quote:Of zeggen jullie van: zet niets op je c.v. aangezien het te kort was en dan kan je het altijd nog uitleggen als men er om vraagt..?
Helemaal weglaten op je cv? Alhoewel, ik heb mijn niet-afgemaakte, niet relevante studie ook niet meer op m'n cv staan. (is al wel wat langer geleden). Als het niets toevoegt...quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:53 schreef appeltjeitje het volgende:
Of zeggen jullie van: zet niets op je c.v. aangezien het te kort was en dan kan je het altijd nog uitleggen als men er om vraagt..?
Je bent dan 4 weken langer werloos geweest. Dan moet je achteraf niet iets anders gaan uitleggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:53 schreef appeltjeitje het volgende:
Of zeggen jullie van: zet niets op je c.v. aangezien het te kort was en dan kan je het altijd nog uitleggen als men er om vraagt..?
Dit. En verder gewoon weglaten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef KennyPowers het volgende:
In een motivatiebrief zet je toch waarom je bij die werkgever wilt werken, niet waarom je bij je vorige werkgever gestopt bent.
Mijn laatste functie is die hiervoor van 3 jaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Helemaal weglaten op je cv? Alhoewel, ik heb mijn niet-afgemaakte, niet relevante studie ook niet meer op m'n cv staan. (is al wel wat langer geleden). Als het niets toevoegt...
Maar de vraag is dus : voegt het wat toe?
TS, wat komt er op je cv te staan als je hem weglaat? Wat is dan je laatste functie en hoelang heb je die uitgeoefend?
Als je een studie afbreekt mis je vaak een heel jaar op je c.v. (hoe heb je dat opgelost)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Helemaal weglaten op je cv? Alhoewel, ik heb mijn niet-afgemaakte, niet relevante studie ook niet meer op m'n cv staan. (is al wel wat langer geleden). Als het niets toevoegt...
dat heb je toch hierboven gewoon al gedaan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:53 schreef appeltjeitje het volgende:
Maar ik vind het toch lastig hoe je dit netjes verwoordt op een manier dat je de lezer niet afschrikt.
Ik zou het hooguit vermelden, maar niet toelichten. Niet toelichten waar nog niet naar gevraagd is. Blijkbaar is het dan een ding voor je, en heb je het gevoel je te moeten verantwoorden, en dan leg je juist de aandacht erop. Been there, done that, maar mijn brieven /cv's waarin ik het wegliet waren sterker.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:14 schreef Daboman het volgende:
Ik zou het niet in je motivatiebrief zetten maar wel op je CV. Eventueel zou je het ook op je CV kunnen toelichten. Bijv deze uitdaging ben ik aangegaan want ...., maar het werkte niet want .... en ... is wat ik ervan geleerd heb.
Niet. Ik ben gewoon een jaar later opnieuw gaan studeren.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:03 schreef appeltjeitje het volgende:
[..]
Als je een studie afbreekt mis je vaak een heel jaar op je c.v. (hoe heb je dat opgelost)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |