Want jij doet geen aannames?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:56 schreef totebel het volgende:
[..]
Misschien moet je toch eens beter lezen wat er echt staat en geen aannames doen?
Jij hoort kennelijk niet bij 'sommige mensen' want je snapt niet eens dat iemand die post zou kunnen maken omdat hij alle comments zo rot vindt voor zijn ex.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:36 schreef Za het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een wat breder perspectief.[..]
Je geeft zelf al aan alleen vanuit je eigen referentiekader te kunnen redeneren. Dat is mijn probleem verder niet.
Idd. Wat voor een moreel besef heb je om aan zo’n programma te willen meewerken waarin vreemdgaan, list, lust en bedrog centraal staan. En dat ook nog als ‘gelovige vrouw’, wat een farce. Maar niks te gek voor geld en aandacht; daarom staat ws ook haar hele Instagram account vol met halfnaakte foto’s.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:14 schreef tstile het volgende:
[..]
Temptation Island gaat over lijken. Ze hebben ook opnames gemaakt in een plaats terwijl er net een typhoon ofzo was geweest. In het dorp buiten de set waren mensen naar overlevenden aan het zoeken terwijl zij in het resort zaten vreemgangers te filmen.
Dat Yo hieraan meewerkt zegt een hoop. Haar relatie is naar de klote en nu werkt ze mee aan een programma waarin ze nou niet echt bezig zijn om relaties te redden. Nee, ze exploiteren het stukgaan van relaties. Tja, dan ben je zelf ook geen relatie waard denk ik dan.
Ik zou me zeker niet door een user weg laten jagen die door geen weldenkend mens serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:05 schreef Elpis het volgende:
[..]
Jij hoort kennelijk niet bij 'sommige mensen' want je snapt niet eens dat iemand die post zou kunnen maken omdat hij alle comments zo rot vindt voor zijn ex.
Ik snap best dat er personen zijn met narcistische trekken waarbij het eigen ego voor alles gaat bestaan dus zo smal is mijn referentie kader niet, maar daar ga ik niet als 1e vanuit als ik iemand niet ken.
Any ik ben weer weg uit SHO.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:14 schreef tstile het volgende:
[..]
Temptation Island gaat over lijken. Ze hebben ook opnames gemaakt in een plaats terwijl er net een typhoon ofzo was geweest. In het dorp buiten de set waren mensen naar overlevenden aan het zoeken terwijl zij in het resort zaten vreemgangers te filmen.
Dat Yo hieraan meewerkt zegt een hoop. Haar relatie is naar de klote en nu werkt ze mee aan een programma waarin ze nou niet echt bezig zijn om relaties te redden. Nee, ze exploiteren het stukgaan van relaties. Tja, dan ben je zelf ook geen relatie waard denk ik dan.
Omdat Za iets vindt? God, die ziet overal rare verbanden en vult echt ALLES in. Typisch internetgekkie.quote:
Hoerenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:38 schreef tesssssssss het volgende:
Is het erg dat ik harstikke benieuwd ben naar wat Wesley Sneijder heeft uitgevreten? En met wie?
Hahahahaquote:
Tuurlijk, Yolanthe kan niet zonder Sneijder ('s geld)quote:
Zo werkt dat niet yolly, in goede tijden mediahoer in slechte tijden mediahoerquote:
Het is in nog niet helemaal over lijkt het.quote:
Ja hoor! Ik vind het gewoon trieste aandachtsvragerij. Ze roept er bij bepaald manvolk iig reacties mee op. Ik zou het als haar vent zijnde niet zo kunnen waarderen als je al die opmerkingen onder die posts van haar leest.quote:
Dit is niet yo’s account hequote:
True, dat is deze: https://www.instagram.com/yolanthecabau/?hl=nlquote:
Ze zijn inderdaad in gemeenschap van goederen getrouwd en zij zou, naar verluidt, 19 miljoen meekrijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen....
[ afbeelding ]
Nee joh, dat heeft Yolanthe in twee jaar opgemaakt. Er is natuurlijk een continue geldstroom nodig voor die golddigger.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad in gemeenschap van goederen getrouwd en zij zou, naar verluidt, 19 miljoen meekrijgen.
Daarmee red je het toch wel tot je dood?
Kijk uit met dit soort berichten, vriendelijke vriend.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee joh, dat heeft Yolanthe in twee jaar opgemaakt. Er is natuurlijk een continue geldstroom nodig voor die golddigger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |