Nou kweenie hoor, ik ben wel erg lekker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik nog meer dus dan telt dat niet meer
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het was mijn beste act in lange tijd
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
wat een teringlaag niveau hier, gadverdamme
Ik heb fanart gezien waar ik wilder van werd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
@:TARDIS. dit zijn mogelijk de evoluties in sword en shield, wat zou je daarvan vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja nou misschienquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou kweenie hoor, ik ben wel erg lekker.
Mijn ware genie zal, zoals zoveel pioniers van hun tijd, na mijn dood erkend worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik verwacht een FOK!dansmeet op je graf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn ware genie zal, zoals zoveel pioniers van hun tijd, na mijn dood erkend worden.
ik zou voor de groene stokman gaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb fanart gezien waar ik wilder van werd.
Zou mijn starter in de computer zetten waar hij de tering kan genieten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou voor de groene stokman gaan
En jij bent broodmager.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom zijn ze ook beetje dikkig, goed eten sletjes
Moet van Fok policyquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
wat een teringlaag niveau hier, gadverdamme
Kut, betraptquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
En jij bent broodmager.
Je bent jezelf nu niet goed aan het marketen.
1 voor economie.
1 voor pijpen
IK VERWACHT MEER INZET VAN JE CRACK!
ik ruil je de nieuwe generatie pidgey voor je starter.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou mijn starter in de computer zetten waar hij de tering kan genieten.
Ik ga gecremeerd worden en uitgestrooid worden in een groot natuurgebied zodat mijn ziel via de wind alle uithoeken van deze planeet kan zegenen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verwacht een FOK!dansmeet op je graf.
Mag ik je opsnuivenquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga gecremeerd worden en uitgestrooid worden in een groot natuurgebied zodat mijn ziel via de wind alle uithoeken van deze planeet kan zegenen.
Oke wtf, ik las hier de woorden 'prodigy' en 'firestarter'. Heb t er maar moeilijk meequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ruil je de nieuwe generatie pidgey voor je starter.
maar al mijn collega's zijn al wegquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke nu gaan we weer even normaal doen, der_mann gaat zo nog werken
Ik ga denk ik de rails tussen Utrecht Centraal en Amsterdam Zuid zegenen met mijn bloed en stukjes vlees.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga gecremeerd worden en uitgestrooid worden in een groot natuurgebied zodat mijn ziel via de wind alle uithoeken van deze planeet kan zegenen.
Ik denk dat ik tegen mijn zin in weer voor de vuurstarter ga en de witte konijnenman tot mij neem. Wat moet die enge groene voorstellen goddomme.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ruil je de nieuwe generatie pidgey voor je starter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |