https://www.telegraaf.nl/(...)-voorselectie-oranjequote:Bondscoach Ronald Koeman heeft woensdagmiddag zijn voorselectie voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Wit-Rusland en Duitsland bekendgemaakt.
Voordat Koeman zijn selectie bekend maakte zei de bondscoach: „Het zal grotendeels zijn zoals het is geweest.” Weinig ruimte voor verrassingen dus. Toch is doelman Feyenoord-doelman Kenneth Vermeer een opvallende naam in de 30-koppige voorselectie.
De laatste keer dat de oud-Ajacied bij de definitieve selectie van Oranje zat was in juni 2016. Toen bleef Vermeer 90 minuten op de bank zitten. Zijn laatste interland was in maart 2015, een vriendschappelijk duel tegen Spanje. Totaal kwam Vermeer vijf keer in actie voor zijn land.
Voorselectie
Doel: Marco Bizot, Jasper Cillessen, Kenneth Vermeer en Jeroen Zoet.
Achterhoede: Patrick van Aanholt, Nathan Aké, Daley Blind, Virgil van Dijk, Denzel Dumfries, Daryl Janmaat, Terence Kongolo, Matthijs de Ligt, Kenny Tete en Stefan de Vrij.
Middenveld: Donny van de Beek, Frenkie de Jong, Davy Pröpper, Marten de Roon, Pablo Rosario, Kevin Strootman, Tonny Vilhena, Ruud Vormer en Georginio Wijnaldum.
Aanval: Ryan Babel, Steven Berghuis, Steven Bergwijn, Memphis Depay, Luuk de Jong, Quincy Promes en Wout Weghorst.
Ben jij het met mij eens dat we wel een goede centrumspits kunnen gebruiken? Daar ligt onze grootste zwakte wmbquote:
ja luuk de jong wil je daar niet plaatsen en depay kan daar spelen, maar is ook niet een ideale optiequote:Op woensdag 6 maart 2019 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij het met mij eens dat we wel een goede centrumspits kunnen gebruiken? Daar ligt onze grootste zwakte wmb
Ik vind het voorin sowieso niet zoveel. In ieder geval niet in vergelijking met 'vroeger'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij het met mij eens dat we wel een goede centrumspits kunnen gebruiken? Daar ligt onze grootste zwakte wmb
Enige argument dat er enigszins mee door zou kunnen is dat Koeman hem minder geschikt vindt als pure rechtsback, daar waar hij bij Atalanta furore maakt door de hele rechterkant te bespelen. Is dit niet de reden, dan is het tijd dat Koeman kennismaakt met mijn schoen.quote:
Of in het belang van het Nederlands Voetbal permanent rust gunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:37 schreef PSVCL het volgende:
Dumfries had wel rust kunnen gebruiken , Koeman had in het belang van PSV moeten beslissen.
Memphis heeft het als spits prima gedaan onder Koeman tot nu toe, en Bergwijn is ook gewoon een groot talent. Dan heb je nog Promes die nu meer wedstrijden bij Sevilla heeft gespeeld en nog aardig ook, het valt best mee hoe slecht het is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het voorin sowieso niet zoveel. In ieder geval niet in vergelijking met 'vroeger'.
Vind dat wel de slechtste linie, wel potentieel inderdaad maar vooral spelers die het incidenteel laten zien en niet constant zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Memphis heeft het als spits prima gedaan onder Koeman tot nu toe, en Bergwijn is ook gewoon een groot talent. Dan heb je nog Promes die nu meer wedstrijden bij Sevilla heeft gespeeld en nog aardig ook, het valt best mee hoe slecht het is.
Als die de vorm hebben kunnen ze best een plaag zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind dat wel de slechtste linie, wel potentieel inderdaad maar vooral spelers die het incidenteel laten zien en niet constant zijn.
Die is niet eens geselecteerd voor Jong Oranje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Roep Ihatarren ook meteen op dan, straks kiest ie nog voor Mocroland
Aangezien we hem niet hebben zullen we in een systeem moeten gaan spelen waar Depay het meeste rendeert. Dat is echt onze man de komende jaren voorin. Verder is het dun bezaaid.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wijnaldemquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien we hem niet hebben zullen we in een systeem moeten gaan spelen waar Depay het meeste rendeert. Dat is echt onze man de komende jaren voorin. Verder is het dun bezaaid.
Natuurlijk hebben we wel weer na een reeks magere jaren weer prima jaren in het vooruitzicht.
• de Ligt
• de Jong
• Bergwijn
• Depay
• Wijnaldem
• van Dijk
Daar staat gewoon een uitstekende basis voor een meer dan prima elftal
Die moet je sowieso niet meer oproepen. Domme draver.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:37 schreef PSVCL het volgende:
Dumfries had wel rust kunnen gebruiken , Koeman had in het belang van PSV moeten beslissen.
Ik leer graag bij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Wijnaldem meme niet begrijpen
[ afbeelding ]
Dat is wel heel erg matig. Ben sowieso bang dat ie voor markt gaat kiezen, die roven iedereen met enige mogelijkheden direct weg en hebben daar zelfs speciaal een Nederlander voor aangesteld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is niet eens geselecteerd voor Jong Oranje.
Ja man , op basis van 3 mindere wedstrijden is het een domme draver.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moet je sowieso niet meer oproepen. Domme draver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |