Ja absoluut!Is hier in de wijk weleens gebeurd.....dan zit je echt rechtop in bed van schrik!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar beter wel dat je even voor lul staat dan dat alles eruit geblazen wordt.
Ja vond het zo dom. Stond ook te janken op straat van schaamte en domheid.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja absoluut!Is hier in de wijk weleens gebeurd.....dan zit je echt rechtop in bed van schrik!
Ja vervelend gevoel....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vond het zo dom. Stond ook te janken op straat van schaamte en domheid.
Of de overbuurman ligt opeens naast je.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja absoluut!Is hier in de wijk weleens gebeurd.....dan zit je echt rechtop in bed van schrik!
HIer in den haag toch ook 2 maanden terug ofzo. Die huizen weg geblazen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of de overbuurman ligt opeens naast je.
Nee maar laatst was het ook weer raak toch, in een 3 hoog flat geloof ik.
Ja die bedoelde ik inderdaad. Dacht dat dat korter terug wasquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HIer in den haag toch ook 2 maanden terug ofzo. Die huizen weg geblazen.
Jammergenoeg geen knappe buurmanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of de overbuurman ligt opeens naast je.
Nee maar laatst was het ook weer raak toch, in een 3 hoog flat geloof ik.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jammergenoeg geen knappe buurman![]()
Den Haag was volgens mij toen ik net thuis was uit het ziekenhuis......dacht ik....
Las dat ze wel allemaal een brief hebben ontvangen of ze de wozbelasting willen betalen :pquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
29 januari was dat. Vind het altijd wel heftige fotos om te zien als er zoiets gebeurd is, ook wetende dat er niks meer over is van diegenen zijn/haar huis.
Stenen zijn stenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las dat ze wel allemaal een brief hebben ontvangen of ze de wozbelasting willen betalen :p
Lijkt me heftig ja.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
29 januari was dat. Vind het altijd wel heftige fotos om te zien als er zoiets gebeurd is, ook wetende dat er niks meer over is van diegenen zijn/haar huis.
Ja maar wel zuur. Buiten dat hebben ze die stenen niet eens in hun bezitquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stenen zijn stenen natuurlijk.
Volgens mij heeft de uiteindelijk vorm ervan geen invloed daarop
Er zit natuurlijk een waardebepaling onder, maar die loopt altijd een kalenderjaar achter.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stenen zijn stenen natuurlijk.
Volgens mij heeft de uiteindelijk vorm ervan geen invloed daarop
Wat dat betreft is gasloos wel een voordeel.quote:
Ja geen idee hoe dat zit verder hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar wel zuur. Buiten dat hebben ze die stenen niet eens in hun bezit
Dus volgend jaar hebben ze een meevaller?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een waardebepaling onder, maar die loopt altijd een kalenderjaar achter.
Nouja met elektriciteit kun je ook behoorlijke fik krijgenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dat betreft is gasloos wel een voordeel.[..]
Ja geen idee hoe dat zit verder hoor
(Huur hier dus ik heb dat geleuter allemaal niet)[..]
Dus volgend jaar hebben ze een meevaller?
Ik kan nog niet zonder m'n gezellig snorrend gaskacheltje, heb geen cvquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:33 schreef quickstepster het volgende:
Ben blij dat ik van het gas af ben. Schiet je qua veiligheid alleen niks mee op als de rest van de appartementen het wel nog hebben.
Ja zo kan je bezig blijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouja met elektriciteit kun je ook behoorlijke fik krijgen
Hij houdt het wel spannend dan.....hopelijk lukt!!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:56 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb toen ik hier net woonde weken met een gaslek bij mn gasfornuis gewoond voor ik erachter kwam
Het is nog even afwachten of zkh-man dit weekend komt (was al hele uitleg aan typen maar doe ik toch maar ff niet)
Maar ik hoop dat zn plannen niet omgegooid hoeven te worden en hij morgen dus gewoon hier kan komen
Dat maatje wat bij hem logeert werkt ook voor hem nu, dus dat heeft ie iig snel geregeld
Jaaa hoop het ook echt. Als niet lukt zit hij van za-di in Keulen ipv volgende week do-zo. Heb al voorgesteld dat ik anders wel mee wil hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij houdt het wel spannend dan.....hopelijk lukt!!
Welja ha haquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jaaa hoop het ook echt. Als niet lukt zit hij van za-di in Keulen ipv volgende week do-zo. Heb al voorgesteld dat ik anders wel mee wil haha
Hij aan het werk en ik de stad inEn 's avonds...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |