Dan moet er wel een hele goede beloning tegenover staan hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel leuk om te doen in een niet-vanilla setting.
Oeh stamppot, is het ook wel echt weer voor jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Rauwe andijviestamppot met pittige spekjes
Komt vast goed, zolang je een zonnebril nodig hebt om het blinkende resultaat van je inspanningen te bekijken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dan moet er wel een hele goede beloning tegenover staan hoor
Nee oke, dat is wel lastig dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Werkt niet echt als je alleen bent heEn je dan alsnog degene zou zijn die het moest doen
Of kunnen (jouw) zwepen afwassen? Als ik dat had geweten bewaarde ik ze niet in de slaapkamer maar in de keuken![]()
Niet zo staat er, of vallen zwepen daar niet onder en is dat al te erg?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha van vanilla naar de zweep erover![]()
Van de week moest ik al verpleegsterpakje bestellen, nou ook nog sexy keukenschort dusquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt vast goed, zolang je een zonnebril nodig hebt om het blinkende resultaat van je inspanningen te bekijken.
Ik vind niet veel erg hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee oke, dat is wel lastig dan.
Niet nodig ik gooi het gewoon in de vaatwasser[..]
Niet zo staat er, of vallen zwepen daar niet onder en is dat al te erg?
Ff knuffelen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
Oja dit is R&P natuurlijk, alleen missionaris en knuffelen enzo.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:00 schreef _Hestia_ het volgende:
Knuffelen en klefbekken kunnen we ook wel, maar niet alleen dat![]()
Wat ga je doneren?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:02 schreef quickstepster het volgende:
Boeee. Bus zat volweet niet of ik doneren dan nog ga redden. Stom OV.[..]
![]()
Goed bezig. Ik heb morgenochtend een afspraak staan voor plasmadonatie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Bloed! Naast niet vanilla ben ik ook vampiervriendelijk
Ik zal je stevig vasthouden danquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan meteen weer zo vanille.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb morgenochtend een afspraak staan voor plasmadonatie.
Kleine moeite. Vind het een fijn idee dat er bloed voor mij is, mocht ik het ooit eens nodig hebben. Dan vind ik ook dat je een bijdrage kan leveren voor anderen die het nodig hebben. Geef je bloed of plasma?quote:
Precies mijn beweegreden inderdaad. Ik geef bloed, want 0+. Al zou ik als ze het vragen ook zo overstappen. Vind het allemaal bestquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleine moeite. Vind het een fijn idee dat er bloed voor mij is, mocht ik het ooit eens nodig hebben. Dan vind ik ook dat je een bijdrage kan leveren voor anderen die het nodig hebben. Geef je bloed of plasma?
Ik heb A+ Ben na een donatie of 8 gevraagd om plasma te geven. Zit nu bijna op de 100 donaties.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:23 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Precies mijn beweegreden inderdaad. Ik geef bloed, want 0+. Al zou ik als ze het vragen ook zo overstappen. Vind het allemaal best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |