abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 maart 2019 @ 11:45:18 #126
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_185515239
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:25 schreef vosss het volgende:
[..]

Welk verhaal er ook vertelt werd, ik had meer verwacht van de menselijke kant, monteurs die pislink zijn omdat hun coureur de wagen gesloopt heeft, teambazen die over de rooie gaan vanwege een falende strategie, coureurs zelf die van gif hun helm in de hoek smijten etc etc. Dus gemiste kans.
Netflix had waarschijnlijk geen onbeperkte toegang tot de garages, anders hadden we dat soort beelden vast nog meer gezien.
Je merkte het goed bij de wintertest in Barcelona nadat Alonso een achterwiel verloor. Alonso en zijn engineers staan kort daarop in een kring in de garage en willen een korte debrief houden, op dat moment merkt Alonso dat er een microfoonhengel boven z'n hoofd hangt en zegt dan iets van: "Moet dit echt nu?", waarop de camera uitgaat.

De koude oorlogsvoering tussen Horner en Abiteboul waren overigens mijn favoriete momentjes van de docu. Heerlijke ongemakkelijkheid. :D
  zondag 10 maart 2019 @ 11:45:53 #127
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_185515246
Ik vind zo'n Netflix-documentaireserie een heel goed idee, maar ik denk dat het voor een volgend seizoen wel beter is om diverse afleveringen door verschillende teams/mensen te laten maken, zodat het wat minder eenzijdig wordt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 10 maart 2019 @ 11:48:42 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185515291
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]

Netflix had waarschijnlijk geen onbeperkte toegang tot de garages, anders hadden we dat soort beelden vast nog meer gezien.
Je merkte het goed bij de wintertest in Barcelona nadat Alonso een achterwiel verloor. Alonso en zijn engineers staan kort daarop in een kring in de garage en willen een korte debrief houden, op dat moment merkt Alonso dat er een microfoonhengel boven z'n hoofd hangt en zegt dan iets van: "Moet dit echt nu?", waarop de camera uitgaat.

De koude oorlogsvoering tussen Horner en Abiteboul waren overigens mijn favoriete momentjes van de docu. Heerlijke ongemakkelijkheid. :D
die Abiteboul kon het ook maar niet laten om te zeggen dat ze de grootste autofabrikant in F1 zijn, dat klinkt natuurlijk wel leuk maar laat dat dan ook in je F1 budget zien
pi_185515959
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 10:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]

Soms ben je toe aan een andere omgeving. Vooral als je je niet meer voor 100% gewaardeerd voelt.
Dit, en kennelijk is voor een fabrieksteam rijden ook een "ding" .
pi_185516008
quote:
2s.gif Op zondag 10 maart 2019 10:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]

Ook begrip voor. Maar hoe hij het bracht en hoe dat gegaan is vind ik niet deftig. En hoe hij dat recht probeert te lullen en naar voren komt in die docu vind ik ook vertekenend. Hij doet net alsof Red Bull hem oneerlijk behandelde, maar gaat wel even voorbij aan het feit dat hij op snelheid al enige tijd behoorlijk geklopt werd door zijn teamgenoot. Focus ligt vooral op de fouten van Max en hoe steady Ricciardo is.
Max heeft wel heel veel laten liggen begin van het seizoen.
pi_185516055
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]

Max heeft wel heel veel laten liggen begin van het seizoen.
Dit jaar Monaco neemt ie revanche en wint ie terwijl Ricciardo blij mag zijn met een plek in de top 10 :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185516091
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:25 schreef vosss het volgende:
[..]

Dat had ik vooraf ook begrepen :)

Maargoed, er kan natuurlijk naar hartelust geknipt worden om een verhaal te maken he.

En 2018 had verhalen genoeg. Dit lijkt voornamelijk het verhaal van Ricciardo en zijn keuze en niet het verhaal van hoe force india ten onder ging of het verhaal hoe vettel en ferrari de titel verloren of het verhaal van hoe sterk max terug kwam na monaco, of het verhaal van etc etc.

Welk verhaal er ook vertelt werd, ik had meer verwacht van de menselijke kant, monteurs die pislink zijn omdat hun coureur de wagen gesloopt heeft, teambazen die over de rooie gaan vanwege een falende strategie, coureurs zelf die van gif hun helm in de hoek smijten etc etc. Dus gemiste kans.

Desalniettemin kijk ik volgend seizoen ook weer gewoon, want F1 :+
Lol dat is dus de emotie die je mist.
  zondag 10 maart 2019 @ 12:32:41 #133
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_185516193
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 3 of 4 ofzo. Maar vind inderdaad hoe die Will Buxton en die ?Medland? Max neer zetten niet chique, weet niet of dat verder in de docu nog veranderd wanneer Max weer gaat winnen. Maar nu werd het vooral zo geschetst van "je gooit er veel geld tegen aan en laat Ricciardo daardoor zitten terwijl Max alleen maar fouten maakt"

Ik moest wel lachen om die Mclaren monteurs die zeiden dat Grosjean bocht 1 niet eens ging halen en daarin ook nog gelijk hadden :')

Disclaimer: Ik ben net zo'n groot Ricciardo Fan als Max fan. Maar vond dit gewoon niet chique.
Nou ja, Als je dan even terugkijkt wanneer het gemaakt is. Ricciardo had Max 1 seizoen verslagen en Max stapelde fout op fout (waarbij de fouten echt niet altijd heel groot waren). Ricciardo was daar gewoon nog de dark horse, de vernederaar van Vettel. De grootste titelkandidaat die zijn medewerking verleende. Alleen Red Bull had het vertrouwen en extra data die vòòr Max sprak.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_185516195
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]

Max heeft wel heel veel laten liggen begin van het seizoen.
Ik vond overigens de gemiste Q in Monaco trouwens ook wel een fout van het team. Tuurlijk, Max rijdt die wagen plat omdat ie schrok van een andere auto en een moment uit zn concentratie was, maar om als team dan niet meteen die hele auto te checken vind ik raar.

Ze repareren de auto en op het laatste moment komen ze erachter dat, ik dacht de versnellingsbak(?), ook stuk was.

Dat hadden ze ook meteen kunnen concluderen en heel misschien hadden ze dan net op tijd klaar geweest om een nieuwe te steken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 10 maart 2019 @ 12:32:47 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_185516198
Om even in de stemming te komen:

Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 12:35:12 #136
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_185516237
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]

Ik vond overigens de gemiste Q in Monaco trouwens ook wel een fout van het team. Tuurlijk, Max rijdt die wagen plat omdat ie schrok van een andere auto en een moment uit zn concentratie was, maar om als team dan niet meteen die hele auto te checken vind ik raar.

Ze repareren de auto en op het laatste moment komen ze erachter dat, ik dacht de versnellingsbak(?), ook stuk was.

Dat hadden ze ook meteen kunnen concluderen en heel misschien hadden ze dan net op tijd klaar geweest om een nieuwe te steken.
De auto was ook klaar, maar bij het starten van de motor kwamen ze erachter dat er een olielek was die niet op tijd gerepareerd kon worden.
pi_185516269
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:35 schreef Armani XL het volgende:
[..]

De auto was ook klaar, maar bij het starten van de motor kwamen ze erachter dat er een olielek was die niet op tijd gerepareerd kon worden.
Wat gerelateerd was aan de crash kan ik mij herinneren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 12:37:28 #138
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_185516284
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]

Wat gerelateerd was aan de crash kan ik mij herinneren.
Ik vond het eerlijk gezegd al knap dat ze die auto helemaal rijklaar hadden kunnen maken in die korte tijd. Dat er dan alsnog een olielek naar boven komt is dan gewoon dikke pech.
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 12:40:34 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185516351
Zit ook die docu te kijken. Sainz woont wel mooi :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185516370
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]

Ik vond het eerlijk gezegd al knap dat ze die auto helemaal rijklaar hadden kunnen maken in die korte tijd. Dat er dan alsnog een olielek naar boven komt is dan gewoon dikke pech.
Dikke pech ja, maar het was wel dat ze dat ook al eerder hadden kunnen concluderen en dan was het mogelijk nog op te lossen geweest.

Als Max dit jaar ook weer eruit knalt in Monaco dan voorspel ik alvast dat hij daar vervolgens nooit meer wat bakt, want dan wordt het toch wel echt een dingetje. :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185516385
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Zit ook die docu te kijken. Sainz woont wel mooi :')
Kan het me even niet meer voor de geest halen, maar die knaker verdient natuurlijk niet het salaris van een hamilton, vettel, ricciardo of max he. Dus dan woont ie waarschijnlijk ook niet zo duur als die anderen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 10 maart 2019 @ 12:43:23 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185516399
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]

Kan het me even niet meer voor de geest halen, maar die knaker verdient natuurlijk niet het salaris van een hamilton, vettel, ricciardo of max he. Dus dan woont ie waarschijnlijk ook niet zo duur als die anderen.
was al rijk
pi_185516410
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]

was al rijk
Ow met centjes van papa natuurlijk. Wist zo 123 niet meer of het een goedkoop of duur huis was in die serie :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 12:44:30 #144
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_185516414
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]

Dikke pech ja, maar het was wel dat ze dat ook al eerder hadden kunnen concluderen en dan was het mogelijk nog op te lossen geweest.

Als Max dit jaar ook weer eruit knalt in Monaco dan voorspel ik alvast dat hij daar vervolgens nooit meer wat bakt, want dan wordt het toch wel echt een dingetje. :P
Maar zo is het met alles. De crash was uiteindelijk niet motor-gerelateerd dus focust een team zich in eerste instantie op herstel van de wagen en de componenten die duidelijk beschadigd zijn. Dat er uiteindelijk een lek ergens zit kan je het team m.i. niet verwijten.

Ik ben een groot MV fan maar in dit geval was het gewoon Max z'n eigen schuld door op het randje te gaan rijden in een situatie waar dat niet noodzakelijk was.
pi_185516431
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:44 schreef Armani XL het volgende:
[..]

Maar zo is het met alles. De crash was uiteindelijk niet motor-gerelateerd dus focust een team zich in eerste instantie op herstel van de wagen en de componenten die duidelijk beschadigd zijn. Dat er uiteindelijk een lek ergens zit kan je het team m.i. niet verwijten.

Ik ben een groot MV fan maar in dit geval was het gewoon Max z'n eigen schuld door op het randje te gaan rijden in een situatie waar dat niet noodzakelijk was.
Als die Renault(?) daar niet gereden had dan was Max gewoon naar de snelste tijd geknald.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 12:45:18 #146
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 12:45:42 #147
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_185516444
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]

Als die Renault(?) daar niet gereden had dan was Max gewoon naar de snelste tijd geknald.
In een vrije training die er niet toe doet.
pi_185516463
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:45 schreef Armani XL het volgende:
[..]

In een vrije training die er niet toe doet.
Je moet toch weten hoe snel de auto is voor de Q die daarop volgt? :+

Er zijn er wel meer die tijdens een van de VT's gewoon op het randje rijden hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 12:51:17 #149
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_185516541
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]

Je moet toch weten hoe snel de auto is voor de Q die daarop volgt? :+

Er zijn er wel meer die tijdens een van de VT's gewoon op het randje rijden hoor.
Als je de herhaling bekijkt zie je dat ie gewoon te vroeg de chicane instuurt. Dat kan concentratieverlies zijn doordat ie even eerder een Renault tegen kwam maar dat mag op zo'n niveau niet een excuus zijn. Dat is iets waar je rekening mee moet houden, je rijdt tenslotte niet alleen.

Hij heeft zich sindsdien wel heel goed herstelt.
  zondag 10 maart 2019 @ 13:08:00 #150
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_185516911
Op deze manier kan je een coureur vrijpleiten voor iedere crash ("maar er waren andere auto's die hem afgeleid hebben!", "maar zijn team heeft zijn auto niet goed gerepareerd!").
Kom op zeg, Verstappen had 'm daar en op dat moment (VT3) gewoon nooit in de muur moeten planten. Hij is de eerste die zich dat beseft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')