Dat zijn ze ook niet meer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jens en Gerrit zullen nu dan ook niet meer de grootste vriendjes zijn...
I only love.....quote:
hij heeft verder niemand, ik snap het wel wat moet je anders?quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit ????? Waar zijn je ballen ???? Laat je niet inpakken door die inbuseel..........
Relax chicky...........Ik zie Gerrit en Shelley vannacht ook nog wel konijnen.....quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Oei, Shelley heeft een mes in haar handen?
dat klinkt erg romantischquote:Op donderdag 7 maart 2019 01:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Relax chicky...........Ik zie Gerrit en Shelley vannacht ook nog wel konijnen.....
quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit ????? Waar zijn je ballen ???? Laat je niet inpakken door die inbuseel..........
Tjikie is Chuckiequote:Op donderdag 7 maart 2019 01:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Oei, Shelley heeft een mes in haar handen?
is de iglo leeg ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Hij wil neuken en dat kan hij tegenwoordig zonder het als verkering te moeten benoemen... Wat denk je zelluf![]()
Probleempje is wel dat ze geen plek hebben, maar als echte utopianen vermoed ik dat ze daar wel iets op vinden. Of niet, fuck die camera's.
So fuck it isquote:Op donderdag 7 maart 2019 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Hij wil neuken en dat kan hij tegenwoordig zonder het als verkering te moeten benoemen... Wat denk je zelluf![]()
Probleempje is wel dat ze geen plek hebben, maar als echte utopianen vermoed ik dat ze daar wel iets op vinden. Of niet, fuck die camera's.
quote:
Echte liefde is puistenpus van je vriendje onder je nagels hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2019 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Godver de gadver, zit ze nu puisten bij hem uit te knijpen?
Oja, er slaapt natuurllijk zo'n visumhouder in de yurt. Vroeg me al af waarom ze daar niet lagen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Echte liefde is puistenpus van je vriendje onder je nagels hebben
NOTEquote:Op donderdag 7 maart 2019 01:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Mee-eters van 6 mm.quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:11 schreef tonja het volgende:
[..]
ojaquote:Op donderdag 7 maart 2019 01:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in een koude plastic koepel liggen neuken als er een silo beschikbaar is?
Gewoon tegen de silomuur op.quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oja![]()
ze mogen daar niet slapen volgens mij en geen dekens.. lastig, lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |