abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 december 2000 @ 06:45:03 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_507561
Darius heeft een eigen site, ik kreeg er al eens een mail over of ik die wilde linken en die staat op http://fullspeed.to/darius

Maar daar is nu ook een forum () aangekoppeld ontdekte ik. Er is daar nog vrijwel niets te beleven , behoudens wat posten van de oprichtster

quote:
Hallo allemaal.Jullie kunnen gewoon op dit forum blijven reageren.Ik heb net met Darius afgesproken dat we om de zoveel dagen een avond of dag prikken om op het forum te reageren.Binnenkort ook een chat met Darius op de fanclub pagina voor de leden..Dit zal waarschijnlijk nog voor Amerika gebeuren

groetjes Lonny


en Darius himself.
quote:
Beste Fans en belangstellende
Dat ik bij mijn vertrek zo'n 9 douchemuntjes heb meegenomen (Dit is incl 4 zakgeld muntjes).Dat heb ik alleen maar gedaan omdat de bewoners allemaal zo graag koud wilde douche.Daar heb je dus geen muntjes voor nodig.En over stelen gesproken dit heb ik in mijn hele leven nog nooit gedaan.Verder wil ik iedereen die op deze en andere sites reageerd zowel positief als negatief van harte bedanken voor hun aanwezigheid.Binnenkort zal ik persoonlijk met jullie gaan chatten.Dit zal Lonny mijn websitemaster ruim van te voren kenbaar maken op de homepage.

Veel liefs BigDarius
alias
Mohammed Ali

ps
Het witte dopje wat op de wastafelkraan in de badkamer hoort.Die elke dag in beeld komt.Die heb ik wel meegenomen.Maar dat mocht van mezelf..
ha.ha.ha.


Iedereen kan daar posten onder wat voor naam dan ook, dus ik voorzie wel wat problemen maar ze kunnen nog altijd berichten weghalen

Vragen aan Darius, op of aanmerkingen dan als De Fok naar http://www.webcentrum.nl/gratis/forum.asp?user_id=2941

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 1 december 2000 @ 06:45:43 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_507563
Deze discussie tussen Big Darius en Mona die op het forum gevoerd is, is ook de moeite waard om eens terug te lezen

-----

MONA De Eeuwige Negatieveling jegens BIG BROTHER 2000.

Ik begrijp er geen ene bal van,waarom iemand als Mona
constant maar bezig is om het uitmuntende programma van
BIG BROTHER onderuit te halen,zij heeft namelijk door dat
zelfde programma zichzelf kunnen ontplooien en maken tot
wat zij nu is,want zonder BB.had zij nooit maar dan ook
nooit iets op tv. kunnen bereiken en als er mensen zijn
die het tegendeel beweren,dan zou ik graag willen weten
met welk programma zij haar op tv. hadden willen zien,nou
heel misschien dan met "Mona is super jaloers" op alles
wat wel iets artistieks heeft te bieden,ik vraag mij af
waarom zij zo laag dunkend doet over Big Brother zij heb-
ben haar de toekomst gegeven en niemand anders en ik denk
dat zij ontzettend naast haar teenslippers is gaan lopen.
En op dit moment mag zij wekelijks een stukje schrijven in
de "WEEKEND"nou dat zegt volgens mij meer over dit blad,
dan over haar je zal mede afhankelijk zijn van Mona ,nou
dan ben je volgens mij ontzettend in de war of is zij er
misschien erelid en betaald zij vrijwillig mee aan het ma-
ken van zo'n roddelschrift,want ik kan mij niet voorstel-
len dat zij er ook nog eens vrijwillig voor wordt betaald.
Al met al Mona ik hoop dat je in de toekomst een opleiding
zal gaan volgen zodat er misschien toch nog iets zinnigs
uit je pen zal vloeien en zo niet dan kun je,je altijd nog opgeven voor
Big Brother Vips,want zo gedraag jij je op dit moment.
Helaas een echte vips zal je nooit worden want daar heb je
klasse voor nodig.

He's Back
Big Darius
alias
Mohammed ali

---

Antwoord van Mona

----
Mona mona@mona.nu

Darius???????????Was dat niet die jongen die altijd riep dat hij zo`n goed hart had??????
Als hij zo graag wil reageren op mij,prima.Maar als hij het zo goed weet te vertellen vergeet hij wel dat mijn schrijven gebasseerd is op de beelden die uitgezonden worden.Ik heb altijd aangegeven dat het geen persoonlijke aanval is,daar ik die mensen niet persoonlijk ken.Niet iedereen hoeft of kan mij aardig vinden,ook dat respecteer ik.Maar mijn werk moet je gescheiden houden van mijn prive.En aangezien Darius mij ook niet persoonlijk kent en zelf weet te zeggen dat hij op een verkeerde manier is neergezet,er wordt tenslotte nog steeds negatief over hem gesproken,moet hij zelf als de beste weten dat dat niet altijd juist is.Niet dat ik hem een verklaring verschuldigd ben,maar ik wilde dit even kwijt.Ik wil hier ook niet verder over discussieren,ik wil hem alleen nog even bedanken voor zijn mening.Ik hoop dat hij net zo lang zal mogen en kunnen genieten van het succes van B.B. als ik heb gedaan

----

Antwoord Darius

----
Allereerst wil ik even reageren in het kort op BigMona.Waar komt al jou spraak en schrijfklasse zoineens vandaan,voor jou doen druk jij je in je reactie op mij ineens heel erg netjes uit.Dat neemt niet weg dat je toch constant alle BigBrother2 bewoners zit af te zagen.En dat gaat er bij mij ondanks jou (nette reactie)niet in.
Even over het succes na BigBrother zoals je waarschijnlijk nog niet weet ben ik namelijk al zo'n 8 jaar professioneel als muziekant werkzaam.Dus mijn werkzaamheden in de muziek zijn het zelfde gebleven maar het is gelukkig nog veel drukker geworden.En daar ben en blijf ik BigBrother eeuwig en altijd dankbaar voor.
BigDarius

------

Geniet allemaal mee Fokkers. Ga daar lezen, ga daar posten. Dat wordt genieten

R@b


http://www.webcentrum.nl/gratis/forum.asp?user_id=2941

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 01-12-2000 06:48]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 1 december 2000 @ 12:21:10 #3
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_508042
Ik heb daar al een stukje neergezet R@B en gevraagd aan meneer BigDarius om hier zijn mening maar eens te komen spuien. Laten we hem ffies lezen wat Nico allemaal over hem geschreven heeft. Kijken of die dan nog zo een grote mond heeft.

Simpele gast zeg

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 01-12-2000 12:37]

I'm getting too old for this....
pi_510785
Lekkere reclame gemaakt daar... Meneer noemt zichzelf 'Big Darius', mag ik een teiltje?

Ik hoop echt dat hij hier een kijkje neemt, om eens te kijken wat al die streamers en andere Fokkers over hem en zijn gedrag geschreven hebben

Hatsjoe!
  zaterdag 2 december 2000 @ 19:40:36 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_510949
Ik heb maar even een Ali roelt-topic geopend.
pi_510963
Er was toch al een Darius forum?

Heb het even opgezocht, en hier gevonden:

pub28.ezboard.com/bdariusplace

  zaterdag 2 december 2000 @ 21:58:57 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_511224
pi_511340
Darius
pi_511407
Big Daris, goed!!!! KOOS Staat ie ook in het fpt?? Kun je de bewoners ook niet op die dikke mannetjes van BOL.com zetten, die door het huis rennen???
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zaterdag 2 december 2000 @ 23:06:32 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_511424
quote:
Op 02 december 2000 23:01 schreef fashionably_late het volgende:
Big Daris, goed!!!! KOOS Staat ie ook in het fpt?? Kun je de bewoners ook niet op die dikke mannetjes van BOL.com zetten, die door het huis rennen???
Zeg maar Dre

Uit het fotoboek van die BD blijkt dat de webmaster Fokzine al kent!

pi_511431
OEPS!!! Sowwy MisterDre(nu nog ff gauw mijn post in het FPT verbeteren)
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_512642
Mona's laatste reactie:

http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=666.topic

[edit: hmmmm, het nummer van dat topiv valt me nu pas op ]

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter op 03-12-2000 07:13]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_514084
quote:
Op 02 december 2000 19:53 schreef Liefje het volgende:
Er was toch al een Darius forum?

Heb het even opgezocht, en hier gevonden:

pub28.ezboard.com/bdariusplace


Ik heb even gekeken maar dit is dus niet de echte Darius.Ik zal het hem van de week vragen en maar aan de manier van schrijven kan ik zien dat hij het niet is.Ik zal ook vragen of hij zelf reageerd..
Groeten zijn webmaster
  maandag 4 december 2000 @ 20:53:24 #14
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_518306
quote:
Op 03 december 2000 19:12 schreef lonny het volgende:
Ik heb even gekeken maar dit is dus niet de echte Darius.Ik zal het hem van de week vragen en maar aan de manier van schrijven kan ik zien dat hij het niet is.Ik zal ook vragen of hij zelf reageerd..
Groeten zijn webmaster
En ff omhoog voordat we het vergeten. Ben benieuwd...
  donderdag 7 december 2000 @ 22:00:12 #15
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_530483
Misschien was het toch de echte Darius
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')