Psychopathiequote:Op donderdag 7 maart 2019 00:05 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er hier iemand aanwezig is die kan aantonen dat er een ''gevaarlijkere'' psychiatrische ziekte is dan schizofrenie van het paranoïde type. Voor mij is het wel duidelijk dat de meeste moorden vanwege een psychiatrische ziekte, toch echt zeer vaak schizofrenie van het paranoïde type betreft.
Ongezelligquote:
Diagnose lui is voor mij nu ook duidelijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:05 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er hier iemand aanwezig is die kan aantonen dat er een ''gevaarlijkere'' psychiatrische ziekte is dan schizofrenie van het paranoïde type. Voor mij is het wel duidelijk dat de meeste moorden vanwege een psychiatrische ziekte, toch echt zeer vaak schizofrenie van het paranoïde type betreft.
Schizofrenen zijn in het algemeen moe/lui en hebben weinig energie. Moeite met opstaan en dergelijke.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ongezellig[..]
Diagnose lui is voor mij nu ook duidelijk
Goede verklaring voor je gebrekkige onderbouwingquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:11 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Schizofrenen zijn in het algemeen moe/lui en hebben weinig energie. Moeite met opstaan en dergelijke.
Er is een soort van taboe op dit onderwerp. Je mag niet spreken over paranoïde schizofrenen die vaak zeer ernstige moorden plegen vanuit een paranoïde bizarre waan. Daarom reageren ze zo raar en doen ze alsof er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:13 schreef capricia het volgende:
[info]
Dag mensen. Ik zie jullie topic rapporten. Ben hier als gastmod.
Ik zie niets in dit topic wat tegen de policy van fok! in gaat. Het is een bijzondere OP. Die zijn er wel vaker.
Maar de vraag is duidelijk:
Zijn er gevaarlijkere psychiatrische ziekte is dan schizofrenie van het paranoïde type?
[/info]
Van wie mag dit niet?quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:16 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Er is een soort van taboe op dit onderwerp. Je mag niet spreken over paranoïde schizofrenen die vaak zeer ernstige moorden plegen vanuit een paranoïde bizarre waan. Daarom reageren ze zo raar en doen ze alsof er niks aan de hand is.![]()
Zie de comments in dit topic. Heel afwijzend waarbij ik met allerlei dingen wordt beschuldigt. Ook is dit topic meerdere keren gerapporteerd. Want onderwerp is zeer taboe ofzo volgens hen.quote:
Nee. Het is geen verboden onderwerp. Maar wel een heel bijzonder onderwerp om zomaar mee binnen te vallen. En dat roept vragen op bij mensen. Ook omdat ze jou niet kennen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:18 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Zie de comments in dit topic. Heel afwijzend waarbij ik met allerlei dingen wordt beschuldigt. Ook is dit topic meerdere keren gerapporteerd. Want onderwerp is zeer taboe ofzo volgens hen.![]()
Ik ben gewoon benieuwd of dit de aller ergste psychiatrische ziekte is. Met ergste bedoel ik dus gevaarlijkste. Het blijkt zo te zijn dat ook TBS instellingen vol zitten met mensen die dit ziekte hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Het is geen verboden onderwerp. Maar wel een heel bijzonder onderwerp om zomaar mee binnen te vallen. En dat roept vragen op bij mensen. Ook omdat ze jou niet kennen.
Wil je ons vertellen wat je eigen betrokkenheid bij het onderwerp is?
Gelukkig is dat niet zo. Ik zie geen beelden en heb ook geen waan , ook nooit op gesprek geweest bij een psychiater. Je gevoel verteld je iets wat niet klopt. Dus nu vraag ik me af waarom jij je aangesproken voelt , ben jij er ook een van toevallig?quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit iets persoonlijks is?
Maar de mening van personen hier zullen nooit een objectief antwoord kunnen geven op die vraag. Dus wat verwacht je hier nou echt te vinden? Je zegt dat je er zelf geen persoonlijke ervaring mee hebt met betrekking op jezelf... Zijn er dan wel gevallen uit je omgeving waardoor dit je interesse heeft?quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:26 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd of dit de aller ergste psychiatrische ziekte is. Met ergste bedoel ik dus gevaarlijkste. Het blijkt zo te zijn dat ook TBS instellingen vol zitten met mensen die dit ziekte hebben.
Ben ik er 1? Wat is je insteek van dit topic? Mensen vangen die deze diagnose hebben of wat.....?quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:28 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet zo. Ik zie geen beelden en heb ook geen waan , ook nooit op gesprek geweest bij een psychiater. Je gevoel verteld je iets wat niet klopt. Dus nu vraag ik me af waarom jij je aangesproken voelt , ben jij er ook een van toevallig?
Heel dit topic zit er vol mee volgens TSquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ben ik er 1? Wat is je insteek van dit topic? Mensen vangen die deze diagnose hebben of wat.....?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:16 schreef hulpbureau het volgende:
Je mag niet spreken over paranoïde schizofrenen die vaak zeer ernstige moorden plegen vanuit een paranoïde bizarre waan. Daarom reageren ze zo raar en doen ze alsof er niks aan de hand is.
Heb je bronnen voor deze onzin.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:11 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Schizofrenen zijn in het algemeen moe/lui en hebben weinig energie. Moeite met opstaan en dergelijke.
vind dat je gewoon op basis van je username en je onwaarheden al direct een ban moet krijgen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:28 schreef hulpbureau het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet zo. Ik zie geen beelden en heb ook geen waan , ook nooit op gesprek geweest bij een psychiater. Je gevoel verteld je iets wat niet klopt. Dus nu vraag ik me af waarom jij je aangesproken voelt , ben jij er ook een van toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |