Oke mamaquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja elke keer die dragonball shit is nu wel klaar
Dat heb ik altijdquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]het is denk ik weer eens tijd voor weekend zonder kinderen
Vies weertje he ?quote:
Hoe oud is je dochter ongeveer ?quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik om het weekend, nog tot september en dan stroomt mijn dochter uit bij de logeerboerderij
Ze is afgelopen december 11 gewordenquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter ongeveer ?
Oh ja.. is dat een lastige leeftijd ?quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze is afgelopen december 11 geworden
Nee maar door alles hebben we best een hele chaotische jaren gehad, daardoor hing ze heel erg aan mij en eiste op alle mogelijke manieren mijn aandacht. Nu gaat het heel goed, ze gaat er ook met heel veel plezier heen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. is dat een lastige leeftijd ?
Volgens mij is mijn nichtje ook 11
Goed zoquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar door alles hebben we best een hele chaotische jaren gehad, daardoor hing ze heel erg aan mij en eiste op alle mogelijke manieren mijn aandacht. Nu gaat het heel goed, ze gaat er ook met heel veel plezier heen.
En je cavia's?quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar door alles hebben we best een hele chaotische jaren gehad, daardoor hing ze heel erg aan mij en eiste op alle mogelijke manieren mijn aandacht. Nu gaat het heel goed, ze gaat er ook met heel veel plezier heen.
Ja, ze doen daar ook een heleboel, heb haar al gehoord, over zwemmen, paardrijden, waterskiėn, wandbeklimmen, naar Batavia stad, pretpark, strand, museum.quote:
Ja, heerlijk om tegen collega's aan te moeten kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Vind het heerlijk iedere dag tegen mijn zin vroeg op te moeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |