Een tweetal jaar denk ik. De lampjes en de 3d geprinte houders waren nog goed maar het riet was/is gewoon niet duurzaam genoeg. In de plaats komt zwart hout als achtergrond met daarvoor een roodkleurige haag.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:40 schreef Seven. het volgende:
Stond de schutting al lang? En had je daar niet 3d geprinte lampjes op geschroefd (of haal ik nu wat dingen door elkaar?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:02 schreef BBach het volgende:
Al enige tijd geen klusupdates meer, maar dat ligt vooral aan het feit dat ik al enkele weken bezig ben met een droogdok van een schip (elke avond versleten en dus geen zin meer om thuis ook nog te werken) en het regenweer.
Maar ook omdat ik nu in een fase zit met een redelijk uniek project voor m'n werk waar ik de projectleider van ben.
Nerdwarning:Heel gaaf! Gaat het hier om een Jol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook alleen bekend met de statische simulatoren. Lijkt me een hele ervaring wanneer daadwerkelijk alles beweegt.Lange benen koud hoofd.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:23 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Heel gaaf! Gaat het hier om een Jol?
Ik ben ook alleen bekend met de statische simulatoren. Lijkt me een hele ervaring wanneer daadwerkelijk alles beweegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:34 schreef BBach het volgende:
[..]Ik ken eigenlijk alleen de jollen die voor het loodswezen in Rotterdam worden gebruikt, en op de Steenbank. Daar is volgens mij een samenwerking tussen het Nederlands en Belgische loodswezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die bootjes in het echt soms tekeer ziet gaan dan kan ik daar goed in komen. Zou niks voor mij zijn. Heb op iets grotere boten er ook soms last van.Lange benen koud hoofd.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:02 schreef BBach het volgende:
Al enige tijd geen klusupdates meer, maar dat ligt vooral aan het feit dat ik al enkele weken bezig ben met een droogdok van een schip (elke avond versleten en dus geen zin meer om thuis ook nog te werken) en het regenweer.
Maar ook omdat ik nu in een fase zit met een redelijk uniek project voor m'n werk waar ik de projectleider van ben.
Nerdwarning:Heftig met zo’n project. Maar wel vet tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk dat je uitgeblust bent. Neem in ieder geval voldoende tijd voor het gezin. Klussen is bijzaak tenzij je er veel rust en mentale ontspanning uit haalt, dan is het een “noodzakelijke hobby”Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Nee, een Engelse Cocker Spaniël.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Flatcoat?
Wat is dat huis toch maar mooier en mooier aan het worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |