Nederlandse Loterij betaalt zo te zien.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:42 schreef wimderon het volgende:
NOSgoden zetten gewoon twee man in voor een stream waar waarschijnlijk minder mensen naar kijken dan naar Rondo.
Waarom in hemelsnaam? Kalender zit vol met dubbele koersenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Parijs tegen Nice moet een dag opgeschoven worden zodat renners niet direct een keuze hoeven te maken tussen SB en hier.
Het was Sosa.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
In ieder geval niet Kawasaki, want die is in het wit.
SB?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Parijs tegen Nice moet een dag opgeschoven worden zodat renners niet direct een keuze hoeven te maken tussen SB en hier.
Welke koers?quote:Op zondag 10 maart 2019 13:56 schreef Mani89 het volgende:
Israel start vandaag in Belgie met een team met 4 sprinters in een sprinterskoers.
*Wimderon post vertaald*: De koers is afgelast.quote:
Nee, Rellende gaat deze week juichen voor Klep.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd vervelende Matthews is er niet meer bij, dat vinden wij helemaal niet erg.
Toch wel voor de volle 80%.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, Rellende gaat deze week juichen voor Klep.
Valverde rijdt hier niet tochquote:
Vanwaar deze Caicedo obsessie?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Caicedo is gister wel netjes binnen de tijdslimiet binnen gerold.
Veelvuldig ook Koos Posthuma genoemdquote:Op zondag 10 maart 2019 14:02 schreef Evertjan het volgende:
moet altijd denken aan die ene ritoverwinning van Joost Posthuma als Parijs-Nice weer op tv is
Ik vind het wel interessant om te zien of hij het kan waarmaken.quote:
Of hij het waar kan maken om binnen het jaar betrapt te worden?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te zien of hij het kan waarmaken.
Wat is het waarmaken in deze?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te zien of hij het kan waarmaken.
was alleen al legendarisch omdat volgens mij Evert ten Napel commentaar deedquote:Op zondag 10 maart 2019 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Veelvuldig ook Koos Posthuma genoemd
Nee een noviteit om het wielrennen nog spannender te maken.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die tussensprint 3km voor het einde, is dat iets gebruikelijks?
Weet ik niet. Gewoon wat top 10's verzamelen denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |