Alberto Stegemanquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Het lijkt alsof die Dylan vermomd is.Hoed, pruik en bril.....
Zondag 10 uur.quote:
heerlijke foto ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:15 schreef QuarterBack het volgende:
Jorg, die gaat ook niets toevoegen Utopieniks
[ afbeelding ]
georgina verbaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:15 schreef QuarterBack het volgende:
Jorg, die gaat ook niets toevoegen Utopieniks
[ afbeelding ]
Wat betreft moet Jessie even dimmen, ik wil dat Jorge blijftquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:17 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie zal de groep wel overhalen om Dyl te houden, de laatste tatoewer bracht in Utopia 1 bergen geld in
Ik de transmensakkademie al aankomenquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
als wyatt binnenkort ook die jorge blijkt te kennen is het cirketlje rond
Het zou mij niet verbazen als Jorge inderdaad transgender is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
als wyatt binnenkort ook die jorge blijkt te kennen is het cirketlje rond
Het loopt al continue te zwammen, Dyl zag ik al werken, al zegt dat ook nix natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:21 schreef Chea49 het volgende:
De stoerste kerels hebben zich als enorme niksnutten laten zien in Uto1 en nu ook weer dus als Jorge wat vrouwelijke trekjes heeft dan wil dat nog niet zeggen dat hij helemaal niks zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |