Alles.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
Wat haten jullie aan jezelf in het dagelijks leven? Eigenschappen, dingen die nooit lukken enz.
ik ben supersnel afgeleid als ik een internetverbinding heb, mijn baas zal dit ook wel hatenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
Wat haten jullie aan jezelf in het dagelijks leven? Eigenschappen, dingen die nooit lukken enz.
dat ik me niet aan mn boodschappenlijstjes kan houden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
Doe gewoon permaban.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ben supersnel afgeleid als ik een internetverbinding heb, mijn baas zal dit ook wel haten
Ja dat haat ik ook aan mijn vriend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ik me niet aan mn boodschappenlijstjes kan houden.
En daardoor alsnog dingen vergeet
Ik heb altijd dat ik met meer thuis kom dan nodig is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:21 schreef Nizno het volgende:
dat ik me niet aan mn boodschappenlijstjes kan houden.
En daardoor alsnog dingen vergeet
Godinquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mij maak je alleen blij met eten en alcohol.
ja dat ook, daarnaast vergeet ik dus dingen die ik wel mee moest nemenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik met meer thuis kom dan nodig is.
Heyquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef Myrr het volgende:
Het feit dat je je billen uit elkaar trekt voor de webcam. Dat soort dingen.
Wtfquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef Myrr het volgende:
Het feit dat je je billen uit elkaar trekt voor de webcam. Dat soort dingen.
Geen doel stellenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
luie magnetronpasta aangezien ik geen zin had om iets te halen om te kokenquote:
met ham en kaas of alleen de witlof?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:27 schreef HPLC het volgende:
Haags, graag ingrijpen bij die negatieve reacties over witlof
Echt hè, hij is dus echt 12 jaarquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:27 schreef Amarantha het volgende:
Onlogisch heb je nou een Angerfist UI?![]()
Nee het is Ernie vermomd als Angerfist.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:27 schreef Amarantha het volgende:
Onlogisch heb je nou een Angerfist UI?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |