die jorge lijkt me wel een aardige jongen en die andere heb ik nog amper gezien,maar ik denk dat de keuze moeilijk is,want die andere(sorry weet naam niet) gaat eerst geld kosten want je mag niet tatoeeren zonder een steriele ruimte en spullen ,dat kost een aardige duit(wat ze niet hebben),en jorge die moet nog even zijn draai vinden dat komt denk ik wel goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
gesprek ger shel <> gesprek ger jorge maar ongeveer even![]()
![]()
Waarom hij/zij?quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:36 schreef FOKoffieleut het volgende:
grappig hoe jorge zijn armen/handen bewogen en hij zijn/haar voeten veegde bij het ingaan van de loods
Nee, Jessie is het zonnetje in huis!quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:44 schreef krabje het volgende:
![]()
![]()
erik,opbokken naar huis,wat een sjaggo is dat ook.
Het is toch gewoon een man die binnenkomt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
n.a.v. speculasies gisteren hier
Wie Jo? Vind hem wel verwijfd maar dat het een vrouw is geweest denk ik nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er wordt hier al vanuit gegaan dat het eerst een meisje was
erik is iedereen zat,gisteren was het tim morgen weer iemand anders en waar gaat het over?even zijn schoenen niet uit gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Hij denkt echt dat hij alles hier kan maken he,
O, wat ben ik die man zat, zegt Erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |