Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En als ik (Zutphen) van een (Arriva) Blauwnet-trein overstap op een Arrivatrein, moet ik omchecken?
Geen idee, goede vraag.quote:Maar als ik (Gouda) van een (NS) R-Net-trein overstap op een NS-trein, dan weer niet? Of..?
Exact.quote:Dit is voor geen mens meer te volgen
En daarna is er één set met paaltjes weg. Misschien. Als alles exact volgens planning verloopt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 6 jaar door hoepeltjes springen dus. En geen fouten maken want elke onnauwkeurigheid is een boete
30 minuten reistijdverkorting dus door de nieuwe IC Berlijn-treinen.quote:Die DB wird die neuen Fernverkehrszüge zum Fahrplanwechsel im Dezember 2023 auf der zweistündlichen Verbindung Berlin-Amsterdam einsetzen. Die Fahrzeit wird sich auf dieser Strecke um rund 30 Minuten auf 5:50 Stunden verkürzen. Das ist möglich, weil durch den Einsatz der Mehrsystemlok ein Lokwechsel an der Grenze wegfällt.
Er komt in Zutphen maar één soort Arriva-trein, en dat is geen Blauwnet. Enige Blauwnet in Zutphen is van Keolis.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En als ik (Zutphen) van een (Arriva) Blauwnet-trein overstap op een Arrivatrein, moet ik omchecken?
Dan hoef je niet om te checken inderdaad.quote:Maar als ik (Gouda) van een (NS) R-Net-trein overstap op een NS-trein, dan weer niet? Of..?
Het is niet erg duidelijk neequote:Dit is voor geen mens meer te volgen
Eindelijk weer eens een trein zonder Wandfensterplätzequote:Op woensdag 13 maart 2019 13:42 schreef MTL het volgende:
[..]
Link dan direct naar de perspagina van DB, daar staan alle renders, filmpjes, etc op
https://www.deutschebahn.(...)ienpaket_ECx-3932956
https://www.deutschebahn.(...)er-ECx-kommt-3934754
In december 2023. Tot die tijd heeft het HOV naar Schwanzkanonenhausen-Schlampe hogere prioriteitquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
30 minuten reistijdverkorting dus door de nieuwe IC Berlijn-treinen.
Oh, ik dacht dat we met slechts drie balletjes hoefden te jongleren: Arriva, Syntus en Blauwnet. Keolis dus. Okee. Whatever.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:55 schreef dennistd het volgende:
Er komt in Zutphen maar één soort Arriva-trein, en dat is geen Blauwnet. Enige Blauwnet in Zutphen is van Keolis.
Wat?quote:Dan hoef je in om te checken inderdaad.
Er zit geen enkele, maar dan ook totaal geen enkele logica in. Er is nooit over nagedacht. Niet bij de invoering en ook niet in de 20 jaar sindsdien waarin we de ene na de andere bizarre lapwerkconstructie hebben mogen verwelkomen. Wat een neukfouten daar zeg, om te kotsenquote:Het is niet erg duidelijk nee
Gelukkig heeft deze "hee hier hadden we ook meteen wel aan kunnen denken" omkat-operatie tegen die tijd slechts zo'n schamele 500 miljoen euro gekost, dus ja helaas moeten de tarieven weer omhoogquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En daarna is er één set met paaltjes weg. Misschien. Als alles exact volgens planning verloopt.
Er is door iedereen over nagedacht en dit is door iedereen gezegd behalve TLS en NS, die hebben consequent gezegd dat het allemaal niet kon of moeilijk moeilijk moeilijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zit geen enkele, maar dan ook totaal geen enkele logica in. Er is nooit over nagedacht. Niet bij de invoering en ook niet in de 20 jaar sindsdien waarin we de ene na de andere bizarre lapwerkconstructie hebben mogen verwelkomen. Wat een neukfouten daar zeg, om te kotsen
Syntus heet tegenwoordig Keolisquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we met slechts drie balletjes hoefden te jongleren: Arriva, Syntus en Blauwnet. Keolis dus. Okee. Whatever.[..]
Waar ik 'in' zei bedoelde ik 'niet'. Stop de tijd, twee jokers.quote:Wat? [..]
Dat hebben ze dan goed gezien Want dat blijkt nu ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er is door iedereen over nagedacht en dit is door iedereen gezegd behalve TLS en NS, die hebben consequent gezegd dat het allemaal niet kon of moeilijk moeilijk moeilijk.
Een NMBS-conducteur ziet je al aankomen met je OV-chipkaart.quote:
Wat klopt er niet aan dan ? Het was overigens de trein die ik wilde hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:46 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen woord van gelogen, maar blijft toch raar dat de reizigersinfo van NS niet overweg kan met meerdere events op 1 rit.
Twee events:quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan ? Het was overigens de trein die ik wilde hebben.
NMBS? Is dat Keolis of R-Net?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een NMBS-conducteur ziet je al aankomen met je OV-chipkaart.
Komt omdat dat systeem bedacht is door een krankzinnige die geen idee heeft hoe een trein eruit ziet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:46 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen woord van gelogen, maar blijft toch raar dat de reizigersinfo van NS niet overweg kan met meerdere events op 1 rit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |