quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:15 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Maarja.. Met die Laura seks.. Lijkt me een zeester type. Of zal ze in de slaapkamer helemaal in d'r element zijn?
Ja, ze is eerder een zoutzak dan een fel ding dat je elke hoek van de kamer laat zien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:15 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Maarja.. Met die Laura seks.. Lijkt me een zeester type. Of zal ze in de slaapkamer helemaal in d'r element zijn?
Ja snap er niks van. Regie wat doe jequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:18 schreef Vlicious87 het volgende:
Hoezo de laatste beelden?? En Milou in bed scene dan.. Wth man..
Die hebben waarschijnlijk dat moment gemist. Ze zijn in slaap gevallen door Laura en Rogerquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:22 schreef Vlicious87 het volgende:
Ik snap die regisseurs niet. Je hebt een perfect moment van een verleider die in 't bed van Milou is en ze stuurt 'm niet weg en ontvangt de complimenten van een sexy lichaam met een lach..
Tv?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:51 schreef Vlicious87 het volgende:
Telkens dat opmaken voor een kampvuurtje.. Hoezo..
Die stagair krijgt de baan in iedergeval niet nee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:23 schreef vencodark het volgende:
Iemand moet daar toch ontslagen worden.
Ja onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:22 schreef Vlicious87 het volgende:
Ik snap die regisseurs niet. Je hebt een perfect moment van een verleider die in 't bed van Milou is en ze stuurt 'm niet weg en ontvangt de complimenten van een sexy lichaam met een lach..
Ik denk dat Roger zich nu wel verplicht voelt om nu iets meer plezier te maken. Hopelijk werkt dat...quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:16 schreef JJ76 het volgende:
Pffff ik dacht en hoopte dat Rick zou voorstellen aan die saaierds om naar huis te gaan.
Dit vinden zij en wij niet leuk.
Haar lichaam wel maar haar hoofd/stem helemaal nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef vencodark het volgende:
Die Milou is best knap maar zo dom.![]()
Er brandt wel licht maar er is niemand thuis.
Sidney is een perfecte voorbeeld van alleen uiterlijk en geen inhoud. Milou lijkt nog een beetje inhoud te hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef vencodark het volgende:
En Sidney is ook maar een bal hè. Gvd.
Ik vind hem en Milou ook wel bij elkaar passen.
Ik vind 'm wel een relaxte gast. Zou wel met 'm kunnen drinken 😋quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef vencodark het volgende:
Huhquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sidney is een perfecte voorbeeld van alleen uiterlijk en geen inhoud. Milou lijkt nog een beetje inhoud te hebben
Schud zijn hand maar niet, je weet niet waar het heeft gezeten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel een relaxte gast. Zou wel met 'm kunnen drinken 😋
Die Milou zie ik nog wel vreemdgaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef vencodark het volgende:
Zo'n heerlijk voorvocht handje 😂👌quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Schud zijn hand maar niet, je weet niet waar het heeft gezeten.
De enige inhoud die ze lijkt te hebben is in haar bh.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sidney is een perfecte voorbeeld van alleen uiterlijk en geen inhoud. Milou lijkt nog een beetje inhoud te hebben
Dit ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
dom mokkel iddquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
De enige inhoud die ze lijkt te hebben is in haar bh.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
Die Laura heeft wel grote, eh ogen zeg.
Jij hebt zeker ECHT geen kleine piemel, maar een hele grote piemel!quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik vind milou zeker beter bij Sidney passen dan heiki en demi bij hun maar ik vind hem de meest chille gast die er bij zit . Kan ke prima mee lachen met een biertje erbij!quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef vencodark het volgende:
Waarom vind je haar dom (overkomen)?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef vencodark het volgende:
Die Milou is best knap maar zo dom.![]()
Er brandt wel licht maar er is niemand thuis.
Ik vind m echt een hamster. Echt geen mooie gast. Maar wel een aardige jongen denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door W00fer op 15-03-2019 04:16:55 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Wat die trailer belooft, drama, intriges, spanning, sensatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 04:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Wat moet er gebeuren in jouw ogen?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 03:37 schreef W00fer het volgende:
Ik heb aflevering 7 alvast vooruitgekeken.Het is saai maar zou ook wel eens leuk zijn als ze allemaal de test doorstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die vreemdgaan, relaties die kapot gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 04:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Wat moet er gebeuren in jouw ogen?
Ik denk eerder dat het tot een flinke ruzie tussen de mannen komt, dan dat er spannende ontwikkelingen gaan zijn met de verleidsters.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik heb het idee dat de band onder de mannen (Heiki enzo) ook niet zo goed is. Niet elkaars types. Irriteren elkaar.
Overigens vind ik Sidney rare opmerkingen hebben. Heikki ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen spoilers, maar verwachtingen.......
Ik verwacht dat Heikki en of Milou vreemdgaan. Demi lelijke dingen over Sidney gaat zeggen. Roger closer met Lissey/Lissy/Lizzy/Lizzey gaat woorden. Laura extreem saai blijft, maar dat Roger en Laura allebei niet te vergaan. Morgan en Rodanya vertrouwen elkaar niet door het gedrag van elkaar op Temptation Island.SOONY
Filmpje van de telegraaf gezien zeker. Het schijnt dat Roger tijdens 1 of ander live stream een opmerking maakte "nog voor bedrog" maar je weet niet of dat op hun slaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
ik denk dat Roger nog wel de mist in gaat
Welk filmpje?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:56 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Filmpje van de telegraaf gezien zeker. Het schijnt dat Roger tijdens 1 of ander live stream een opmerking maakte "nog voor bedrog" maar je weet niet of dat op hun slaat natuurlijk.
nee geen filmpjes gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:56 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Filmpje van de telegraaf gezien zeker. Het schijnt dat Roger tijdens 1 of ander live stream een opmerking maakte "nog voor bedrog" maar je weet niet of dat op hun slaat natuurlijk.
Wel vreemd dat je dan tot die conclusie komt, roger is samen met Laura de meeste saaie persoon ter wereld ongeveer.quote:
ik heb de nieuwe aflevering gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:02 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je dan tot die conclusie komt, roger is samen met Laura de meeste saaie persoon ter wereld ongeveer.
Dit is het filmpje... wekelijks nemen ze alles door:
https://www.telegraaf.nl/(...)que-in-haar-inbox-18
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |