Mensenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goede grap, 1x op een trouwfeest geweest maar dat is echt niks voor mij.
Niet allemaal tegelijk gaan trouwen hè.....beetje de feestjes verdelen over komende maandenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:22 schreef Restyler het volgende:
[..]
Dankje iedereen.
Tijd gaat inderdaad snel. Keek gister nog even samen met vriendin naar de vakantie en het is al twee maanden geleden dat we die geboekt hebben (lijkt alsof het twee week geleden was). Zei al dat het niet lang duurt of we wonen samen, getrouwd met twee kinderen en een hond.
Ik probeer eerst even om een relatie langer dan een halfjaar te hebben hahaquote:Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk gaan trouwen hè.....beetje de feestjes verdelen over komende maanden![]()
Ja alles oprollen en dan hopen dat het pastquote:
Dit ja.......heldinquote:Op maandag 11 maart 2019 13:05 schreef _Hestia_ het volgende:
Je hebt vrouwen die 3 weken over het pakken van een vakantie van 1 week doen en je hebt @:Yasmin23 die in een half uur voor 2 maanden pakt
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:05 schreef _Hestia_ het volgende:
Je hebt vrouwen die 3 weken over het pakken van een vakantie van 1 week doen en je hebt @:Yasmin23 die in een half uur voor 2 maanden pakt
Nee niet eensquote:Op maandag 11 maart 2019 10:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel een schattig jurkje aan gehad?
Dat niet eens, gewoon dat overdreven gedoe terwijl je na x jaar elkaar toch waarschijnlijk weer zat bentquote:
Gemiste kans hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet eens[..]
Dat niet eens, gewoon dat overdreven gedoe terwijl je na x jaar elkaar toch waarschijnlijk weer zat bent
Ik denk dat ik wat teveel mee heb ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
Daar past mijn hele kledingkast onderhand in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |