'Bezoek en vis blijven maar twee dagen fris'quote:Op maandag 11 maart 2019 15:02 schreef DKUp het volgende:
Maakt niet uit, er staan twee frisse vissen op ons te wachten
Ja gaat lekker.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:55 schreef sjampoeh het volgende:
Volgens mij gaat het al een stuk beter in de cos ?
Ik vind de nieuwe bewoners nooit lang leuk dus klopt welquote:Op maandag 11 maart 2019 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Bezoek en vis blijven maar twee dagen fris'
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:55 schreef sjampoeh het volgende:
Verdraagzaamheid lijkt iets groter. Nu nog wat 'oud zeer' vergeten, dan komt het allemaal goedquote:Op maandag 11 maart 2019 23:55 schreef sjampoeh het volgende:
Nog even dan ontsteken wel het kampvuur en breken met zijn allen brood terwijl liefde en geitenwollen sokken ons warm houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Verdraagzaamheid lijkt iets groter. Nu nog wat 'oud zeer' vergeten, dan komt het allemaal goed
Wat heb je toch een kleffe ideeënquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nog even dan ontsteken wel het kampvuur en breken met zijn allen brood terwijl liefde en geitenwollen sokken ons warm houden.
Gezellig, de angel is eruit, tijd voor rusthuis COS waar de oudjes van dagen tot in den nadagen van hun leven over hun idolen kunnen druipenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nog even dan ontsteken wel het kampvuur en breken met zijn allen brood terwijl liefde en geitenwollen sokken ons warm houden.
Zolang je maar geen ukelele meeneemt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zolang je niets verkeerds zegt over Jessie is het goed, maar o wee...............quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Verdraagzaamheid lijkt iets groter. Nu nog wat 'oud zeer' vergeten, dan komt het allemaal goed
Gaan we dan Kumbaja zingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als je op een normale manier kritiek levert op iemand, eventueel onderbouwd, is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je niets verkeerds zegt over Jessie is het goed, maar o wee...............
Ik zie dat totaal anders. Hoewel... Dingen verkeerd zeggen, ja dan welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je niets verkeerds zegt over Jessie is het goed, maar o wee...............
Dit verhaal kan natuurlijk ook omgedraaid worden, maar ben het inhoudelijk wel met je eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zie dat totaal anders. Hoewel... Dingen verkeerd zeggen, ja dan wel
Zolang je over Jessie zegt wat 'klopt'. Geen probleem.
In iedere post op Jessie afgeven terwijl hij op dat moment niet op de streams is is een ander verhaal. Ik vind het zelfs uitlokken.
Heeft m.i. niks te maken met iets over Jessie zeggen. De manier waarop zegt meer dan wát je typt.
Ik ben niet eens echt fan van Jessie, maar als er complete onzin dingen overal maar bij gehaald worden, die niet eens met bijv een Jessie te maken hebben, zal ik daar op reageren.
Doe ik bij meerderen inwoners en dat zegt voor mij niks over fan zijn van iemand of niet.
Zo wordt het wel gezien. Oh die neemt het op voor Jessie dus die is fan.
Staat voor mij los van elkaar.
Ik kan er slecht tegen, dat dingen verdraaid worden om maar een bepaalde inwoner de grond in te kunnen trappen.
Eensquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan veranderd?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit verhaal kan natuurlijk ook omgedraaid worden, maar ben het inhoudelijk wel met je eens.
Het belangrijkste is, dat de sfeer in de cos op dit moment erg goed en ik krijg het gevoel dat de oude cos weer een beetje terugkomt. Er is ook meer respect voor en naar elkaar toe vind ik.
schei toch uit over tim stond er echt van alles tot aanranding en nog meer van die ongein daar hoorde je niemand bijna over.. maar jessie blijkt heilig te zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In iedere post op Jessie afgeven terwijl hij op dat moment niet op de streams is is een ander verhaal. Ik vind het zelfs uitlokken.
Heeft m.i. niks te maken met iets over Jessie zeggen. De manier waarop zegt meer dan wát je typt.
Ik ben niet eens echt fan van Jessie, maar als er complete onzin dingen overal maar bij gehaald worden, die niet eens met bijv een Jessie te maken hebben, zal ik daar op reageren.
Doe ik bij meerderen inwoners en dat zegt voor mij niks over fan zijn van iemand of niet.
Ik kan er slecht tegen, dat dingen verdraaid worden om maar een bepaalde inwoner de grond in te kunnen trappen.
De sfeer overall. Vind het is luchtiger geworden. We kunnen wel blijven muggenziften, maar dat verbetert uiteindelijk de sfeer ook niet. Gewoon even aankijken de komende tijd.quote:
Sorry, maar je moet toch echt even hand in eigen boezem steken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schei toch uit over tim stond er echt van alles tot aanranding en nog meer van die ongein daar hoorde je niemand bijna over.. maar jessie blijkt heilig te zijn
Wat jij wilquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, maar je moet toch echt even hand in eigen boezem steken.
Ga erniet eens meer op in ...quote:
Jammer, dit is de Feedback, niet de Cos.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga erniet eens meer op in ...
Ik begrijp wat je bedoelt Zeyina , maar ik vind dat Dotteke wel enigzins gelijk heeft in het pro-Jessie sentiment. Bij het 'afbranden' van Utopianen wordt het fanatiekst gereageerd door Jessie fans. Vanmiddag noemt iemand Franny 'aandachtshoer' en geen haan die er naar kraait. Aan de andere kant wordt Jessie door sommigen regelmatig omschreven als een soort van Messias, dat lokt ook weer wat negatievere reacties over Jessie uit en zo beland je in een vicieuze cirkel van 'hullie en zullie'. Users die snel last hebben van geluidjes, zullen zich altijd ergeren aan het continue gesnuif van Jessie net als aan het lachen van Mylène ook al brengen ze een kapitaal op de bank.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heb je dan nog een scrollwiel over? Het is 70% afbranden, afzeiken, beoordelen op uiterlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:18 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt Zeyina , maar ik vind dat Dotteke wel enigzins gelijk heeft in het pro-Jessie sentiment. Bij het 'afbranden' van Utopianen wordt het fanatiekst gereageerd door Jessie fans. Vanmiddag noemt iemand Franny 'aandachtshoer' en geen haan die er naar kraait. Aan de andere kant wordt Jessie door sommigen regelmatig omschreven als een soort van Messias, dat lokt ook weer wat negatievere reacties over Jessie uit en zo beland je in een vicieuze cirkel van 'hullie en zullie'. Users die snel last hebben van geluidjes, zullen zich altijd ergeren aan het continue gesnuif van Jessie net als aan het lachen van Mylène ook al brengen ze een kapitaal op de bank.
Voor mij hoeft dat uitschelden op van Utopianen ook niet, en scroll dan gewoon door.
Ik denk persoonlijk dat het punt van Zeyina wel duidelijk is en dat het verhaal altijd twee kanten op kan gaan. We zijn volwassen mensen en laten we ons daar ook naar gaan gedragen, dat is de sleutel naar verdraagzaamheid. Verder vind ik persoonlijk dat we hier ook niet te lang over door moeten gaan. Het punt is mijn inziens wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:18 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt Zeyina , maar ik vind dat Dotteke wel enigzins gelijk heeft in het pro-Jessie sentiment. Bij het 'afbranden' van Utopianen wordt het fanatiekst gereageerd door Jessie fans. Vanmiddag noemt iemand Franny 'aandachtshoer' en geen haan die er naar kraait. Aan de andere kant wordt Jessie door sommigen regelmatig omschreven als een soort van Messias, dat lokt ook weer wat negatievere reacties over Jessie uit en zo beland je in een vicieuze cirkel van 'hullie en zullie'. Users die snel last hebben van geluidjes, zullen zich altijd ergeren aan het continue gesnuif van Jessie net als aan het lachen van Mylène ook al brengen ze een kapitaal op de bank.
Voor mij hoeft dat uitschelden op van Utopianen ook niet, en scroll dan gewoon door.
Ja hoor ik scroll bij hooguit 5%. Het meeste van de 70% die jij omschrijft zie ik denk ik ' als de draak steken met wat er op de streams gebeurt' en users die alleen maar grof schelden of lopen te trollen neem ik met een korreltje zout. Maar ik moet eerlijk zeggen dat er minder getrold wordt de laatste week.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je dan nog een scrollwiel over? Het is 70% afbranden, afzeiken, beoordelen op uiterlijk.
Volgens mij heet ze Franny! ipv Frummel!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je dan nog een scrollwiel over? Het is 70% afbranden, afzeiken, beoordelen op uiterlijk.
Zeyina heeft zeker een punt, maar dat heeft Dotteke ook. Ik vind beide dames een aanwinst voor de Cos, ze hebben een goed gevoel voor humor en doen veel moeite om gifs in de Cos te plaatsen, ik lees beiden erg graag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het punt van Zeyina wel duidelijk is en dat het verhaal altijd twee kanten op kan gaan. We zijn volwassen mensen en laten we ons daar ook naar gaan gedragen, dat is de sleutel naar verdraagzaamheid. Verder vind ik persoonlijk dat we hier ook niet te lang over door moeten gaan. Het punt is mijn inziens wel duidelijk toch?
Er is je al 10 keer verteld dat Tim haar Frummel noemt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:33 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze Franny! ipv Frummel!
Heet jij Tim?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is je al 10 keer verteld dat Tim haar Frummel noemt.
Ik zie ook titels met Tranny voorbij komen. Houd ook niet van bijnamen, maar zie het niet als iets schokkends.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:33 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze Franny! ipv Frummel!
Daarom ook "het verhaal heeft twee kanten".quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zeyina heeft zeker een punt, maar dat heeft Dotteke ook. Ik vind beide dames een aanwinst voor de Cos, ze hebben een goed gevoel voor humor en doen veel moeite om gifs in de Cos te plaatsen, ik lees beiden erg graag.
HAHAHAquote:
Even geteld maar nee geen 10 keer!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is je al 10 keer verteld dat Tim haar Frummel noemt.
okequote:
Oh nog gefeliciteerd met je nieuwe bankstelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De sfeer overall. Vind het is luchtiger geworden. We kunnen wel blijven muggenziften, maar dat verbetert uiteindelijk de sfeer ook niet. Gewoon even aankijken de komende tijd.
Daar kan ik inkomen. Ik heb ook weleens dat ik 3 keer moet lezen voor ik er 1 snap. Maar even vragen is altijd toegestaan natuurlijk he.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:57 schreef Disana het volgende:
Het is alleen zo dat je ze niet altijd herkent als je alleen meeleest.
Ik heb hem nog niet, moeten hem nog bekijken. Bedankt dat je belangstelling toont, kan ik waarderen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nog gefeliciteerd met je nieuwe bankstel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, moeten hem nog bekijken. Bedankt dat je belangstelling toont, kan ik waarderen.Ja ik ben benieuwd, laat het weten in de cos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
SC.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd, laat het weten in de cos.
Je meent hetquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd, laat het weten in de cos.
Je zit verkeerdquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Dit verhaal heeft Greet al 10x vertelt![]()
Ik vind dit een heel flauwe reactie. En zonde dat het zo moet gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nope, ben aan het werk, is mij al teveel werk met mobiel nu. En aangezien zij er net is, is het wel van toepassing op de streams. Maar als jij je verveeld mag je het er wel van mij neer zetten. 😉
Het is blijkbaar te veel moeite om het direct in het juiste topic te zetten. Ik snap dat ook wel als je aan het werk bentquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel flauwe reactie. En zonde dat het zo moet gaan.
Er zit een mod in de chat, waarom moet jij dan voor mod spelen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel flauwe reactie. En zonde dat het zo moet gaan.
Jeetje, hier is net weken over gesteggeld in dit topic.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit een mod in de chat, waarom moet jij dan voor mod spelen?
Laat het aan de mods over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |