En daarom loop je die kans als je ergens binnenstapt waar een ex is, klaar!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een ex is een ex. Hij voelt zich gewoon afgewezen. En daarom nu met modder gooien.
ik wel:quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Gerrit begint nog maar eens, dat hij rechten heeft gestudeerd en Tim geen opleiding heeft![]()
![]()
Echt.....hier heb ik geen smileys meer voor
maar laat me radenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En daarom loop je die kans als je ergens binnenstapt waar een ex is, klaar!!
Het gaat niet over hoe men doet maar hoe men over elkaar praat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
maar laat me raden
als zij dat over hem zou doen is het een no go
want voor hem is het natuurlijk anders
hij besprong dellie natuurlijk pas na een paar maanden
Mag ik vragen wie dat is?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Wat kan make-up toch veel doen hè.
Kanone
[ afbeelding ]
zo bedoel ik dat ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat niet over hoe men doet maar hoe men over elkaar praat.
Ik hoor dat hijgerige opdringerige stemmetje nog ...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
maar laat me raden
als zij dat over hem zou doen is het een no go
want voor hem is het natuurlijk anders
hij besprong dellie natuurlijk pas na een paar maanden
Kleinzielig mannetjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Greet gaat er voor zorgen dat Mylene een kut tijd krijgt
Doet hem nog steeds niks zeker?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
ik krijg het idee dat hij zichzelf de meest begeerde vrijgezel vindtquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe op voorhand ff een 'zenplaatje'.... gratis te gebruiken![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Sneufiguur, laat Jens maar op hem los gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Dat ventje laat zich heerlijk kennen, en staat er zo mooi op voor de TV uitzendingenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
Voor iemand die het niets kan schelen wat Mylène met andere jongens uitvreet is Gerrit behoorlijk rancuneus bezig.
Uit de school klappen ondanks hun afspraak dat niet te doen.
het zal mij benieuwen hoelang het gaat duren voordat er een pielemoos in hangtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Yaksa het volgende:
Vooralsnog liggen ze gewoon onschuldig lepeltje / lepeltje en is er van serieuze sex geen sprake:
[ afbeelding ]
Was er ook nooit, was wederom een leugen van die stinkDell Sheilquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Yaksa het volgende:
Vooralsnog liggen ze gewoon onschuldig lepeltje / lepeltje en is er van serieuze sex geen sprake:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |