Ik las gister de "complimenten generatie"welkom bij de club Jorge.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
oh daar komt ie weer, gisteren zei ie ook al dat hij toch wel 4 of 5 keer gelopen had, nu zegt hij dat hij gisteren wel 5 keer met de kruiwagen gelopen had, nou jorge je strikdiploma is binnnen
inderdaad, op zich gun ik hem wel dit 'platform' om zijn grote geheim te onthullen en zichzelf recht in de spiegel te kunnen aankijken, maar zo als hij het nu speelt gok ik dat ze dylan laten blijvenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jorge had beter als vervanger van iemand binnen kunnen komen (ala spilène) ipv als visumhouder; dat binnen korte tijd bewijzen en de competitie aangaan is niet zn ding.
Ik ga met je mee en maak het iets specifieker een bingo queen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:07 schreef juul. het volgende:
Ik doe een gokje: Jorge is een drag queen
Stervio!!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik ga met je mee en maak het iets specifieker een bingo queen.
Hebben we dat trouwens niet al eens gehad?
Kom naar op met je clownspak Jorge je concurrent is immers ook al verkleed.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
jorge gaat zijn ding doen vandaag en zichzelf op de voorgrond gooien. Ik ga 2,50 overmaken om hem op alle 4 de streams te kunnen volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |