O heeft hij een geheim, nou spannendquote:
las ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heeft hij een geheim, nou spannend
Dat zou ook wel erg kortzichtig zijn om iemand niet te mogen vanwege een ontbloot bovenlijfquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, vond hem daarin geweldig
Dat is al wat ik gezien heb en gisteren het ontblote bovenlijf van Dylan, voor mij is dat zo afknapper.
Maar a jd at zegt niets over zijn karakter nog.
Ik zeg dan ook niet dat ik hem niet mag, maar dat ik een afknapper krijg van iemand die zo zijn lichaam heeft toegetakeld. Dan die neuspiercing er bij.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg kortzichtig zijn om iemand niet te mogen vanwege een ontbloot bovenlijf
Geef niet hoor dottekequote:Op donderdag 7 maart 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ik hem niet mag, maar dat ik een afknapper krijg van iemand die zo zijn lichaam heeft toegetakeld. Dan die neuspiercing er bij.
Ja kan ook, zijn bepaalde dingen waar je op af kan knappen he.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geef niet hoor dotteke
Toen ik zon 17 t/m knapte ik af op jongen vanwege hun schoenen 😉😉😉
Ik vind de bank geelquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Jessie irriteert zich dat de bruine bank staat waar hij stond ,ze hebben hem inmiddels verplaatst
[ afbeelding ]
Dat zei je ook, was geen aanvalquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ik hem niet mag, maar dat ik een afknapper krijg van iemand die zo zijn lichaam heeft toegetakeld. Dan die neuspiercing er bij.
Dat was ook mijn ideequote:Op donderdag 7 maart 2019 08:05 schreef pollewop77 het volgende:
Oh daar gaat Adje weer over vlees, dan maar ff naar de slapers kijken
Ja, ik ook maar hun hebben het daar over de bruine bankquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:13 schreef pollewop77 het volgende:
Poort dicht, extra slot erop, hekken omhoog en klaar zegt Jessie
Hij heeft al prikkeldraad besteld
Om die reden mag ik mensen juist niet omdat ik het vies vind.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg kortzichtig zijn om iemand niet te mogen vanwege een ontbloot bovenlijf
Jij mag Jessie nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Nu heeft Jessie het weer over Jens, Jessie laat zich wel kennen door nu al gelijk met de nieuwe over de anderen Utopianen te gaan lullen
Dat kan wel zo zijn maar Jens is ook geen zuivere koffie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Nu heeft Jessie het weer over Jens, Jessie laat zich wel kennen door nu al gelijk met de nieuwe over de anderen Utopianen te gaan lullen
Wat heeft dat er mee te makenquote:
Ja er komen koffiebonen en een koffiebekertje opquote:
Okèquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken
Moet er nu iedere keer als ik iets over Jessie post dit soort antwoorden komen?
Nee ik mag hem niet, en ook al mocht ik hem wel vind ik het niet gepast wat hij doet
Ook in de yurtquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Shelly is ook wakker
Waar slaapt Ger eigenlijk, zag dat de twee nieuwe in de yurt sliepen?
Oke, die had ik gemist dusquote:
Gerrit gaf gisteren ergens aan dat hij er wel bij beiden voor zou zorgen dat Tim zou vertrekken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, die had ik gemist dus
Dacht misschien bij Shel, maar dat zou betekenen dat hij bij Myl en Jens zou liggen
Lijkt me niet echt het toppunt van gezond.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft het vertrouwen dat het goed gaat komen, de hele silo gaat blauw staan dat dan wel zegt hij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |