abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 maart 2019 @ 13:54:48 #26
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_185451919
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:53 schreef NanKing het volgende:
[..]

Nee joh O+. Het was echt per ongeluk op dit moment echt nog een beetje stommer als normaal misschien, maar het was echt gewoon een domme fout :@.
Je kan er nu niets meer aan veranderen, er zijn ergere dingen in het leven. :Y
  Moderator donderdag 7 maart 2019 @ 14:02:47 #27
388664 crew  Dotteke
pi_185452094
quote:
9s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:48 schreef NanKing het volgende:
Ach dat is helemaal mijn schuld! Ik heb t topic op sticky ipv sticky open gezet. Sorry :o!
_O- _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_185452175
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]

@:Zeyina @:bblurker2

Heb hem even hier gezet
Ik had hem al verplaatst met een quote naar UTO / Vragen/opmerkingen over Utopia, streamverslag en updates.
En daar al antwoord gegeven. Dus hier kan het weg lijkt me
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185452217
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]

Ik had hem al verplaatst met een quote naar UTO / Vragen/opmerkingen over Utopia, streamverslag en updates.
En daar al antwoord gegeven. Dus hier kan het weg lijkt me
^O^
pi_185453820
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]

@:NanKing
Heb je ook deze en de volgende SC gelezen?
UTO / [UTO SC #2588] Joehoe
En de laatste FB topics?
Er komen daar voorbeelden naar voren en de 'kern' wordt geregeld genoemd.
Maar het is kletsen tegen een muur. Totaal zinloos naar mijn idee.
Ik herken het 'monddood maken' van ThunderBitch volkomen.
Het is compleet zinloos om dingen aan te geven. Alles wordt 'doodgeslagen' met standaard opmerkingen die elkaar ook nog eens aan alle kanten tegenspreken van verschillende mods
Echte antwoorden worden niet gegeven.
Ik heb de zin en fut niet meer om het weer aan te gaan.
Ik weet wel dat ik steeds meer wegblijf uit de CoS en zeer weinig meer type.
En meerderen wat serieuzere Cossers met mij. Die weggaan of wegblijven.
De meest idiote dingen worden getolereerd en het gebeurd zelfs als je letterlijke dingen van de streams typt dat je daar op 'aangevallen' wordt.
Mij vergaat dan de lol om voor teruglezers nog iets te typen. Of überhaupt veel te typen
Maar als een mod dan schrijft. De CoS is niet om terug te lezen. Nou dan snap ik het niet meer denk ik.
Dat was voor mij wel een grens :Y
Je kan er van uit gaan dat ik alles van de laatste tijd gelezen heb. Veel topics zelfs meerdere keren omdat je weer wat meer informatie hebt en dingen in een ander licht ziet.
Ik heb ook gezien dat er geveegd is in FB en je hoeft mij niet te geloven maar ik vond van alles wat er geveegd werd 1 post die niet geveegd hoefde te worden.
Ik denk dat ik het monddood maken ook wel snap maar het is iets is waar de waarheid heel erg in het midden ligt het niet zo zwart wit is als je het stelt.

Ik vond de post van Disana in het vorige FB topic heel erg goed:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]

Bijvooorbeeld een discussie waarin users zonder te schelden of aan te vallen het niet eens kunnen worden over een situatie in Utopia. Dan is het wat verhit maar niet verkeerd, en toch verdwijnt het. En tot voor kort de posts van mootie, ook al zegt ze in mijn ogen niets verkeerds.

Het ziet er dan naar uit dat er uit angst of voorzorg wordt gewist.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]

Ok daar kan ik wat mee. Ik ben altijd voor een (goede) discussie. Gaat die over iets relevants aan utopia, helemaal top. Het lastige word alleen, wanneer die discussie zo verhit raakt dat de cos erdoor onwricht word, of wanneer er geen respect voor elkaar mening word gegeven en daar ontbreekt het hem soms toch echt wel aan.

Je kan ook verschillen van mening zonder elkaars mening belachelijk te willen maken.

Ik denk dat je zelf wel snapt dat ik op je laatste punt over een user niet echt in kan gaan?
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]

Ik heb zelf het idee dat er meer uit voorzorg wordt gewist. Ik zie dan nog niet dat de discussie uit de hand loopt.
Ik heb hier heel veel met de mods over gepraat waar en wat er verwacht wordt (van ons van de users). En als je goed leest geeft Soul hier zelf aan dat het een puntje van aandacht is.
De laatste dagen is er naar mijn mening ook iets veranderd en wordt er losser gemod.
Ik denk dat ik wel snap hoe het allemaal gelopen is ik denk ook wel dat het nu tijd is om er met zn allen uit te komen.
De mods zijn volledig bereid om de teugels te laten vieren, zijn de users hier ook bereid om gewoon weer mee te doen? Want er is toch een partij op elkaar ingehakt de laatste maanden dat zowel de users als de mods precies met dezelfde gevoelens zitten. Dit is gewoon zonde.
ijs_beer fan!
pi_185454550
Ik snap er helemaal niks meer van. De teugels laten vieren?
pi_185454626
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:11 schreef mootie het volgende:
Ohhh dat klinkt wel spannend. :o
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185454834
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:11 schreef mootie het volgende:
Wat nanking daarmee bedoelt is dat wij als mods best wel weer een beetje minder "streng" willen zijb in bijv het vegen ed., als de users dan ook bereid zijn gewoon weer op een leuke manier mee te cossen, ipv van het gehakketak wat er de laatste maanden veel is geweest.

Het is een beetje een give and take situatie.
pi_185454926
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]

Wat nanking daarmee bedoelt is dat wij als mods best wel weer een beetje minder "streng" willen zijb in bijv het vegen ed., als de users dan ook bereid zijn gewoon weer op een leuke manier mee te cossen, ipv van het gehakketak wat er de laatste maanden veel is geweest.

Dus de teugels laten vieren mbt vegen. Ok, duidelijk.
Want op andere vlakken slepen de teugels over de grond.
  donderdag 7 maart 2019 @ 16:34:07 #35
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185455024
quote:
[..]

Oh, dank jullie wel!
  donderdag 7 maart 2019 @ 17:45:27 #36
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_185456458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 00:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]

"Ik denk dat je hier nu een klein beetje iets uit het oog verliest, etc" Je badinerende toontje bevalt me niet, dat is één van de redenen waarom veel users ook niet naar je luisteren, ze zijn van mening dat het geen kleine kinderen zijn en ze willen ook niet als zodanig benaderd worden. Je volledige statement is er één die naar mijn mening illustreert hoe weinig je van de hele problematiek begrijpt. Je begint weer te melken over dat de één dit wil en de andere dat en dat er een middenweg moet worden gekozen en dat niemand nu eenmaal 110% zijn zin kan krijgen. Er staat nog net niet achter 'Foei, jongeman.''' Je kunt wel weer bewust of onbewust een rookgordijn neerleggen maar we komen een beetje tot the point en ik was niet van plan me daar vanaf te laten brengen. De gedachten van verschillende users liggen aangaande dit onderwerp helemaal niet zo ver uit elkaar. Ik zei al "vrienden en vijanden" staan in deze hier schouder aan schouder. Mijn mening aangaande jullie functioneren wijkt hier niet of slechts in geringe mate af van die van Mootie of van Mazaru of van Disana (ik noem zomaar een paar van mijn grootste hartsvriendinnen) Nee, al deze mensen en nog veel meer zijn het er aangaande jullie modereren wel over eens dat het vaag, schimmig en inconsequent is. Dat niet iedereen zijn mond open doet mogen overigens duidelijk zijn, dat punt is al meerdere malen naar voren gekomen.
Super verwoord
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_185456825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 00:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]

"Ik denk dat je hier nu een klein beetje iets uit het oog verliest, etc" Je badinerende toontje bevalt me niet, dat is één van de redenen waarom veel users ook niet naar je luisteren, ze zijn van mening dat het geen kleine kinderen zijn en ze willen ook niet als zodanig benaderd worden. Je volledige statement is er één die naar mijn mening illustreert hoe weinig je van de hele problematiek begrijpt. Je begint weer te melken over dat de één dit wil en de andere dat en dat er een middenweg moet worden gekozen en dat niemand nu eenmaal 110% zijn zin kan krijgen. Er staat nog net niet achter 'Foei, jongeman.''' Je kunt wel weer bewust of onbewust een rookgordijn neerleggen maar we komen een beetje tot the point en ik was niet van plan me daar vanaf te laten brengen. De gedachten van verschillende users liggen aangaande dit onderwerp helemaal niet zo ver uit elkaar. Ik zei al "vrienden en vijanden" staan in deze hier schouder aan schouder. Mijn mening aangaande jullie functioneren wijkt hier niet of slechts in geringe mate af van die van Mootie of van Mazaru of van Disana (ik noem zomaar een paar van mijn grootste hartsvriendinnen) Nee, al deze mensen en nog veel meer zijn het er aangaande jullie modereren wel over eens dat het vaag, schimmig en inconsequent is. Dat niet iedereen zijn mond open doet mogen overigens duidelijk zijn, dat punt is al meerdere malen naar voren gekomen.
^O^ Duidelijk.
  donderdag 7 maart 2019 @ 18:00:34 #38
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185456828
quote:
[..]

Hier kan ik wel mee leven...Ben alleen benieuwd hoe dat uit zal pakken, maar het is een begin....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_185456951
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]

Hier kan ik wel mee leven...Ben alleen benieuwd hoe dat uit zal pakken, maar het is een begin....
Als er van beide kanten een beetje inzet is komen we vast een heel eind.
pi_185456985
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]

Super verwoord
Ja natuurlijk ^O^
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185457028
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]

Als er van beide kanten een beetje inzet is komen we vast een heel eind.
Yep. :)
  donderdag 7 maart 2019 @ 18:27:08 #42
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185457410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]

Yep. :)
Laten we daar dan ook vanaf nu mee beginnen en de cos weer de cos laten zijn. Nieuwe kansen nieuwe ronde......Genoeg gediscussieerd.....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_185457478
Sorry maar echt :')
pi_185457542
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:31 schreef Soury het volgende:
Sorry maar echt :')
En wat wil je nou eigenlijk zeggen behalve 'sorry maar echt'. Hier kan ik echt niets mee behalve helemaal zelf invullen wat jij er misschien mee bedoelt.
ijs_beer fan!
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2019 @ 18:36:37 #45
137949 Disana
pi_185457576
Het was niet mijn bedoeling de COS meer offtopic te laten zijn; dat is hij naar mijn mening al genoeg.
pi_185457710
Ik ben trots op jullie

pi_185457713
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:36 schreef Disana het volgende:
Het was niet mijn bedoeling de COS meer offtopic te laten zijn; dat is hij naar mijn mening al genoeg.
Zo neem ik het iig niet op en de mods volgens mij ook niet? Er wordt op dit moment naar een middenweg gezocht om het voor iedereen zo comfortabel mogelijk te maken. Je kan altijd meehelpen met een TR zetten of het hier even melden als je denkt 'nounou' ^O^
ijs_beer fan!
  donderdag 7 maart 2019 @ 18:44:07 #48
111260 Charmian
a little joy
pi_185457716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]

Laten we daar dan ook vanaf nu mee beginnen en de cos weer de cos laten zijn. Nieuwe kansen nieuwe ronde......Genoeg gediscussieerd.....
Maar wat is er dan opgelost met de teugels wat losser vwb vegen? Ik weet nog steeds niet wat wel en niet kan. Ja de FOk! policy is duidelijk, maar mag daar bijvoorbeeld door een niet-mod op gewezen worden als er geen mods aanwezig zijn? Want door dit soort dingen gaat het vaak mis en wordt er na een paar uur door de mods de boel alsnog gezwiept (wat nu blijkbaar losser gaat worden), users krijgen dan terecht of onterecht notes bans DM's en de bom barst weer.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2019 @ 18:45:11 #49
137949 Disana
pi_185457735
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:44 schreef NanKing het volgende:
[..]

Zo neem ik het iig niet op en de mods volgens mij ook niet? Er wordt op dit moment naar een middenweg gezocht om het voor iedereen zo comfortabel mogelijk te maken. Je kan altijd meehelpen met een TR zetten of het hier even melden als je denkt 'nounou' ^O^
Oké, ik dacht even dat het die kant op ging. TR's zet ik af en toe i.p.v. me ermee te bemoeien.
pi_185457741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:36 schreef Disana het volgende:
Dat is heel zwart wit, en ook niet de bedoeling dat het alleen maar offtopic gaat wezen.
Tuurlijk blijven er dingen die geveegd moeten worden, erg offtopic of persoonlijke aanvallen.

Het was heel jammer dat er de afgelopen tijd veel persoonlijke discussies waren en als een discussie verwijderd werd, dan was er binnen een mum van tijd weer een persoonlijke discussie.
Dit ging soms aan de lopende band door, waardoor wij veel moesten vegen, en soms idd uit voorzorg omdat een uit de hand lopende discussie die net ten einde was gewoon weer verder ging. Het einde was een zoek, we kwamen allemaal in een Vicieuze cirkel terecht die hopelijk nu verbroken is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gizmogirl28 op 07-03-2019 18:54:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')