Ja hoor, lekker weer 2 games uitgespeeld. Of 3. Weet niet meer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker, jij ook? Hier druk, veel veranderingen komend jaar
Hahaquote:
Farming Simulator ook al?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker weer 2 games uitgespeeld. Of 3. Weet niet meer.
Wat gaat er allemaal veranderen?
Heb ik ook wel eens last vanquote:
Sowieso niet alles hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Farming Simulator ook al?
Echt alles. Uren, roosters, lessentabel, echt alles
Oké bedankt crackquote:
Nee nog niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Farming Simulator ook al?
Echt alles. Uren, roosters, lessentabel, echt alles
quote:
Zeggen me allemaal niks hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Besturing op ps4 is echt aids. Meer een pc spel.
Thronebreaker, N.E.R.O. En Seasons after fall.
Hmm balen, bij ons ook vorig jaar. Echt veel collega’s opgestapt.
Zijn allemaal kaart- en puzzelspellen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeggen me allemaal niks hoor
Ik ga ook op zoek naar andere school. Misschien wel vso
Ahh okéquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn allemaal kaart- en puzzelspellen.
Hmm, vso lijkt me echt zwaar. Heb je daar al opleiding in?
Doe Biology & Education.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahh oké
Nee, maar wil wel SEN-master doen. Heb jij master gedaan?
Nee niet doen heb dat ook een jaar gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahh oké
Nee, maar wil wel SEN-master doen. Heb jij master gedaan?
maar ik heb 3 uur lang gevaarlijke dingen gedaan en nu ben ik weer veilig terug dan mag ik toch wel weer een halloquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik had je vanavond al gedag gezegd. Ik blijf niet aan de gang met je.
TV kijken op de bank gevaarlijk noemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik heb 3 uur lang gevaarlijke dingen gedaan en nu ben ik weer veilig terug dan mag ik toch wel weer een hallo
wil je soms een paar klappenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
TV kijken op de bank gevaarlijk noemen
Wat voor een gevaarlijke dingen heb je gedaan? In je Ajax kloffie door Rotterdam gewandeld?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik heb 3 uur lang gevaarlijke dingen gedaan en nu ben ik weer veilig terug dan mag ik toch wel weer een hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |