Geprobeerd de secretaresse te versieren maar blauwtje opgelopenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker dutje gedaan net.
Ik zie er blauw van.
Met jou?
Blijven proberen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geprobeerd de secretaresse te versieren maar blauwtje opgelopen
Dat zal op een blauwe maandag wel 's gebeuren jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doorgaan tot je een blauw oog krijgt
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zal op een blauwe maandag wel 's gebeuren ja
goed bezigquote:
euh, jawel maar geen zinquote:
Nee hoor, morgenmiddag en vrijdag tijd genoeg voorquote:
Fijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee hoor, morgenmiddag en vrijdag tijd genoeg voor
Absoluut. En dit weer zorgt gewon voor een lekkere bankdagquote:
een dikke maand geleden gekocht. Geen seconde spijt!quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb een nieuw topmatras nodig, wat een struggles
neequote:
Sorry, heb mijn pijl al op iemand anders gerichtquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja?!
Laat me je pik maar eens zuigen, kijken of je me dan nog zo'n homo vindt.
Alles.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
Wat haten jullie aan jezelf in het dagelijks leven? Eigenschappen, dingen die nooit lukken enz.
ik ben supersnel afgeleid als ik een internetverbinding heb, mijn baas zal dit ook wel hatenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
Wat haten jullie aan jezelf in het dagelijks leven? Eigenschappen, dingen die nooit lukken enz.
dat ik me niet aan mn boodschappenlijstjes kan houden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
Doe gewoon permaban.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ben supersnel afgeleid als ik een internetverbinding heb, mijn baas zal dit ook wel haten
Ja dat haat ik ook aan mijn vriend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ik me niet aan mn boodschappenlijstjes kan houden.
En daardoor alsnog dingen vergeet
Ik heb altijd dat ik met meer thuis kom dan nodig is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:21 schreef Nizno het volgende:
dat ik me niet aan mn boodschappenlijstjes kan houden.
En daardoor alsnog dingen vergeet
Godinquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mij maak je alleen blij met eten en alcohol.
ja dat ook, daarnaast vergeet ik dus dingen die ik wel mee moest nemenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik met meer thuis kom dan nodig is.
Heyquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef Myrr het volgende:
Het feit dat je je billen uit elkaar trekt voor de webcam. Dat soort dingen.
Wtfquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef Myrr het volgende:
Het feit dat je je billen uit elkaar trekt voor de webcam. Dat soort dingen.
Geen doel stellenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:19 schreef Myrr het volgende:
luie magnetronpasta aangezien ik geen zin had om iets te halen om te kokenquote:
met ham en kaas of alleen de witlof?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:27 schreef HPLC het volgende:
Haags, graag ingrijpen bij die negatieve reacties over witlof
Echt hè, hij is dus echt 12 jaarquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:27 schreef Amarantha het volgende:
Onlogisch heb je nou een Angerfist UI?![]()
Nee het is Ernie vermomd als Angerfist.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:27 schreef Amarantha het volgende:
Onlogisch heb je nou een Angerfist UI?![]()
Nog beter.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee het is Ernie vermomd als Angerfist.
kijk zo hoort hetquote:
Zin in jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zin in jou.Weetje het zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nooit gehadquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Witloftaart is ook een aanrader
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
JE DIKKE HOERENMOEDER ANAAL AFGEWERKT IN EEN BRANDWEERKAZERNE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |