Ik bedoel ik heb al 3 langdurige relaties achter de rug en dit valt me gewoon op zelfs nonverbale communicatie is lastig.
En nu heb ik weer eens een vriendin ( geen sexvriendin )
En we praten over nix anders dan sex ?
zal je zien dat als het wat wordt dat die communicatie weer helemaal wegvalt.
Ik weet het, vrouwen komen van venus en mannen van mars maar toch gewoon praten over zo'n belangrijk onderwerp moet toch ongeforceerd kunnen ??
?
quote:Inderdaad... Maar dat willen wij als echte mannen
Op zondag 5 januari 2003 15:40 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Precies als je ze hebt dan vinden ze het moeilijker om er over te praten omdat ze zich dan kwetsbaarder opstellen .
ook al ben jij geen man, toch praat ik zo.. mijn welgemeende excuses
quote:klopt maar willen de vrouwen dat dan niet gelijk
Op zondag 5 januari 2003 15:42 schreef LaZZ het volgende:[..]
Inderdaad... Maar dat willen wij als echte mannen
juist niet. En zij eigenlijk ook niet maar ze denken dan vaak dat het te vroeg is of dat we er nog niet aan toe zijn...
Maar wij, mannen, zijn er gelijk aan toe![]()
ook al ben jij geen man, toch praat ik zo.. mijn welgemeende excuses
quote:vind je? ik vind van niet...
Op zondag 5 januari 2003 15:47 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
jij bent een man
quote:ik vind het ook een beetje een generaliserend onderwerp. ik praat met iedereen over sex (en helemaal met mn vriendin, zowel verbaal als non-verbaal
Op zondag 5 januari 2003 15:46 schreef Helaaz het volgende:
Ik praat met mn vriend gewoon over sex hoor! Beetje generaliserend dit!
quote:PSSSSSST!!!! is ze niet hoor
Op zondag 5 januari 2003 15:47 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
jij bent een man
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 05-01-2003 15:50]
quote:Dat bedoel ik dus ook
Op zondag 5 januari 2003 15:48 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
ik vind het ook een beetje een generaliserend onderwerp. ik praat met iedereen over sex (en helemaal met mn vriendin, zowel verbaal als non-verbaal
). volgens mij ligt het gewoon aan de persoon waar mee je praat of het in meer of mindere mate over sex gaat. ik bedoel, met mn chefin zou ik niet over sex praten. terwijl we toch heel goed met lekaar kunnen opschieten.
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:49 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
PSSSSSST!!!! is ze niet hoor chamell
Maar idd hallo_mensen, volgens mij hebben vrouwen dat eigk ook wel
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:51 schreef LaZZ het volgende:
Hoezo generaliserend? Dat snap ik niet helemaal... Valt toch wel mee..? Is wel vaak zo, vooral onder wat jongere actievelingen dan..iig das mijn ervaring..
Maar idd hallo_mensen, volgens mij hebben vrouwen dat eigk ook wel
[Dit bericht is gewijzigd door RainerWernerF op 05-01-2003 15:55]
quote:Ja dat zei ik denet ook, ik denk het eigk wel. Want als ik zo de reacties lees van wat oudere mensen dan zou je dat bijna denken
Op zondag 5 januari 2003 15:55 schreef RainerWernerF het volgende:
ik zit ff te denken. dat parten over sex, zou dat niet ook leeftijdsgebonden zijn? misschien?
quote:als ik aan de lunchtafel op mn werk over sex begin zie je die vijftigplussers allemaal wit wegtrekken
Op zondag 5 januari 2003 15:56 schreef LaZZ het volgende:[..]
Ja dat zei ik denet ook, ik denk het eigk wel. Want als ik zo de reacties lees van wat oudere mensen dan zou je dat bijna denken
quote:ja daar noem je wat op maar als bij ons op school sexuele voorlichting word gegeven loopt de leraar rood aan
Op zondag 5 januari 2003 15:57 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
als ik aan de lunchtafel op mn werk over sex begin zie je die vijftigplussers allemaal wit wegtrekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |