Wel ook iets met vanillaquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:17 schreef quickstepster het volgende:
Haha, had jij ook wat moois bedacht?
Eigenlijk nog betere titel!quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meer smaken dan alleen vanilla![]()
Zoals het hoort, had ik met die van mij ook gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:25 schreef _Hestia_ het volgende:
Leuke TT en hij begint eindelijk ook netjes met een hoofdletter![]()
Engels/Nederlands mix toch. Vanilla is meer Engels.quote:
Wat wil je weten?quote:
Blanco TT'squote:Op donderdag 7 maart 2019 16:34 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik weet nooit leuke TT's dus ik sluit hem gewoon expres nooit
Wat is engels vanilla dan raar in combi met context?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals het hoort, had ik met die van mij ook gedaan[..]
Engels/Nederlands mix toch. Vanilla is meer Engels.[..]
Wat wil je weten?
Ja preciesquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:41 schreef quickstepster het volgende:
De term heeft ook geen goede vertaling m.i. Als je het over vanille hebt snappen mensen het soms niet, bij vanilla is het meteen duidelijk
Goed idee!quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies
Ik moet de afwas doen maar heb geen zin. Zal ik het gewoon buiten in de regen zetten met wat afwasmiddel erover?
Gewoon nieuw bestek en borden kopen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies
Ik moet de afwas doen maar heb geen zin. Zal ik het gewoon buiten in de regen zetten met wat afwasmiddel erover?
Wat er al staat, is niet echt een vertaling of woord voor in NL.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat is engels vanilla dan raar in combi met context?
Dat is wel makkelijk als je niet vanille bent, gewoon zweep uit de kast halen en dan wordt het gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies
Werkt niet echt als je alleen bent hequote:Op donderdag 7 maart 2019 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat er al staat, is niet echt een vertaling of woord voor in NL.[..]
Dat is wel makkelijk als je niet vanille bent, gewoon zweep uit de kast halen en dan wordt het gedaan
Whahaha van vanilla naar de zweep eroverquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat er al staat, is niet echt een vertaling of woord voor in NL.[..]
Dat is wel makkelijk als je niet vanille bent, gewoon zweep uit de kast halen en dan wordt het gedaan
Rauwe andijviestamppot met pittige spekjesquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha daar helaas het geld niet voor
Dat lijkt me wel verstandig idd QS! Wat ga je eten?
Ik twijfel nog tussen wraps of AGVv
Misschien vind je het wel leuk om te doen in een niet-vanilla setting.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Werkt niet echt als je alleen bent heEn je dan alsnog degene zou zijn die het moest doen
Of kunnen (jouw) zwepen afwassen? Als ik dat had geweten bewaarde ik ze niet in de slaapkamer maar in de keuken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |