abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199667808
De afgelopen week was het continu regenweer dus weinig gedaan. Elektriciteit getrokken voor de spots in de oversteek en de oversteek dicht gemaakt. Dat deel is nu dus af.

zaterdag 29 mei 2021 @ 16:59:42 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199670214
Supergaaf geworden ^O^
Resistance is futile.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 17:09:37 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199670347
O+ _O_
pi_199670405
Wow…mt lichtjes…ng mooier.👍🏼
pi_199670708
Mooi werk Benoit ! Heel werk zo, maar ik kan niks anders zeggen je hebt zeker eer van je harde werk . Wat een transformatie zo :)
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_199806973
Verder met de gevelbekleding intussen

Naast het terras heb ik de schutting verwijderd (deze was kapotgewaaid tijdens rukwinden in de afgelopen maanden), updates volgen wanneer ik het materiaal daarvoor heb.
  woensdag 9 juni 2021 @ 15:40:04 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199807550
Stond de schutting al lang? En had je daar niet 3d geprinte lampjes op geschroefd (of haal ik nu wat dingen door elkaar?)
Resistance is futile.
pi_199809115
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 15:40 schreef Seven. het volgende:
Stond de schutting al lang? En had je daar niet 3d geprinte lampjes op geschroefd (of haal ik nu wat dingen door elkaar?)
Een tweetal jaar denk ik. De lampjes en de 3d geprinte houders waren nog goed maar het riet was/is gewoon niet duurzaam genoeg. In de plaats komt zwart hout als achtergrond met daarvoor een roodkleurige haag.
  woensdag 9 juni 2021 @ 20:50:34 #134
151515 verita
Happy days
pi_199810889
Prachtig weer, zoals altijd. Ik vind jou altijd zo'n inspiratiebron!
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_199862718
Heb je al plannen of een 3d afbeelding voor plannen v d schuur?
pi_200090887
@verita: thnx :)
@fespo: voorlopig niet, de plannen zitten enkel nog in m'n hoofd.

Heel druk op het werk, dus weing vooruitgang momenteel. Wat ik wel al heb gedaan is de schutting voorzien van potdekselbekleding met daarboven een warmwitte ledstrip als achtergrond voor de haag.

Ook heel veel regen in de afgelopen tijd

Voor de schutting een haag geplant (Red Robin)
pi_200593044
Al enige tijd geen klusupdates meer, maar dat ligt vooral aan het feit dat ik al enkele weken bezig ben met een droogdok van een schip (elke avond versleten en dus geen zin meer om thuis ook nog te werken) en het regenweer.
Maar ook omdat ik nu in een fase zit met een redelijk uniek project voor m'n werk waar ik de projectleider van ben.

Nerdwarning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200594874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:02 schreef BBach het volgende:
Al enige tijd geen klusupdates meer, maar dat ligt vooral aan het feit dat ik al enkele weken bezig ben met een droogdok van een schip (elke avond versleten en dus geen zin meer om thuis ook nog te werken) en het regenweer.
Maar ook omdat ik nu in een fase zit met een redelijk uniek project voor m'n werk waar ik de projectleider van ben.

Nerdwarning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel gaaf! Gaat het hier om een Jol?
Ik ben ook alleen bekend met de statische simulatoren. Lijkt me een hele ervaring wanneer daadwerkelijk alles beweegt.
Lange benen koud hoofd.
pi_200595102
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:23 schreef Volvoman het volgende:

[..]

Heel gaaf! Gaat het hier om een Jol?
Ik ben ook alleen bekend met de statische simulatoren. Lijkt me een hele ervaring wanneer daadwerkelijk alles beweegt.
SPOILER
pi_200595674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:34 schreef BBach het volgende:

[..]

SPOILER
Ik ken eigenlijk alleen de jollen die voor het loodswezen in Rotterdam worden gebruikt, en op de Steenbank. Daar is volgens mij een samenwerking tussen het Nederlands en Belgische loodswezen.

Als je die bootjes in het echt soms tekeer ziet gaan dan kan ik daar goed in komen. Zou niks voor mij zijn. Heb op iets grotere boten er ook soms last van.
Lange benen koud hoofd.
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:08:50 #141
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_200600980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:02 schreef BBach het volgende:

Nerdwarning:
SPOILER
Heftig met zo’n project. Maar wel vet tof!

Begrijpelijk dat je uitgeblust bent. Neem in ieder geval voldoende tijd voor het gezin. Klussen is bijzaak tenzij je er veel rust en mentale ontspanning uit haalt, dan is het een “noodzakelijke hobby”
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')