Nee, maar ik ken dat soort hangers, de meesten houden mijn jurken niet eens want ze zakken door.quote:
ja dan moet je gewoon dikke houten nemen ;quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken dat soort hangers, de meesten houden mijn jurken niet eens want ze zakken door.
Je moet mijn hangers niet beledigen vrind.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n slecht beeld van mij?
Die heb ik nuquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan moet je gewoon dikke houten nemen ;
Je hebt gewoon matige hangers, maakt niet uit verder.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je moet mijn hangers niet beledigen vrind.
Die ik heb lijken ook fragiel maar ze houden hele mannelijke maatpakken. Kan ze niet buigen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken dat soort hangers, de meesten houden mijn jurken niet eens want ze zakken door.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
Naja liever geen klasse dan op een forum moeten vragen hoe je moet neuken.
En die zijn van Jysk? Van t weekend eens kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die ik heb lijken ook fragiel maar ze houden hele mannelijke maatpakken. Kan ze niet buigen.
Si.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die zijn van Jysk? Van t weekend eens kijken.
Wie doet dat?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
Naja liever geen klasse dan op een forum moeten vragen hoe je moet neuken.
Wnr roadtrip US?quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |