nee, ik gun die gek geen podium meer, nergens, ook niet op mn streams, ik vind het niet grappig niet leuk, en verbaas me iedere dag dat er zulke idioten rondlopen, die een spoor van verwoesting achterlaten, heb echt medelijden met de familie van Frutselquote:
Ik hoop dat die familie de ware aard van hun eigen bloedje nu ziet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, ik gun die gek geen podium meer, nergens, ook niet op mn streams, ik vind het niet grappig niet leuk, en verbaas me iedere dag dat er zulke idioten rondlopen, die een spoor van verwoesting achterlaten, heb echt medelijden met de familie van Frutsel
dat is ook absoluut een feit, maar dat is altijd nog je eigen kind, Tim nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop dat die familie de ware aard van hun eigen bloedje nu zien.
Hoop het ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef dakpanlos het volgende:
Als Franny lang genoeg blijft en Tim is buiten, vervaagt hopelijk voor Franny de hele -relatie-
Ik wacht ook nog even!quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Poesjuh het volgende:
Oke Dylan tekent mooi..
Jorge geeft een betere vibe..
Ik wacht met stemmen
Als de hoed af gaat, komt de kale aap te voorschijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef QuarterBack het volgende:
SillyDyllie nog steeds met hoed op, zit dat ding vastgerot ofzo
Ik heb Jorge gestemdquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Poesjuh het volgende:
Oke Dylan tekent mooi..
Jorge geeft een betere vibe..
Ik wacht met stemmen
Hij had mega veel zin in bier zei hij tegen Gerrit dus gaat Jens nu ff bier pakken ergens...quote:
Franny is er in twee dagen overheen. Over haar verdriet dan......quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef dakpanlos het volgende:
Als Franny lang genoeg blijft en Tim is buiten, vervaagt hopelijk voor Franny de hele -relatie-
ach joh, die freeloaders daar willen gratis tattoos, dus dat gaat het wordenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even!
Was eerst van plan om met de os mee te gaan op Dylan, maar ik neig nu heel erg naar Jorge.
Dat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach joh, die freeloaders daar willen gratis tattoos, dus dat gaat het worden
Zijn groot geheim, de pruik gaat mee af, hij is kaalquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als de hoed af gaat, komt de kale aap te voorschijn
Ik weet niet waarom maar Dylan lijkt me een wolf in schaapskleren...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even!
Was eerst van plan om met de cos mee te gaan op Dylan, maar ik neig nu heel erg naar Jorge.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Cristel - Ik word zo blij van die kachel!
Erik - Dan maak ik je morgenvroeg wakker, dan mag jij hem aanmaken.
Ik ook maar ik stem op het laatste momentquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik wacht nog ff maar ik neig ook naar Jorge
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Cristel - Ik word zo blij van die kachel!
Erik - Dan maak ik je morgenvroeg wakker, dan mag jij hem aanmaken.
valt ook wel mee denk ik, vind hem ook niet verkeerd, maar Jorge benoemt dingen zonder vals te worden, net iemand, aardig, en straight to the pointquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar Dylan lijkt me een wolf in schaapskleren...
Jorge is een soort recht voor zijn raap zonder te kwetsen, heel bijzonder in Utopia.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daar gok ik ook op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach joh, die freeloaders daar willen gratis tattoos, dus dat gaat het worden
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik wacht nog ff maar ik neig ook naar Jorge
Oh dan ga ik toch op Dylanquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
valt ook wel mee denk ik, vind hem ook niet verkeerd, maar Jorge benoemt dingen zonder vals te worden, net iemand, aardig, en straight to the point
Best een verademing iddquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
valt ook wel mee denk ik, vind hem ook niet verkeerd, maar Jorge benoemt dingen zonder vals te worden, net iemand, aardig, en straight to the point
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
👍
nee, ik gun die gek geen podium meer, nergens, ook niet op mn streams, ik vind het niet grappig niet leuk, en verbaas me iedere dag dat er zulke idioten rondlopen, die een spoor van verwoesting achterlaten, heb echt medelijden met de familie van Frutsel
Ga op je gevoel afquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Yaksa het volgende:
Ik wacht altijd met stemmen tot het laatste moment.
Er kan namelijk nog van alles gebeuren.
Dat kan zaterdag ook nog.quote:
zie mn post boven jequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jorge is een soort recht voor zijn raap zonder te kwetsen, heel bijzonder in Utopia.
Ook de bovengemiddelde intelligentie vind ik prettig.
Ik wil gewoon niet tegen nog zo'n viezig figuur aan te kijken, ik vind dylan viezig dus dan is het automatisch jorge die er redelijk fris uitziet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind hem er ook niet fris uitzien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet tegen nog zo'n viezig figuur aan te kijken, ik vind dylan viezig dus dan is het automatisch jorge die er redelijk fris uitziet.
Weet niet of het bovengemiddelde intelligentie is..ik vermoed dat je dat al snel bent daar met al die gekkies..Maar het is zeker prettig om naar te luisteren!quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jorge is een soort recht voor zijn raap zonder te kwetsen, heel bijzonder in Utopia.
Ook de bovengemiddelde intelligentie vind ik prettig.
Dacht altijd dat die struisvogel oud en blank zou zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Jorge weet alles wat er is gebeurd. Klinkt als een hardcore streamer. Missen wij hier iemand?
Hij ziet er zo stoffig en mottenballen achtig uitquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja ik vind hem er ook niet fris uitzien.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die struisvogel oud en blank zou zijn
Ik vergeleek Jorge met het gros van de Utopianen en ik vind dat hij daar bovengemiddeld uit komt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Weet niet of het bovengemiddelde intelligentie is..ik vermoed dat je dat al snel bent daar met al die gekkies..Maar het is zeker prettig om naar te luisteren!
Zo zie ik het ook, gewoon in iemands gezicht zeggen op een hele nette manier.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ook!! Krijg idd n Chipp gevoel bij die Dylan. Omggg niet nog eens dat gedoe...quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet tegen nog zo'n viezig figuur aan te kijken, ik vind dylan viezig dus dan is het automatisch jorge die er redelijk fris uitziet.
Absoluut! Een verademing wat dat aangaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vergeleek Jorge met het gros van de Utopianen en ik vind dat hij daar bovengemiddeld uit komt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ook!! Krijg idd n Chipp gevoel bij die Dylan. Omggg niet nog eens dat gedoe...
Plus ik denk dat ik liever n jaar tegen Jorge aankijk en luister, dan Dylan
Had ook niet verwacht dat Shelly op van die vieze types valt...Ieuuhhh..Maar ze kan dan wel lekker vaag blijven praten natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ook!! Krijg idd n Chipp gevoel bij die Dylan. Omggg niet nog eens dat gedoe...
Plus ik denk dat ik liever n jaar tegen Jorge aankijk en luister, dan Dylan
ik weet niet welke streams jij hebt gekeken? Zelfs Gerrit is hoog gegrepenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat Shelly op van die vieze types valt...Ieuuhhh..Maar ze kan dan wel lekker vaag blijven praten natuurlijk
Ik ben voor Jorge, niet dat wat uitmaaktquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Utopianen kiezen altijd de verkeerde nieuwe inwoner, het zal nu niet anders zijn!![]()
Ik bedoel dat ze er zelf best verzorgd uit ziet...Dus ik zou dan niet van die viesjes bij haar zoeken..quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik weet niet welke streams jij hebt gekeken? Zelfs Gerrit is hoog gegrepen
zoals Dylan eruit ziet is een beetje mode he?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze er zelf best verzorgd uit ziet...Dus ik zou dan niet van die viesjes bij haar zoeken..
Brrrrr...krijg er rillingen van die types..🙃quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zoals Dylan eruit ziet is een beetje mode he?
Nou ja...Gerrit was/is ook niet alles hihiquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat Shelly op van die vieze types valt...Ieuuhhh..Maar ze kan dan wel lekker vaag blijven praten natuurlijk
Brrrrr daar zou zelfs ik met grote boog omheen lopenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou ja...Gerrit was/is ook niet alles hihi
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Brrrrr...krijg er rillingen van die types..🙃
Struis is een knappe vrouwquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is een kookwekker
Da's eigenlijk best wel slim.
Was inderdaad stom van Tim om dat te doen, maar het was natuurlijk wel een doelbewuste provocatie van Jens en Jessie om hem over zijn toeren te krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel: hoe houd je het in je hoofd om (ze bedoelt hoe haal je het in je hoofd)
tegen chris over tim en de matrassen actie
Haha dat is geen excuus natuurlijk. Tim is zelf ook een grote provocateur dus had beter moeten weten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Was inderdaad stom van Tim om dat te doen, maar het was natuurlijk wel een doelbewuste provocatie van Jens en Jessie om hem over zijn toeren te krijgen.
Dat was gewoon egoïstisch van haarquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris weer aan het goedpraten dat ze niet bij Mike's afscheid pizza's kwam eten. Die is ook niet zuiver op de graat.
gelul, zelfs als dat zo is, dingen laten, hij heeft zich maar te beheersenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Was inderdaad stom van Tim om dat te doen, maar het was natuurlijk wel een doelbewuste provocatie van Jens en Jessie om hem over zijn toeren te krijgen.
Je ziet /hoort toch in het gesprek van Chris en Shelley dat dit een opdracht van achter was om die date te doen die avond. En ja ze hadden die dames ook kunnen gaan halen en zeggen dat ze Mike afscheid aan het vieren waren.quote:
ok, maar ik had Chris voor His vervangenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Kan die hele bank niet de poort uit volgende week?
Precies, de date ging niet door, maar zelf eerst alles opvreten en vervolgens nog de pizza halen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:58 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Je ziet /hoort toch in het gesprek van Chris en Shelley dat dit een opdracht van achter was om die date te doen die avond. En ja ze hadden die dames ook kunnen gaan halen en zeggen dat ze Mike afscheid aan het vieren waren.
dat dusquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Precies, de date ging niet door, maar zelf eerst alles opvreten en vervolgens nog de pizza halen.
edit: ik las je verkeerd, maar ze wisten het van de pizza
wil je dat aub niet hardop zeggenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:02 schreef sjampoeh het volgende:
Tim gaat naar huis
punt.pasta
hiske is er zooooooo zeker van
nu hoop ik gewoon dat hij blijft
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:03 schreef formule het volgende:
Als ik zo naar Dylan kijkt, denk ik ga maar weer naar je kraakpand
👌👍quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wacht maar ff... er moeten er nog 2 binnen komen....quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Dylan gaat geen tv maken, die gaat snel irriteren
Jorge wordt een bankhanger , veel ouwehoeren, weinig doen
Tis weer niks
Volgende keer een lekkere stoere lesbo met brains op een Harley het terrein op laten rijden
Daar zou je je nog wel eens lelijk in kunnen vergissen, wat Dylan betreft...quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tis weer niks
Volgende keer een lekkere stoere lesbo met brains op een Harley het terrein op laten rijden
De blije homo en de transgender moeten maar wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tis weer niks
Ik heb Dylan al afgeschreven, Maar dat telt niet meequote:Op woensdag 6 maart 2019 22:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zou je je nog wel eens lelijk in kunnen vergissen, wat Dylan betreft...
Volgens mij Timquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
oei oei dylan gooit nu al jorge vd bus![]()
lelijk
Ja daarom zeg ik het ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dát is nou juist zijn grote geheim
nee joh, hij is gewoon eigenlijk witquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dát is nou juist zijn grote geheim
ow ik dacht dat het over tim ging, ben ik te laat ingevallenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
oei oei dylan gooit nu al jorge vd bus![]()
lelijk
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee joh, hij is gewoon eigenlijk wit
Ja die denkt alleen maar aan gratis tattoo'squote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef yaello het volgende:
Shelley is helemaal in de wolken van Dylan.
Zou zomaar kunnen, Febo ziet weer een nieuw stelletje ondanks z.g.n. vriendin van hem...quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie denk dat Dylan voor haar binnen kwam
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, Febo ziet weer een nieuw stelletje ondanks z.g.n. vriendin van hem...
Gewoon een meisje geweest denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:18 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Jorge zijn geheim is dat ie Sjel haar neus kan laten breken zonder zijn handen te gebruiken
Legt ie zijn leuter onder de glazen tafel
Shel weet dan niet wat ze ziet, valt voorover, Jorge's leuter finaal gepletquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:18 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Jorge zijn geheim is dat ie Sjel haar neus kan laten breken zonder zijn handen te gebruiken
Legt ie zijn leuter onder de glazen tafel
Die Zuipen ook alleen maar bier en krijgen dikke buikenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tis weer niks
Daar vraag ik al 9 maanden om, maar schijnbaar leest de FEBO hier niet mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:09 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Tis weer niks
Vieze man met randjes is dylanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie denk dat Dylan voor haar binnen kwam
Braziliaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Is die Jorge nou een Surinamer/Antiliaan?
Brasilquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Brasilquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Braziliaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:22 schreef freaky40 het volgende:
met zn twee out of control snolletjesquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:26 schreef formule het volgende:
Manipuleren kan je leren zegt Gerrit, dat zei Jessie eerder vanavond
Hangt in de silo in de keuken 'n blusdeken, die volstaat welquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:30 schreef mrmojorisin3 het volgende:
EOD moet gebeld worden
Sjel staat op ploffen
hoe fijn zou dat zijn, niks voelenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:30 schreef Bramenstruik het volgende:
ach Sjellie , al lazer je 10 meter , het maakt niets meer uit, je voelt het niet
was zijn wekker zeker al afgegaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:32 schreef Mjelleke het volgende:
Huh net lag die Dylan in bed en nu er weer uit
ja soms wel, is ook niets mis mee, maar zoals Sjellie, dat implementeren, dat zou ik niet kunnenquote:
Nog last van jet lagquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:32 schreef Mjelleke het volgende:
Huh net lag die Dylan in bed en nu er weer uit
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:35 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Haar seksuele liggen in een kluis
nee dat maken andere mensen ervan, volgens mij is ze zo geil als een pakje boter, maar niemand wil haar doen, behalve Johanquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:35 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:35 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
johnny depp wannabequote:Op woensdag 6 maart 2019 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Harry verrotter staat bij een geit
Als je haar goed zou kietelen, dan gaan de sluizen waarschijnlijk helemaal openquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat maken andere mensen ervan, volgens mij is ze zo geil als een pakje boter, maar niemand wil haar doen, behalve Johan
Hij is best lief voor dat geitje toch?quote:
huh geen werkende kraan in de silo ? Verrekquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat ik niet snap; ze poetsen nog steeds buiten hun tanden, hebben geen stromend water in de silo, maar wel een afwasmachine. Wat spoelt daar dan doorheen?
Jorgequote:Op woensdag 6 maart 2019 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
Maar nog een keer: sjors wou vanaaf meidenavondje met theetje.. ging niet door ?
Nee, tenminste ik heb vrijwel de hele avond gekeken en niets gezien in die richting.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
Maar nog een keer: sjors wou vanaaf meidenavondje met theetje.. ging niet door ?
Hij doet niets verkeerd en sinds wanneer moet je om 11 uur naar bed?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:47 schreef Sofia2019 het volgende:
Dylan tegen evy; doe nou niet.
Neeeee dat moet je niet eten is niet goed voor je.
Doe nou niettt
Sjezus het is bijna 11 uur kruip in je nest en laat die geit met rust
Ze hebben wel stromend water in de Silo, alleen nog geen warm water.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat ik niet snap; ze poetsen nog steeds buiten hun tanden, hebben geen stromend water in de silo, maar wel een afwasmachine. Wat spoelt daar dan doorheen?
Evy is moe. Hij valt haar lastigquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij doet niets verkeerd en sinds wanneer moet je om 11 uur naar bed?
Er is wel stromend water in de silo. Maar geen warm water.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan ga je toch niet meer je tanden buiten staan poetsen en je schmoel alleen schoonmaken met zo'n goor make-up doekje?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:45 schreef sjampoeh het volgende:
shel draait net de kraan open in de silo
Ze is speels en hij heeft geen geduld. Dus NEXT ik mag hem niet die zwerverquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze moe was? En wat hield dat lastigvallen precies in?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is wel stromend water in de silo. Maar geen warm water.
Erik zei vandaag dat hij op een koppeling zit te wachten om de boiler aan te sluiten
Maar ik denk dat ze het aanrecht te vies vinden om hun tanden daar te poetsen
Dan maar niet. Houd hij het maar lekker voor zich.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
sjorsje weet niet of hij z'n geheim wel of niet moet vertellen in die 4 dagen (wat ik zo begrijp van shell)
Dit snap ik even nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik wil dat Dylan blijft, dus heb ik op Jorge gestemd.
Maar nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan maar niet. Houd hij het maar lekker voor zich.
Mijn stemmen komen nooit uit.quote:
Ja, lekker belangrijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:53 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij was een vrouw of is homo. Iets in die richting
Mehquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:53 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij was een vrouw of is homo. Iets in die richting
Maar als ze speels is dan is ze toch niet moe? Dat hij geen geduld heeft heb ik niet gezien, hij wilde niet dat ze op zijn kleding knaagde. Hij weet niet dat ze daarmee de kleding niet beschadigt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:52 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ze is speels en hij heeft geen geduld. Dus NEXT ik mag hem niet die zwerver
ridderquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Meh
in secret story had je pas goeie geheimen.![]()
ik ben hoogbegaafd
ik heb een borstverkleining gedaan (die vent)
ik ben miljonair
eh meer weet ik niet meer
pornoactricequote:Op woensdag 6 maart 2019 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Meh
ik ben hoogbegaafd
ik ben miljonair
ridderquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
pornoactrice
prins of van adel
Wat was het geheim van Joanna eigenlijk?
slaapwandelen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
pornoactrice
prins of van adel
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ridder
bollywoodacteur
slaapwandelaar
porno dame
Nooit gezienquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ridder
bollywoodacteur
slaapwandelaar
porno dame
Dochter van een BN’er.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
pornoactrice
prins of van adel
Met next bedoel ik hem. Hij mag exit van mijquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar als ze speels is dan is ze toch niet moe? Dat hij geen geduld heeft heb ik niet gezien, hij wilde niet dat ze op zijn kleding knaagde. Hij weet niet dat ze daarmee de kleding niet beschadigt.
En over 'Dus NEXT'; Dit is een forum waarin mensen discussies mogen voeren, vragen mogen stellen en hun mening mogen geven. Bovendien is de toon van je 'Dus NEXT', niet bepaald vriendelijk te noemen.
Ah zo, helder.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:02 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Met next bedoel ik hem. Hij mag exit van mij
Oh okquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah zo, helder.
Maar dat neemt niet weg dat een speels geitje geen moe geitje is.
Dakloos (3 dagen)quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Meh
ik ben hoogbegaafd
ik ben miljonair
Slaapwandelenquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
pornoactrice
prins of van adel
Heel veel figuren daar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik
Denk dat Shelly zo het bed in zou duiken als dat zou betekenen dat ze mag blijven
Serieus?quote:
Sofia deed porno.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Meh
ik ben hoogbegaafd
ik ben miljonair
Ik had een affaire met Femke Heemskerk.quote:
Ik twijfel of hij dit gedaan heeft omdat zijn ego is geraakt dat Mylène iets met jens heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
Shelley heeft vertrouwen in Gerrit gekregen omdat hij voor haar op is gekomen toen Jens en Mylène 3 stemmen aan haar hebben gegeven.
Dat had ze niet verwacht van Gerrit.
Ik zie het nu. Die Shelley is zo dom. Ze denkt zo meer backup te hebben. Ik dacht dat Shelley niet lager kon vallen. Ben echt benieuwd hoe het met de moeder van Shelley gaat. Kan niet wachten.quote:
Ja, en ook simpelweg omdat Jens niet heeft gedaan wat zij wilden of gedacht hadden. Dat hij enigszins Shelley in zijn zak heeft, zal ook wel meetellen, maar hij vertrouwt Jens niet helemaal m.b.t. de stemmingen. Hij herkent vast ook dat Jens doet wat hij wil en ook een rat is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:18 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij dit gedaan heeft omdat zijn ego is geraakt dat Mylène iets met jens heeft.
Hè godver, daar gaat mijn vertrouwen in de mensheidquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:18 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij dit gedaan heeft omdat zijn ego is geraakt dat Mylène iets met jens heeft.
ah ik zag dylan net ook rokend lopen op een capquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jorge is een kettingroker
Dylan rookt volgens mij niet.
OK, niet gezien, maar dan roken ze idd allebei.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ah ik zag dylan net ook rokend lopen op een cap
Waar zie jij Christel op dit moment?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:55 schreef mcspicy het volgende:
Die Christel begint me iedere dag meer tegen te staan!
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:57 schreef snetje het volgende:
Jep & Jynneke gaan ook naar bed...
[ afbeelding ]
Flomke en Romke.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:57 schreef snetje het volgende:
Jep & Jynneke gaan ook naar bed...
[ afbeelding ]
Ze wilde toch tatoërenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:52 schreef Yaksa het volgende:
Nu wil Shelley weer acteer lessen, en presenteren lijkt haar ook vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |