🍿quote:Inmiddels zou Sneijder een schadevergoeding hebben betaald, maar blij is 'ie niet. Mediacourant schrijft dat Sneijder boos is dat SBS 6 het nieuws heeft gebracht. "Als jullie dit melden, werken we nooit meer met SBS 6. Boycotten, een leven lang. En niet alleen ik, maar iedereen die ik ken, Yolanthe, niemand gaat meer met SBS 6 werken", zou hij tegen een redacteur van 6Inside hebben gezegd.
Twee scheidingen, twee kinderen bij twee vrouwen, zwarte gat van de profvoetballer, tja, die kan wel eens in een dipje komenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef ShevaJB het volgende:
Wat een idioot. Waar is het misgegaan bij die vent?
Doe daar nog een kort lontje bij en een tokkie-afkomst, en je krijgt een leuke cocktail.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Twee scheidingen, twee kinderen bij twee vrouwen, zwarte gat van de profvoetballer, tja, die kan wel eens in een dipje komen
Ik dacht dat die tokkie-afkomst wel een beetje naar de achtergrond was verdwenen, zijn eerste vrouw had het erger dan hem, en die is ook wel opgedroogd. Couldn’t have been more wrong.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Doe daar nog een kort lontje bij en een tokkie-afkomst, en je krijgt een leuke cocktail.
Wat een klein kind zeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
🍿
https://sportnieuws.nl/fu(...)a-op-dak-auto-video/
Dit!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een klein kind zeg.![]()
Je bent hartstikke beroemd, geilt op alle (positieve) aandacht die je krijgt, schrijft op instagram zélf hoe het zit met die scheiding maar dít moeten ze negeren.
Watje.
Maar die arrogantie ook, dat áls het online komt ze nooit meer samenwerken met SBS...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een klein kind zeg.![]()
Je bent hartstikke beroemd, geilt op alle (positieve) aandacht die je krijgt, schrijft op instagram zélf hoe het zit met die scheiding maar dít moeten ze negeren.
Watje.
Hij is niet gescheiden, zijn nog samen toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Twee scheidingen, twee kinderen bij twee vrouwen, zwarte gat van de profvoetballer, tja, die kan wel eens in een dipje komen
Is dat die villa waar zij is opgegroeid?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:42 schreef Leandra het volgende:
Ik lees hier: https://www.pureluxe.nl/2(...)nthe-sneijder-ibiza/ 11 slaapkamers, dus dan kun je er met een behoorlijk gezelschap terecht.
Incl. butler trouwens, als je er 22 man kwijt kunt valt de prijs steeds meer mee
Hoewel het in het hoogseizoen vast voor het dubbele weggaat.
http://www.villaibizahuren.nl/villa-yolanthe-wesley-huren-ibiza/
Maar die kwam daar wel voor zo te zien, want zonder licht..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:45 schreef maily het volgende:
Die politie-auto die daar net te laat langsrijdt
Ja goeie vraag eigenlijk. Wel van bed, geloof ik?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hij is niet gescheiden, zijn nog samen toch?
Typisch dat er een look-a-like zou zijn met net zulke korte beentjesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:28 schreef AgnesGru het volgende:
En volgens de Telegraaf is het man die veel op Sneijder lijkt
https://www.telegraaf.nl/(...)er-die-auto-vernielt
Die ook probleemloos 6K schade aftikte natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:28 schreef AgnesGru het volgende:
En volgens de Telegraaf is het man die veel op Sneijder lijkt
https://www.telegraaf.nl/(...)er-die-auto-vernielt
Dat ben je al snel met een strandvilla hier, een appartement daar, een stadsvilla hier en vast nog wel een penthouse ginder.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja goeie vraag eigenlijk. Wel van bed, geloof ik?
Tuurlijk is het sneijder dat ziet iedere idiootquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:59 schreef Lienekien het volgende:
Bedoelt de Telegraaf niet te zeggen dat het iemand is die lijkt op Sneijder puur omdat niet bevestigd is dat het Sneijder ook daadwerkelijk is? Uit de tekst haal ik n.l. verder niks over een look-a-like.
Zeg dat lekker tegen de Telegraaf.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuurlijk is het sneijder dat ziet iedere idioot
anders komt het filmpje ook niet bij shownieuws enzovoorts...daar zal wel dik voor betaald zijn
Ik denk dat het huwelijk nu wel definitief voorbij is
Ik ook niet. Hij was wel goed dronken zeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:59 schreef Lienekien het volgende:
Bedoelt de Telegraaf niet te zeggen dat het iemand is die lijkt op Sneijder puur omdat niet bevestigd is dat het Sneijder ook daadwerkelijk is? Uit de tekst haal ik n.l. verder niks over een look-a-like.
wat mij betreft ben jij de telegraafquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen de Telegraaf.
Wat mij betreft ben jij een domme sukkel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat mij betreft ben jij de telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |