Schudden voor gebruik zeker?quote:
Goeden tip. Net als wegwerp rietjes.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan maar vast een pallet inslaan. Die gaan verboden worden.
Gebak versieren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:43 schreef vosss het volgende:
Serieuze vraag, maar waar gebruik je een spuitzak voor met eten maken??
Er zijn serieus mensen die dat gebruiken ja?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gebak versieren.
Als je mooi wil opdienen: smalle kopjes/schaaltjes vullen
Etc.
In een heet afwassopje zou ik eerder doen dan in de wasmachine.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:09 schreef madeliefff het volgende:
Wat is jullie ervaring met herbruikbare spuitzakken? Ik heb 1 van katoen en die was ik na gebruik met de hand, maar laatst rook de katoenen buitenkant ( binnenkant is van een glad materiaal) toch niet zo fris na het drogen dus vind ik het geen prettig idee om hem nog te gebruiken . Zou het op 60 graden in de wasmachine mogen?
Zoja is dat mss nog een optie of is dat niet hoog genoeg om het te ontsmetten?
Hebben jullie herbruikbare van een ander materiaal dat beter is? Ik denk ook na over wegwerp zakken alleen het is zo zonde dan dat je elke keer een nieuwe moet gebruiken
Snij of knip een puntje van een diepvrieszak en doe daar het tuutje inquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan maar vast een pallet inslaan. Die gaan verboden worden.
Ik ook . Ideaal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gebruik wegwerp Spuitzakken
Ideaal.
En dan versgebakken kniepertjes vullenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ook.![]()
Doe er regelmatig zelfgeklopte slagroom in.
Hoe vul je een kniepertje?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan versgebakken kniepertjes vullen
Ik gebruik ze nog het meest voor het vullen van cannelloni, dat vind ik namelijk erg lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ook.![]()
Doe er regelmatig zelfgeklopte slagroom in.
Ik voor het vullen van allerhande gaten eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:21 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nog het meest voor het vullen van cannelloni, dat vind ik namelijk erg lekker.
voor gebak ikke. Toefjes op cupcakes heb je bijv vast weleens gezien? Dat maken ze daarmee. Of het vullen van slagroomsoezen of om taarten te versieren etc..quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:43 schreef vosss het volgende:
Serieuze vraag, maar waar gebruik je een spuitzak voor met eten maken??
Had ik ervoor al gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In een heet afwassopje zou ik eerder doen dan in de wasmachine.
van kunststof bedoel je?quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit de garneerspuit van mijn ouders uit de seventies meegenomen, misschien is zoiets een optie voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |