quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel tegen Gerrit...
We zijn geen grijze muizen, we hebben juist een grote mond.
Als je iemand mist aan tafel dan zijn wij het wel.
En er gaat geen belletje rinkelen ?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel tegen Gerrit...
We zijn geen grijze muizen, we hebben juist een grote mond.
Als je iemand mist aan tafel dan zijn wij het wel.
Tis allemaal niksquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef lorrie03 het volgende:
jullie al gestemd? Ik vind ze beide niks, denk dat ik een keertje oversla
ik vind ze ook allebei niet leukquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef lorrie03 het volgende:
jullie al gestemd? Ik vind ze beide niks, denk dat ik een keertje oversla
Ik heb op Jorge gestemd...omdat ik hem wel de kans gun...gewoon oneerlijk om hem naast een tatoeëerder te zetten ..had Dylan gewoon als vervanger gestuurd...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En daar kon ze best wel eens gelijk in hebben.
En dan krijgt Jorge de schuld van Merel?... moet niet gekker worden...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:52 schreef Ranah het volgende:
[..]
hiske vertelde net dat ze wel gemist werden maar niemand de moeite nam op te staan om ze te gaan halen
Iedereen kan stipjes zetten ...ook mensen die niet kunnen tekenen...quote:
chinees én sushi?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
op de krant staat : Avondmaal
na al die bakken chinees ?
Het zal bedweter Mylene vast wel zijn opgevallen ..maar die had denk ik even geen zin meer in Merel..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En er gaat geen belletje rinkelen ?
Tuurlijk, en iedereen kan ook zulke mooie tekeningen maken zoals Dylan zeker.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Iedereen kan stipjes zetten ...ook mensen die niet kunnen tekenen...
Dat je kan tekenen betekent nog niet dat je kunt tatoeërenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tuurlijk, en iedereen kan ook zulke mooie tekeningen maken zoals Dylan zeker.
daarom mag hij ook tattoos zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:01 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
geld toch gebruikt voor een nieuwe kruising
quote:
Ik heb niet veel bijzonders langs zien komen...jij wel?..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een boekwerkje bij zich, staan hele mooie dingen in.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb niet veel bijzonders langs zien komen...jij wel?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |