hang op, klik weg, bel uw bankquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:18 schreef Atak het volgende:
Ik heb de bankafschriften nodig van mijn vorige bankrekening die ik vorig jaar had. Ik heb sinds een tijd een nieuwe bankrekening bij een andere bank dus dan kan ik ook niet bij oude gegevens. De belastingdienst vraagt dit voor persoonsgebonden aftrek FYI. Is er een oplossing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik in mijn online bankieren. Ik zou niet weten waarom ik papieren afschriften zou willen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:22 schreef redboyke het volgende:
waar zijn je bankafschriften van de afgelopen 5 jaar?
Ik vermoed zomaar dat de vraag retorisch was en dat TS niet zoals jij het inzicht had om die voor opheffen te downloaden...quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn online bankieren. Ik zou niet weten waarom ik papieren afschriften zou willen.
Natuurlijk zou ik de afschriften/jaaroverzichten wel downloaden en veilig bewaren als ik een rekening zou opheffen...
En voor TS: contact opnemen met je oude bank. Zij kunnen daar nog wel wat mee.
Waarschijnlijk zal je er persoonlijk naartoe moeten, omdat ze zeker willen weten dat jij jij bent. Aan de telefoon gaat dat lastig.
Dat vermoed ik ook, maar dat prima in ONZ ofzo. Niet in WGR.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:04 schreef baskick het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat de vraag retorisch was en dat TS niet zoals jij het inzicht had om die voor opheffen te downloaden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |