Welnee joh. Die is vergeten zodra de poort dichtvalt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]![]()
Zal er een 'vriendelijk' ontvangstcomitee staan? Hij mag wel onder bewaking de poort uit met die hatende schuimpjes
Wie?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee joh. Die is vergeten zodra de poort dichtvalt.
Geen fitty`s.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk het zelf nooit terug ....
Zei Sjamp ook alquote:
Ik denk dat ze écht benieuwd waren naar dat lab van hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vond het op zich al apart dat juist Tim dit kreeg van de groep, er waren toen ook al ergernissen.
Zeer zekerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.Michael Jackson was ook een schatje.
ehh ehhh hoe heet die ook al weer? Ehhhh ehhh die Narcist.... ehh ah lamaar die zien we toch nooit meer terugquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
ehh ehhh hoe heet die ook al weer? Ehhhh ehhh die Narcist.... ehh ah lamaar die zien we toch nooit meer terug
Zal me niks verbazen als hij zelfs wat fans heeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]![]()
Zal er een 'vriendelijk' ontvangstcomitee staan? Hij mag wel onder bewaking de poort uit met die hatende schuimpjes
niets aan toe te voegen!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:49 schreef goldback het volgende:
[..]
Het niveau van de productie is gelijk aan dat van de bewoners.
dus en terecht toch ieder zijn favo.. hij heeft niemand vermoord hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als hij zelfs wat fans heeft.
Hij heeft wat stekjes in potjes gedaan maar die verkochten volgens mij niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij kwam met dat eco systemen verhaal en hij heeft het één en ander gekocht en gedaan maar verder vergeten ( denk ik) Hij heeft er ook al eten van gekocht enz. Maar het was de bedoeling om het voor je project te gebruikej
ik voeg er wel wat aan toe ..niveau zegt ook genoeg over haters om een rlsquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Persoonlijke informatie mag niet meer
Dat hadden ze nooit af moeten schaffen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou denk ik een goed idee zijn, om weer iedere maand te gaan stemmen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat deze oefening niet gaat met m'n stoma![]()
zoveel poedersuiker dat het in z'n baard hangtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snot snuiver heeft weer grootste woord
Zit alles nog wel op z'n plek nu?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In dit geval ernstig noodzakelijk, dit zooitje is niet meer om aan te kijken, miscasts Jens en Mileen, tijd vol dansen/giebelen/neuken, vooruitzicht op nog iets fatoenlijks is nulquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is net ook al voorgesteld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
tja wie weetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Of ze weet ook al, dat hij niet gaat ....
Dat zie ik ook aan haar maar weet niet of het wederzijds is. Ach, als ze het maar leuk hebben daar, gun ik iedereen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:35 schreef sjampoeh het volgende:
merel is echt smoor op jessiehihihihihi
achter de sl nu denk ikquote:
Die vreselijke bijnamen vind je dan weer wél kunnen? Vreemd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snot snuiver heeft weer grootste woord
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Persoonlijke informatie mag niet meer
Niet geschikt voor iedereen, ook niet voor mij en ik heb niet eens een stoma.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat nog wel, maar geen fijn gevoel die oefeningen
Geen smoesjesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |