Ik heb ook op Ziggy gekeken. Ajax is wel Sierd z,n favoriete clubje in Nederland heb ik het idee.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:30 schreef RipCity het volgende:
Je moedertwitter:ZS_Voetbal twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 21:23:55🙌🙌🙌🙌 Goooooooooal Ajax! Neres scoort op aangeven van Ziyech. 'We danken je moeder en ook die van Ziyech', aldus El Sierd in extase 😅. 0-2! https://t.co/7UM9uwjtri reageer retweet
Hij is meer anti real.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik heb ook op Ziggy gekeken. Ajax is wel Sierd z,n favoriete clubje in Nederland heb ik het idee.
Hij is fan van Atletico dus niet zo heel erg van Realquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik heb ook op Ziggy gekeken. Ajax is wel Sierd z,n favoriete clubje in Nederland heb ik het idee.
hoezo datquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Sierd werd nooit op Fey gezet, toen nog hij commentaar deed voor FOX/RTL7.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
hoezo datheb je hem ooit gehoord bij fey?
Dat komt omdat sierd alleen grote wedstrijden wil doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sierd werd nooit op Fey gezet, toen nog hij commentaar deed voor FOX.
Hij is 18. Hij wordt pas in de voorbereiding op volgend seizoen 19. Desalniettemin wordt hem gevraagd voor grote delen de aanval van Real Madrid te dragen, doet hij dat bij vlagen heel aardig en zit hij in de selectie van Brazilië.quote:
Wel bij PSV en daar waren ze toen niet zo blij met hem.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
hoezo datheb je hem ooit gehoord bij fey?
Neymar speelde op die leeftijd nog in Brazilië bij Santos en Ronaldo zat nog bij Sporting. Ik hoor graag een verdere analyse over die twee spelers op die leeftijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt, Neymar was beter hoor op die leeftijd. Nog maar te zwijgen over Messi, CR7.
Die waren waanzinnig goed toen al. En minder wild, goede speler die Vincius, heel snel maar hij mist iets wat die wel hadden. Overzicht , traptechniek bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Neymar speelde op die leeftijd nog in Brazilië bij Santos en Ronaldo zat nog bij Sporting. Ik hoor graag een verdere analyse over die twee spelers op die leeftijd.
Wat mij betreft waren alleen Mbappe en Ronaldo (El Gordo) beter op die leeftijd. En Messi natuurlijk, maar dat staat buiten kijf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Neymar speelde op die leeftijd nog in Brazilië bij Santos en Ronaldo zat nog bij Sporting. Ik hoor graag een verdere analyse over die twee spelers op die leeftijd.
Ze doen het al langer goed natuurlijk, die behaalde EL finale was ook heel netjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:47 schreef TLC het volgende:
Ajax dit seizoen terug aan de Europese top, daar krijg je toch een retro gevoel bij
Dat denk ik ook, maar men ziet Mbappé spelen en nu kan iedere jonge voetballer die nog niet zo ver in zijn ontwikkeling is als hij er geen reet van, of zo iets. Fouten maken, ervarings dingen fout doen, wat dus zeg maar typerend is voor een jonge speler, dat mag niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wat mij betreft waren alleen Mbappe en Ronaldo (El Gordo) beter op die leeftijd. En Messi natuurlijk, maar dat staat buiten kijf.
Een lekkere hete lucht oven samen met Moratroepquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:40 schreef Anonymousz het volgende:
Barcelona nog in de oven en dan pas ben ik echt tevreden
@:powerloungen
Hoe gereformeerd ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een lekkere hete lucht oven samen met Moratroep
Mensen die in iets geloven schat ik qua hersencellen bijna gelijk aan dierenquote:
Ok Boaz.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die in iets geloven schat ik qua hersencellen bijna gelijk aan dieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |