Ik snap die prijs wel beetje voor grote olijfboom, maar snap de man in deze ook wel. Jonge vader heeft Sneijderquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef Marsenal het volgende:
lol, 10 ruggen voor een boom, ja dat is supernormaal
Ja en helemaal als ze de villa voor 15000¤ of 30000¤ per week verhuren heb je die bomen er zo uit!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik snap die prijs wel beetje voor grote olijfboom, maar snap de man in deze ook wel. Jonge vader heeft Sneijder
Als die villa voor 15K per week verhuurd kan worden, dan moet je dat denk ik ook in dat perspectief zien.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja en helemaal als ze de villa voor 15000¤ of 30000¤ per week verhuren heb je die bomen er zo uit!
Waar kijk ik precies naar?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:59 schreef quirina het volgende:
En die boom kan je hier zien!
Met schommel!
En.. je kan de villa ook huren! 15000¤ per week.
Bizar met al die modellen erin. Gaan we dat straks ook op Funda doen?quote:Op zondag 2 juni 2019 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ziet eruit als de commercial voor de verhuur van de villa van Wesley en Yolanthe.
Ik denk dat de Kim Kardashians van deze wereld het liever zo zien.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bizar met al die modellen erin. Gaan we dat straks ook op Funda doen?
Ja, dat snap ik ook wel, ik snap het gedoe erover ook niet zo, helemaal niet in verhouding tot de kosten van de verbouwing, de waarde van het huis en bijvoorbeeld de waarde van de auto's waar ze in rijden.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me niet zo goed in de Kim K.'s van deze wereld verplaatsen, geloof ik. Al begrijp ik dan wel weer waarom je een olijfboom van 10.000 euro zou willen kopen voor een bloemenschommel.
Is eigenlijk niet duur als je bedenkt dat je een vakantiehuisje op een kut camping in Frankrijk ook dat bedrag voor betaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die villa voor 15K per week verhuurd kan worden, dan moet je dat denk ik ook in dat perspectief zien.
Als je een huis hebt dat voor 1.500 per week verhuurd kan worden is niemand in shock van een boom van ¤ 1.000
15 K???quote:Op zondag 2 juni 2019 12:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet duur als je bedenkt dat je een vakantiehuisje op een kut camping in Frankrijk ook dat bedrag voor betaald
Geen 15.000 toch?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet duur als je bedenkt dat je een vakantiehuisje op een kut camping in Frankrijk ook dat bedrag voor betaald
Ik las het daarstraks.... humor dat men denkt dat hij daar gaat voetballen en niemand zich kennelijk verbaast over het feit dat ze daar samen zijnquote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze zijn ook samen gespot bij stadion van Utrecht?
https://frontpage.fok.nl/(...)dion-fc-utrecht.html
Humor? Dat geeft juist hoop voor de mensheid.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las het daarstraks.... humor dat men denkt dat hij daar gaat voetballen en niemand zich kennelijk verbaast over het feit dat ze daar samen zijn
Toen hij geboren werd, in die wijk, en zijn ouders zo’n tokkienaam voor hem bedachtenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef ShevaJB het volgende:
Wat een idioot. Waar is het misgegaan bij die vent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |