26 uur was het toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Willen ze ook doen om geld in te zamelen.Volgende week.
Las al dat hij van zijn eigen geld ging doen, jammer.........quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
voor 600 euro zooi ,meer geld was er niet meer
Ben óók als de dood.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha Die Ger is als de dood dat Tim mag blijven, hij is klaar hier zegt hij tegen Jo die nu een heel andere Tim ziet
Zou ook kunnen,in ieder geval een marathon.quote:
Adrie heeft wel in de vergadering geroepen of iedereen wil meepromoten voor de Alp , daar zullen die fietsen wel in voorkomen, maar die luie flikkers gaan echt niet fietsen, wel volk van buiten oproepen te komen fietsen voor geld, je kent hun manier van werkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ik dacht dat Hiske het had over 24 uur fietsen, verkeerd gehoord.
geld wat hij voor zijn project heeft gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las al dat hij van zijn eigen geld ging doen, jammer.........
Niet zo lelijk over hooi praten, hooi is nog nuttig!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Erik is ook gewoon een zak hooi...
Nee, ze wilden wel degelijk een fietsmarathon gaan houden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ik dacht dat Hiske het had over 24 uur fietsen, verkeerd gehoord.
Ik echt niet, zo erg als wordt geschetst vind ik Tim echt niet.quote:
Ja, maar daar mogen ze mee doen wat ze willenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
geld wat hij voor zijn project heeft gehad
Dat noem ik geld over de balk smijten maar daar zijn ze erg goed in.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig, hoop dat hij nog meer gaat doen![]()
ALleen moet hij alles pas dinsdag binnen laten komen, mocht hij blijven dan kan hij het altijd nog afzeggen
TimTim die Joa uit een dip heeft gehaald?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:16 schreef Crabapple het volgende:
Toch lijk ik vandaag al wat positievere geluiden over Tim te horen zoals Jorge en eerderGerrit en Christel over een briefje dat Tim Joa uit een dip heeft gehaald.
Dat was in het begin in Uto 1.0 ook zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:18 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ze moeten gewoon elke maand iemand er uit gaan knikkeren/nomineren
En dat excl petertjes
Voor zijn lab inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
geld wat hij voor zijn project heeft gehad
Voor mij persoonlijk is TimTim absoluut geen smaakmaker maar een streamverpester en ergernis opwekker.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, wat wij de laatste 48 uur aan dodelijk saaie streams voorgeschoteld krijgen,
is een voorproefje voor de komende maanden zonder smaakmaker Timothy ....![]()
![]()
![]()
Narcist 1ste klas en geen enkel respect voor vrouwen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik echt niet, zo erg als wordt geschetst vind ik Tim echt niet.
Vind het ook geen fijn persoon maar wel leuk voor de streams
Het nomineren moet van buiten de poort komenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat was in het begin in Uto 1.0 ook zo.
Daar zijn ze na een tijdje mee gestopt omdat het alleen nog maar over de nominaties ging.
Was ook terecht trouwens, een normaal gesprek kwam er niet meer uit op een gegeven moment.
Ik ben vóór!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:18 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ze moeten gewoon elke maand iemand er uit gaan knikkeren/nomineren
En dat excl petertjes
Ja was briefje van een complimentenrondje wat Ger nog in zijn zak had.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
TimTim die Joa uit een dip heeft gehaald?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:22 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Het nomineren moet van buiten de poort komen
Dus inwoners zelf hebben daar geen stem in
Dat is raar, dat gedeelte van mijn lijf wordt bij mij door mijn voet gebruikt om te lopenquote:
Dat snap ik heel goed, en velen denken er zo over.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:21 schreef Chea49 het volgende:
Voor mij persoonlijk is TimTim absoluut geen smaakmaker maar een streamverpester en ergernis opwekker.
In elk mens schuilt wat goedsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Narcist 1ste klas en geen enkel respect voor vrouwen.
Dat vind ik zó vreemd. Ze gunnen je een bedrag voor een bepaald project en vervolgens mag je er mee doen wat je wilt? Dan had ik het een ander ook gegund.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar daar mogen ze mee doen wat ze willen
Dat is daar al eens eerder besproken/
In hem alleen als hij de poort uitloopt en ik nooit meer tegen die kop hoef aan te kijkenquote:
Vond het op zich al apart dat juist Tim dit kreeg van de groep, er waren toen ook al ergernissen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vind ik zó vreemd. Ze gunnen je een bedrag voor een bepaald project en vervolgens mag je er mee doen wat je wilt? Dan had ik het een ander ook gegund.
Lekker geregeld weer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Pilatus, pannekoeken die koud worden
Tis weer zo’n dagje
ikel.quote:
?quote:
Wie?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
In hem alleen als hij de poort uitloopt en ik nooit meer tegen die kop hoef aan te kijken
hij kwam met dat eco systemen verhaal en hij heeft het één en ander gekocht en gedaan maar verder vergeten ( denk ik) Hij heeft er ook al eten van gekocht enz. Maar het was de bedoeling om het voor je project te gebruikejquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vond het op zich al apart dat juist Tim dit kreeg van de groep, er waren toen ook al ergernissen.
Geintje,je UI doet het hoor.quote:
Alles wat TimTim doet voor een ander heeft een nare bijsmaak.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:22 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja was briefje van een complimentenrondje wat Ger nog in zijn zak had.
met fitty's ? #dtvquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, deel twee volgt later vandaag .....![]()
[ afbeelding ]
Centraal deel 1 - 9 maart 2019.
x73thbv
En 50 euro voor de ringen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij kwam met dat eco systemen verhaal en hij heeft het één en ander gekocht en gedaan maar verder vergeten ( denk ik) Hij heeft er ook al eten van gekocht enz. Maar het was de bedoeling om het voor je project te gebruikej
Ja vind deze wel geinig hahaquote:
Dank, schakelde net halverwege inquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, deel twee volgt later vandaag .....![]()
[ afbeelding ]
Centraal deel 1 - 9 maart 2019.
x73thbv
Zou je bijna denken héquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |