Hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hnng wel zo'n nekding dan ben je echt een geil sletje
En als ik vijf intro's van wikipedia kopieer is de wereld te klein, man man manquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KETREKKETREKKETREKKETREKKETREKKETREKKETREK
Ik hoef geen geile-mannetjes-aandachtquote:
Oh dan interpreteerde ik het verkeerd (om), vond het al raarquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen geile-mannetjes-aandachtof je moet echt mega lekker zijn maar dat is meestal niet
Die kregen bij pijples op school altijd een dikke tienquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hnng wel zo'n nekding dan ben je echt een geil sletje
Daarom snapte ik het ook al niet, volgens mij is dit ook nog nooit anders geweest bij mijquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dan interpreteerde ik het verkeerd (om), vond het al raar
daarom zijn ze ook beetje dikkig, goed eten sletjesquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kregen bij pijples op school altijd een dikke tien
Daar hoorde je mij niet over klagen hoor. Ik raadde het je af voordat je ermee begon, maar toen het kwaad al geschied was heb ik er geen woord over gerept.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En als ik vijf intro's van wikipedia kopieer is de wereld te klein, man man man
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef Crack_ het volgende:
3 2 1 SPRING
tutututut utututtutu HEY HEY tututututut
EN NOU IN KABOUTERKOOOOOR
Nu moeten jullie raden welke dit is
Ik ben megalekker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen geile-mannetjes-aandachtof je moet echt mega lekker zijn maar dat is meestal niet
nee maar wel leuke pogingquote:
Het was mijn beste act in lange tijdquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar hoorde je mij niet over klagen hoor. Ik raadde het je af voordat je ermee begon, maar toen het kwaad al geschied was heb ik er geen woord over gerept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |