ik snap dat wel als ik tim zou zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:30 schreef Koos1958 het volgende:
Lees dat TIm heel veel troep heeft besteld van het geld wat hij zou besteden aan een kas en zo. Wat de groep daarvoor aan hem had gegeven.
Hij heeft een paar honderd zakken chips voor die breedbekkikker laten komenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:30 schreef Koos1958 het volgende:
Lees dat TIm heel veel troep heeft besteld van het geld wat hij zou besteden aan een kas en zo. Wat de groep daarvoor aan hem had gegeven. Mijnheer ik heb hart voor Utopia. Als hij dat had gehad dan had het geld weer terug in de bv gegaan lijkt mij.
Ik niet want hij heeft al dagen zijn mond vol van dat hij als een van de weinige wel hart voor utopia heeft.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik niet want hij heeft al dagen zijn mond vol van dat hij als een van de weinige wel hart voor utopia heeft.
Ik dacht 100 gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft een paar honderd zakken chips voor die breedbekkikker laten komen
tim zegt zoveel, maar dat bestellen.. dat is de echte timquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik niet want hij heeft al dagen zijn mond vol van dat hij als een van de weinige wel hart voor utopia heeft.
Oh, zou kunnen hoor. Ik dacht 200quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht 100 gehoord te hebben.
Hoogmoed komt voor de val. Misschien leert hij hier iets van, maar ik denk het niet. Het is vast weer de schuld van de rest.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:34 schreef Ranah het volgende:
[..]
tim zegt zoveel, maar dat bestellen.. dat is de echte tim
Ze zullen toch wel op gaan. Hebben wij weer van die krakende streamsquote:
a feeder? timo en merel nieuw setjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht 100 gehoord te hebben.
Ik vind dat hij leuk met die dieren omgaatquote:
Nu zoete koekjes bakken. Is alweer een tijdje aan de gang. Ben toch wel benieuwd hoe hoog het bedrag van de donaties is.quote:
in welke tatoo shop werkt hij dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tja Pipo dat is wat anders dan de hele dag in de tattoo-shop hangen...
[ afbeelding ]
Zal wel een opdracht zijn, dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:37 schreef Ranah het volgende:
zou die zitkuil klaar zijn voor dylan weer gaat?
Ik weet niet waar zijn huis woont of die tattoo-shopquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in welke tatoo shop werkt hij dan?
Delft stond bekend om zijn gekkenhuis. In het kader der bezuinigingen lopen er tegenwoordig meer buiten dan dat er binnen zitten. Als er teveel buiten lopen dan stoppen ze er een paar in Utopiaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:36 schreef FOKoffieleut het volgende:
delluf, stad der bouwers, sjon en nu dylan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |