Een heel klein beetje danquote:
Dat zou ik niet prettig vinden, pure kwaliteitsaderlating voor dit land.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de rails tussen Utrecht Centraal en Amsterdam Zuid zegenen met mijn bloed en stukjes vlees.
Als jij gecremeerd word dan eet ik een bak as van jou op en draai ik er een drol van en post ik het op fok.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga gecremeerd worden en uitgestrooid worden in een groot natuurgebied zodat mijn ziel via de wind alle uithoeken van deze planeet kan zegenen.
ik wil uitgestrooid worden in willekeurige slipjes zodat ik na mijn dood tenminste nog in contact kom met een kutquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga gecremeerd worden en uitgestrooid worden in een groot natuurgebied zodat mijn ziel via de wind alle uithoeken van deze planeet kan zegenen.
Groene engerd klinkt beterquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen mijn zin in weer voor de vuurstarter ga en de witte konijnenman tot mij neem. Wat moet die enge groene voorstellen goddomme.
Kan je je vanavond weer lekker aftrekken op deze gedachtequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als jij gecremeerd word dan eet ik een bak as van jou op en draai ik er een drol van en post ik het op fok.
die konijnenman is gewoon een pussy versie van blaziken, die stokman caret gewoon nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen mijn zin in weer voor de vuurstarter ga en de witte konijnenman tot mij neem. Wat moet die enge groene voorstellen goddomme.
Zodat je zelfs na de dood nog kutjes gortdroog kunt krijgenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil uitgestrooid worden in willekeurige slipjes zodat ik na mijn dood tenminste nog in contact kom met een kut
Niet weten dat hij die drol invriest zodat hij zichzelf later weer anaal kan penetrerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je je vanavond weer lekker aftrekken op deze gedachte
Niet te geloven dat ik op mijn 27e op een willekeurige donderdagmiddag op kantoor een nieuwe fetish zou ontdekken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat hij die drol invriest zodat hij zichzelf later weer anaal kan penetreren
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat hij die drol invriest zodat hij zichzelf later weer anaal kan penetreren
hey beste vriendin, even een samenvatting van de nieuwe policy die is ingegaan sinds je laatste post:quote:
hahahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
wie ben jijquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey beste vriendin, even een samenvatting van de nieuwe policy die is ingegaan sinds je laatste post:
normaal doen
Gezellig wat waren we aan het doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hey babe heb laatst over je gedroomd
Mag je nog steeds niet het k woord gebruikenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet klaagkroeg goed wie ik ben
Daarom snapte ik het ook al nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom snapte ik het ook al niet, volgens mij is dit ook nog nooit anders geweest bij mij
hhhhquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vast iets seksueels want ik ben een smeerlap.
nee dat mag nu, gewoon veel doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:25 schreef Okurr het volgende:
[..]
Mag je nog steeds niet het k woord gebruiken
ff lezen als je vijf minuten hebtquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:25 schreef Okurr het volgende:
[..]
Mag je nog steeds niet het k woord gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |