abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186416367
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:33 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Waarom mag een succesvol man niet neuken?
Nou, dit is toch met recht wel de meest slechte vraag/conclusie die ik de laatste tijd heb gelezen. Hulde!
Go hard or go home
  woensdag 1 mei 2019 @ 20:39:46 #202
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_186547877
Wesley en Yolanthe moeten aannemer forse schadevergoeding betalen voor Ibiza-villa
Wesley Sneijder en zijn echtgenote Yolanthe moeten een bouwbedrijf uit de Brabantse plaats Etten-Leur een schadevergoeding van 124.000 euro betalen. Dat heeft een rechter vandaag bepaald. Bouwondernemer Jeroen Nuijten, die betrokken was bij de renovatie van villa op Ibiza van de Sneijders, spande een rechtszaak aan tegen het koppel.

Wat ooit een leuke opdracht leek voor beroemde vrienden op Ibiza, werd voor Jeroen Nuijten een jarenlang durend juridisch steekspel dat hij nu weliswaar wint, maar weinig voldoening geeft. ,,Het ging ons nooit om een smak geld. Maar Wesley en Yolanthe lieten ons zakken, respecteerden de band niet die we hadden opgebouwd. We hadden zoveel tijd en kosten in het project zitten; gelukkig zegt het hof nu dat wij in ons recht staan.”

Het zakelijke probleem voor Nuijten en zijn vrouw Colinda, een styliste, was dat er geen getekende contracten lagen voor de offerte die zij hadden gemaakt om van een verpauperde finca aan het strand van het mondaine Cala Tarida weer een droomvilla te maken. Ze bespraken de kapitale woonwensen al in 2013 bij een goed glas wijn met de stervoetballer en de actrice-presentatrice die het pand had geërfd van vader Cabau. Vanuit Etten-Leur reisden ze herhaaldelijk naar Ibiza en Istanbul, waar Wesley destijds voetbalde. Van het metselwerk tot de groenblauwe lampjes op de nachtkastjes. Een make-over van om en nabij een miljoen euro. En er was haast bij, kreeg Nuijten te horen van het echtpaar dat ook horecaplannen had op het eiland.

‘Vernederd’
Naar zijn zeggen volkomen onverwacht kreeg de Etten-Leurse ondernemer begin 2014 via de nieuwe manager van Wesley Sneijder, Guido Alberts, te horen dat de klus niet doorging. Nuijten, die vaker projecten voor bekende Nederlanders uitvoerde, pikte dat niet. Voelde zich in de steek gelaten en vernederd. Zijn advocaat Hans van Oijen, nam de juridische uitdaging aan. ,,Dat de Sneijders een overeenkomst niet wilden nakomen is prima, dat mag. Maar Nuijten had wel een hoop kosten gemaakt: schetsen, ontwerpen, vergunningen, uren, vliegtickets, gederfde winst... Elke post was nota bene met ze doorgenomen.”

Volgens de rechter in Utrecht lag er in eerste instantie geen overeenkomst, maar het gerechtshof in Arnhem bepaalt nu, jaren later, in hoger beroep anders. Die veroordeelt de Sneijders, die momenteel een huwelijkscrisis zouden beleven, tot betaling van zo’n 124.000 euro, inclusief de juridische kosten. Het ontbreken van handtekeningen onder contracten die klaar lagen acht het hof niet relevant.

Appjes
De door Nuijten goed bewaarde e-mailberichten, whatsappjes en sms’jes deden het beroemde duo mede de financiële das om. Zo berichtte Wesley ooit letterlijk: ‘Ik ga jouw kosten vergoeden, dat staat buiten kijf.’ En Yolanthe verstuurde al in de zomer van 2013 enthousiast na het zien van de offerte het bericht: ‘Helemaal super! We gaan ze van de week tekenen en naar je faxen!’

Eind goed, al goed, maar met een bittere nasmaak, vinden Jeroen en Colinda Nuijten. ,,Hadden Wesley (34) en Yolanthe maar meteen sorry gezegd. Met een bos bloemen en een fles wijn hadden ze het kunnen afdoen. Maar als je zaakwaarnemers en advocaten op mij afstuurt, ben ik er klaar mee.” De advocaat van het koppel, mr. Cor Hellingman, heeft over de uitspraak nog niet kunnen overleggen met Sneijder en Cabau van Kasbergen. ,,We bestuderen het arrest van het gerechtshof en bekijken samen nog of we in cassatie willen gaan.”

https://www.ad.nl/show/we(...)biza-villa~a87ee3de/
  Spellchecker woensdag 1 mei 2019 @ 20:43:35 #203
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186547988
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 20:39 schreef Pippi het volgende:
Wesley en Yolanthe moeten aannemer forse schadevergoeding betalen voor Ibiza-villa
Wesley Sneijder en zijn echtgenote Yolanthe moeten een bouwbedrijf uit de Brabantse plaats Etten-Leur een schadevergoeding van 124.000 euro betalen. Dat heeft een rechter vandaag bepaald. Bouwondernemer Jeroen Nuijten, die betrokken was bij de renovatie van villa op Ibiza van de Sneijders, spande een rechtszaak aan tegen het koppel.

Wat ooit een leuke opdracht leek voor beroemde vrienden op Ibiza, werd voor Jeroen Nuijten een jarenlang durend juridisch steekspel dat hij nu weliswaar wint, maar weinig voldoening geeft. ,,Het ging ons nooit om een smak geld. Maar Wesley en Yolanthe lieten ons zakken, respecteerden de band niet die we hadden opgebouwd. We hadden zoveel tijd en kosten in het project zitten; gelukkig zegt het hof nu dat wij in ons recht staan.”

Het zakelijke probleem voor Nuijten en zijn vrouw Colinda, een styliste, was dat er geen getekende contracten lagen voor de offerte die zij hadden gemaakt om van een verpauperde finca aan het strand van het mondaine Cala Tarida weer een droomvilla te maken. Ze bespraken de kapitale woonwensen al in 2013 bij een goed glas wijn met de stervoetballer en de actrice-presentatrice die het pand had geërfd van vader Cabau. Vanuit Etten-Leur reisden ze herhaaldelijk naar Ibiza en Istanbul, waar Wesley destijds voetbalde. Van het metselwerk tot de groenblauwe lampjes op de nachtkastjes. Een make-over van om en nabij een miljoen euro. En er was haast bij, kreeg Nuijten te horen van het echtpaar dat ook horecaplannen had op het eiland.

‘Vernederd’
Naar zijn zeggen volkomen onverwacht kreeg de Etten-Leurse ondernemer begin 2014 via de nieuwe manager van Wesley Sneijder, Guido Alberts, te horen dat de klus niet doorging. Nuijten, die vaker projecten voor bekende Nederlanders uitvoerde, pikte dat niet. Voelde zich in de steek gelaten en vernederd. Zijn advocaat Hans van Oijen, nam de juridische uitdaging aan. ,,Dat de Sneijders een overeenkomst niet wilden nakomen is prima, dat mag. Maar Nuijten had wel een hoop kosten gemaakt: schetsen, ontwerpen, vergunningen, uren, vliegtickets, gederfde winst... Elke post was nota bene met ze doorgenomen.”

Volgens de rechter in Utrecht lag er in eerste instantie geen overeenkomst, maar het gerechtshof in Arnhem bepaalt nu, jaren later, in hoger beroep anders. Die veroordeelt de Sneijders, die momenteel een huwelijkscrisis zouden beleven, tot betaling van zo’n 124.000 euro, inclusief de juridische kosten. Het ontbreken van handtekeningen onder contracten die klaar lagen acht het hof niet relevant.

Appjes
De door Nuijten goed bewaarde e-mailberichten, whatsappjes en sms’jes deden het beroemde duo mede de financiële das om. Zo berichtte Wesley ooit letterlijk: ‘Ik ga jouw kosten vergoeden, dat staat buiten kijf.’ En Yolanthe verstuurde al in de zomer van 2013 enthousiast na het zien van de offerte het bericht: ‘Helemaal super! We gaan ze van de week tekenen en naar je faxen!’

Eind goed, al goed, maar met een bittere nasmaak, vinden Jeroen en Colinda Nuijten. ,,Hadden Wesley (34) en Yolanthe maar meteen sorry gezegd. Met een bos bloemen en een fles wijn hadden ze het kunnen afdoen. Maar als je zaakwaarnemers en advocaten op mij afstuurt, ben ik er klaar mee.” De advocaat van het koppel, mr. Cor Hellingman, heeft over de uitspraak nog niet kunnen overleggen met Sneijder en Cabau van Kasbergen. ,,We bestuderen het arrest van het gerechtshof en bekijken samen nog of we in cassatie willen gaan.”

https://www.ad.nl/show/we(...)biza-villa~a87ee3de/
Eindelijk duidelijkheid in die zaak. Zou het met de scheiding te maken hebben?
  woensdag 1 mei 2019 @ 20:48:22 #204
207727 Smallish
Kleintje!
pi_186548113
Wat een gezeur is dit geworden. Waardeloos voor die mensen en jammer dat dit zo ver heeft moeten komen. Wel een ‘oké’ afloop, maar dit soort gezanik kost zoveel tijd en foute energie.... ;(
Is dat zo?
  woensdag 1 mei 2019 @ 20:54:57 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186548314
En nog overwegen in cassatie te gaan ook...
Was er toen met de trouwerij ook niet zo'n gedonder over kosten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker woensdag 1 mei 2019 @ 21:03:55 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186548671
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 20:54 schreef Leandra het volgende:
En nog overwegen in cassatie te gaan ook...
Was er toen met de trouwerij ook niet zo'n gedonder over kosten?
Wesley en Yolanthe liegen over kosten bruiloft
quote:
De rel rondom de kosten van het huwelijk van Wesley en Yolanthe Sneijder-Cabau continues! Volgens hun manager Arlette betaalt het showbizzkoppel niet meer dan de afgesproken 500.000 euro aan organisator The Class Company omdat hen is beloofddat alles binnen dat budget zou passen.

Daar is volgens Anouk Smulders en Irene de Kom-Avogradi van The Class Company niets van waar. ‘Het hele pakket wat wij Wesley en Yolanthe hebben aangeboden, vonden ze geweldig, maar het paste niet binnen het budget. Toen heb ik al gezegd dat we wel alles kunnen bieden, maar niet voor dat bedrag, dus dat betekent dat er dingen af gaan vallen’, vertelt Anouk in

RTL Boulevard

.

Dingen als het oplaten van witte duiven en vuurwerk werden lastminute alsnog aangevraagd door Yolanthe. ‘Alles wat extra besteld is, is op aanvraag van het bruidspaar gegaan. Als je iets extra bestelt, moet je ook extra betalen’, aldus Anouk. Volgens Wesley en Yolanthe heeft The Class Company de extra kosten niet met het bruidspaar overlegd en schrokken zij van de rekening. ‘Dat is precies het punt waar we over vallen’, reageert Anouk. ‘Dat wij beslissingen hebben genomen zonder het bruidspaar om toestemming te vragen. Dat is gewoon een leugen.’ Het ergste van het verhaal is dat het bruidspaar de rekening van vijf
ton nog niet betaald heeft, dus het zijn niet alleen de extra kosten die
ze weigeren te betalen.

Anouk baalt erg van de manier van zaken doen. ‘Voor ons is niet te begrijpen waarom we niet als volwassen personen om de tafel zijn gegaan om dit probleem als normale mensen te bespreken. Die mogelijkheid is ons nooit geboden.’

In plaats daarvan hebben Wesley en Yolanthe The Class Company aangeklaagd en het evenementenbureau heeft beslag laten leggen op een aantal rekeningen van de voetballer en presentatrice
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:06:33 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186548750
Gewoon een herhaling van zetten... je moet er toch niet aan denken voor ze te werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 29 mei 2019 @ 09:38:45 #208
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_187147678
En volgens geruchten zijn ze weer bij elkaar:

https://www.telegraaf.nl/(...)gaan-weer-samenwonen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 29 mei 2019 @ 11:35:20 #210
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187149407
Lol
SOONY
pi_187151808
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:06 schreef Leandra het volgende:
Gewoon een herhaling van zetten... je moet er toch niet aan denken voor ze te werken.
Ik denk dat Wesley hier de dwarsligger is.
Hij maakte ooit ookal zo'n issue over de prijs van een palmboom die Yolanthe had gekocht, samen met zijn pa.
pi_187151965
Yolante is iemand die altijd in de spotlights wil zijn. Nu Wesley dat niet meer is. Tja. Wat heeft ze dan nog aan een kale kabouter(in haar redenatie)? Ze komt van een rijke familie. Ze is verwend. Als je haar dan niet in bedwang kan houden dan gaat mevrouwtje haar reet afvegen met je en dan gaat ze maar ergens anders kijken.
pi_187152055
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 14:25 schreef Atak het volgende:
Yolante is iemand die altijd in de spotlights wil zijn. Nu Wesley dat niet meer is. Tja. Wat heeft ze dan nog aan een kale kabouter(in haar redenatie)? Ze komt van een rijke familie. Ze is verwend. Als je haar dan niet in bedwang kan houden dan gaat mevrouwtje haar reet afvegen met je en dan gaat ze maar ergens anders kijken.
Ik denk dat Yolantha nu gebruik maakt van het feit dat Wesley ontrouw is geweest. Zij is in de positie om te kiezen wie zij wil, als het met Wesley niet zo lekker meer liep in de onderlinge communicatie en in de slaapkameroefeningen.
  woensdag 29 mei 2019 @ 15:40:16 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187153038
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 14:10 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk dat Wesley hier de dwarsligger is.
Hij maakte ooit ookal zo'n issue over de prijs van een palmboom die Yolanthe had gekocht, samen met zijn pa.
Wat? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 29 mei 2019 @ 15:40:37 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187153042
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 14:25 schreef Atak het volgende:
Yolanthe komt toch juist uit een arme familie?
  woensdag 29 mei 2019 @ 16:33:09 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187153790
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 15:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Toch denk ik niet dat ze waarde hecht aan armoede.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 29 mei 2019 @ 16:33:50 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187153808
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2019 16:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Toch denk ik niet dat ze waarde hecht aan armoede.
Dat ben ik met je eens ja :D
pi_187155033
Ik had echt gedacht dat hun altijd bij elkaar zouden blijven, maar zo zie je maar weer.
pi_187155092
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 15:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij?

Nadat Cabaus ouders gescheiden waren kwam ze op vijfjarige leeftijd met haar moeder, broers en zussen naar Nederland. "Dat was heel bizar. Ik was een heel ander leven gewend, ook al was ik nog zo klein. Aan geld hadden we geen gebrek op Ibiza. Alles kon. Het was een rijk leven", aldus Sneijder-Cabau.

Als je Cabau als achternaam hebt dan ben je sowieso niet arm. Echt zo’n kakker-achternaam.
  woensdag 29 mei 2019 @ 17:50:12 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187155138
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 17:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij?

Nadat Cabaus ouders gescheiden waren kwam ze op vijfjarige leeftijd met haar moeder, broers en zussen naar Nederland. "Dat was heel bizar. Ik was een heel ander leven gewend, ook al was ik nog zo klein. Aan geld hadden we geen gebrek op Ibiza. Alles kon. Het was een rijk leven", aldus Sneijder-Cabau.

Als je Cabau als achternaam hebt dan ben je sowieso niet arm. Echt zo’n kakker-achternaam.
Ja? Jij bent bekend met Spaanse kakker-achternamen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_187155191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik denk dat Yolantha nu gebruik maakt van het feit dat Wesley ontrouw is geweest. Zij is in de positie om te kiezen wie zij wil, als het met Wesley niet zo lekker meer liep in de onderlinge communicatie en in de slaapkameroefeningen.
Yolanthe ziet eruit als zo’n type die veel waarde hecht aan seks. Dat zie je gewoon van een km. Met de dildo’s die vrouwen hebben tegenwoordig kan kleine Wesley natuurlijk niet bijhouden. Voor Yolanthe is het een win win. Ze krijgt het geld van Wesley en nu mag ze flink van bil met het grote gereedschap op de markt. Yolanthe is echt niet zo’n type die genoegen neemt met een kleine piemeltje. In mijn mening is Wesley echt een goede jongen. Wat kan die gast nou verkeerd hebben gedaan? Hij had gewoon met een nette dame moeten gaan.
pi_187155335
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 17:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja? Jij bent bekend met Spaanse kakker-achternamen?
Jep.
  woensdag 29 mei 2019 @ 18:04:28 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_187155379
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 17:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Yolanthe ziet eruit als zo’n type die veel waarde hecht aan seks. Dat zie je gewoon van een km. Met de dildo’s die vrouwen hebben tegenwoordig kan kleine Wesley natuurlijk niet bijhouden. Voor Yolanthe is het een win win. Ze krijgt het geld van Wesley en nu mag ze flink van bil met het grote gereedschap op de markt. Yolanthe is echt niet zo’n type die genoegen neemt met een kleine piemeltje. In mijn mening is Wesley echt een goede jongen. Wat kan die gast nou verkeerd hebben gedaan? Hij had gewoon met een nette dame moeten gaan.
8)7 Heb je zelf een klein piemeltje ofzo? Mijn hemel, wat een nare post is dit zeg.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_187155386
Las ik nou goed dat die kut kabouter en Yo weer bij elkaar zijn?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 29 mei 2019 @ 18:11:34 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187155473
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 17:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij?

quote:
Toen Yolanthe vijf jaar was, vertrokken zij, haar moeder Rici van Kasbergen, en haar broers en zussen naar Nederland om het huiselijk geweld te ontvluchten. 'Mijn vader had zichzelf opgesloten met een paar kinderen, hij was compleet de weg kwijt. Mijn moeder heeft toen in paniek gezegd: 'we gaan gewoon'. Diezelfde dag zijn we nog gevlucht'.

Eenmaal in Nederland hadden Yolanthe en haar familie moeite hun leven weer op te pakken. Ook was er niet de weelde die ze nu gewend is. 'In Nederland hadden we niks meer, behalve veel liefde van mijn moeder en opa en oma.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')