Ik vind het echt heel tof. Close-up van een random huis:quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:34 schreef jajablahblah het volgende:
Die zinken wangen (ik wist niet dat het zo heette) hebben wij ook, op een jaren 30 huis, met heel traditionele jaren 30 dakkapellen.
Volgens mij was dat origineel ook al zo. Bevalt goed trouwens. Ze verweren een beetje en daarmee krijg je een matte look.
Wij hebben dat niet gedaan bij onze laatste koopwoning. De koper koopt de woning zoals deze is. Als daar verder niets over besproken is, zou ik er niet al teveel gedoe van maken. De nieuwe bewoner gaat de woning toch wel eigen maken met schilderwerk enzo. Het zou iets anders zijn als het stucwerk van de muren loslaat, maar daar is volgens mij jullie geen sprake van.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe moet je een koopwoning eigenlijk achterlaten? Moet je gaten in de muren dichtsmeren, pluggen eruit halen?
Is netjes, maar niet zeer gebruikelijk. Ik heb het nog nooit meegemaakt, meerdere koophuizen gehad. En wat Koentjuh zegt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan wel netjes plamuren, alleen vindt mijn lief dat ik er geen energie in moet steken. Online kom ik weer tegen dat het netjes is om de gaten te dichten.
Dat geloof ik direct, maar los van de tijd die het jezelf kost; misschien huurt de toekomstig bewoner wel een schilder in en zit daar ook dit klein werk bij... ik zou me lekker concentreren op je nieuwe paleis. Dat zink is erg sjiek.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan wel netjes plamuren, alleen vindt mijn lief dat ik er geen energie in moet steken. Online kom ik weer tegen dat het netjes is om de gaten te dichten.
Als ik het zou kopen heb ik liever niet dat ze gevuld zijn. Kan ik het zelf doen met het spul wat ik wil gebruiken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij hoeft dat ook niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe moet je een koopwoning eigenlijk achterlaten? Moet je gaten in de muren dichtsmeren, pluggen eruit halen?
Wij hebben het niet gedaan. Voor hetzelfde geld laat de nieuwe bewoner alles opnieuw stucen / saucen / behangen. En dan is het zonde van je tijd. Alsof je niet genoeg te doen hebt op het momentquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
True. Ik ben overtuigd, dank.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:37 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Als ik het zou kopen heb ik liever niet dat ze gevuld zijn. Kan ik het zelf doen met het spul wat ik wil gebruiken.
Zoals bijna iedereen kan ik het zelf véél beter dan een ander... 😂
Ik mocht het niet toen ik mijn huurwoning opleverde. Woningbouw wou dat liever zelf (en voor hun maatstaven goed) doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
*mee leest...
Ik dacht eigenlijk van niet, dat dat alleen voor huurhuizen geldt waarbij je het huis weer in de originele staat moet brengen.
Het is een van de voordelen van een koophuis dacht ik.
Maar ik lees graag even mee voor het geval ik het mis heb.
Ik heb even een foto voor je gemaakt:quote:Op zondag 24 maart 2019 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Geile broeken!![]()
![]()
Wat stel ik me daar bij voor?
![]()
Mijn fantasie gaat inmiddels aardig op de loop!
![]()
Mooie opsomming in diverse categorieën wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |