Zo lang als nodig is. Ze hebben daar allemaal een agenda om er zo lang mogelijk te blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:52 schreef Ranah het volgende:
hoe lang gaat ze die jongen aan het lijntje houden?
Nee, het kastje voor zijn sokken was zoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
Wow, Jens doet de deur open voor Shel met een tampeloerus in zijn broek niet te filmen.
Erik gaat nergens heenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:55 schreef formule het volgende:
Morgen gaat Erik naar huis, tenminste dat zei hij, niet op de bank dan ga ik morgen naar huis
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, het kastje voor zijn sokken was zoek
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, het kastje voor zijn sokken was zoek
En dan zenden ze ook nog maar 4 seconden uit van Jessie en Merel op de boot en de rest wat die Donnie allemaal heeft uitgevreten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef IkFok het volgende:
Dat ze met dit materiaal nog steeds een uur kunnen vullen op tv. wel knap
Als ik een relatie met Gerrit zou hebben, zou ik ook liever 7 dagen in de week gaan snackenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef formule het volgende:
Myléne is vreemd gegaan met de jongen van de snackbar
Ach, schei uit. Met zo'n stijf apparaat zit er geen bloed meer in je harses.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, schei uit. Met zo'n stijf apparaat zit er geen bloed meer in je harses.
Hij zou bijna last krijgen van evenwichtsproblemen , plof zo languit op zijn snoetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |