quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Cristel - Ik word zo blij van die kachel!
Erik - Dan maak ik je morgenvroeg wakker, dan mag jij hem aanmaken.
valt ook wel mee denk ik, vind hem ook niet verkeerd, maar Jorge benoemt dingen zonder vals te worden, net iemand, aardig, en straight to the pointquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar Dylan lijkt me een wolf in schaapskleren...
Jorge is een soort recht voor zijn raap zonder te kwetsen, heel bijzonder in Utopia.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daar gok ik ook op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach joh, die freeloaders daar willen gratis tattoos, dus dat gaat het worden
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik wacht nog ff maar ik neig ook naar Jorge
Oh dan ga ik toch op Dylanquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
valt ook wel mee denk ik, vind hem ook niet verkeerd, maar Jorge benoemt dingen zonder vals te worden, net iemand, aardig, en straight to the point
Best een verademing iddquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
valt ook wel mee denk ik, vind hem ook niet verkeerd, maar Jorge benoemt dingen zonder vals te worden, net iemand, aardig, en straight to the point
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
👍
nee, ik gun die gek geen podium meer, nergens, ook niet op mn streams, ik vind het niet grappig niet leuk, en verbaas me iedere dag dat er zulke idioten rondlopen, die een spoor van verwoesting achterlaten, heb echt medelijden met de familie van Frutsel
Ga op je gevoel afquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Yaksa het volgende:
Ik wacht altijd met stemmen tot het laatste moment.
Er kan namelijk nog van alles gebeuren.
Dat kan zaterdag ook nog.quote:
zie mn post boven jequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jorge is een soort recht voor zijn raap zonder te kwetsen, heel bijzonder in Utopia.
Ook de bovengemiddelde intelligentie vind ik prettig.
Ik wil gewoon niet tegen nog zo'n viezig figuur aan te kijken, ik vind dylan viezig dus dan is het automatisch jorge die er redelijk fris uitziet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind hem er ook niet fris uitzien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet tegen nog zo'n viezig figuur aan te kijken, ik vind dylan viezig dus dan is het automatisch jorge die er redelijk fris uitziet.
Weet niet of het bovengemiddelde intelligentie is..ik vermoed dat je dat al snel bent daar met al die gekkies..Maar het is zeker prettig om naar te luisteren!quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jorge is een soort recht voor zijn raap zonder te kwetsen, heel bijzonder in Utopia.
Ook de bovengemiddelde intelligentie vind ik prettig.
Dacht altijd dat die struisvogel oud en blank zou zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Jorge weet alles wat er is gebeurd. Klinkt als een hardcore streamer. Missen wij hier iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |