Vertellen jullie dit ook allemaal op werk.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wij zijn dit weekend naar Groningen geweest, zijn even bij mijn favo winkeltje geweest. Heb een mooi jurkje gekocht en zag er nog een hangen en die was in de aanbieding en die had ik nog niet en die moest gewoon mee, dus kwam thuis met twee jurkjesHebben ook nog lekker bij de Griek gegeten. Dat is altijd goed, tzaziki en gegrild vlees
Met mijn werk gaat het meestal over wat ik aan heb, wat ik spannend vind en over seksquote:Op zondag 10 maart 2019 21:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vertellen jullie dit ook allemaal op werk.
Nou wat fijn meid. Dank je voor het delen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wij zijn dit weekend naar Groningen geweest, zijn even bij mijn favo winkeltje geweest. Heb een mooi jurkje gekocht en zag er nog een hangen en die was in de aanbieding en die had ik nog niet en die moest gewoon mee, dus kwam thuis met twee jurkjesHebben ook nog lekker bij de Griek gegeten. Dat is altijd goed, tzaziki en gegrild vlees
Neequote:Op zondag 10 maart 2019 20:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Allemaal beetje tof weekend gehad?
Heb je dit vaker of zo nu en dan? Je lijkt niet op Dima, ik ken geen enkel mens die dit soms niet heeft.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb alleen maar depressief in mijn bed gelegen of achter de pc gehangen. Ik lijk Dima wel.
Het is gelukkig incidenteel.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je dit vaker of zo nu en dan? Je lijkt niet op Dima, ik ken geen enkel mens die dit soms niet heeft.
Moet morgen 08.00 beginnen dus neequote:Op zondag 10 maart 2019 21:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Morgen is het weer maandag, dan voel je je weer beter.
Waarschijnlijk, lekker om 7 uur op, koude douche en mijzelf nuttig maken.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Morgen is het weer maandag, dan voel je je weer beter.
Werken?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet morgen 08.00 beginnen dus nee
Jawelquote:Op zondag 10 maart 2019 21:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, lekker om 7 uur op, koude douche en mijzelf nuttig maken.
Wow zou dat echt niet kunnen, koude douchequote:Op zondag 10 maart 2019 21:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, lekker om 7 uur op, koude douche en mijzelf nuttig maken.
Nee collegequote:Op zondag 10 maart 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Werken?[..]
JawelIs altijd zo. Als ik niet actief ben tijdens een weekend heb ik het ook.
Eerste lauw wanneer ik mijn haar was en mijn body. Daarna afspoelen onder koud. Goed voor de bloedsomloop.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow zou dat echt niet kunnen, koude douche
Haten op kwaliteitquote:Op zondag 10 maart 2019 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
whaha wat een nerd muziek xD alles oké daar opa ;p
True, is gezondquote:Op zondag 10 maart 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerste lauw wanneer ik mijn haar was en mijn body. Daarna afspoelen onder koud. Goed voor de bloedsomloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |