Zosk neequote:
Deze kan van je lijst.quote:
Stuur jij eerst maar eens een herkenbare pic naar mij. De pic die ik heb gezien, is niet afdoende.quote:
Jaquote:
quote:
Neequote:
Heb geen pics van haarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Stuur nou eerst maar eens die pic door.
Neequote:
Jaquote:
Neequote:
Hjb hoor. Alsof vieze laat staan normale mensen überhaupt een stoomreiniger hebben.quote:
Je moet paar sneakers met platte zool nemen ookquote:
Stuur maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet paar sneakers met platte zool nemen ook
Nee die van jou met een zwart balkje was lekker herkenbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Stuur jij eerst maar eens een herkenbare pic naar mij. De pic die ik heb gezien, is niet afdoende.
Ga je bestellenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig staat er wat tussen wat jullie mooi vinden gvd zeg
Lekker hoor @HPLCquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:24 schreef HPLC het volgende:
net een halve zak nootjes gegeten @:Catkiller
Ja het ligt aan ons en niet aan jou.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig staat er wat tussen wat jullie mooi vinden gvd zeg
Jij gaat volgens mijn script als eerst dood haha.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een gigantische drol legt en dan echt denkt van waar komt dat vandaan
Ja, uit je darmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een gigantische drol legt en dan echt denkt van waar komt dat vandaan
Ja zoek gewoon zelfquote:
Mijn vriendin is lui en daarom heeft die juist een stoomreiniger.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hjb hoor. Alsof vieze laat staan normale mensen überhaupt een stoomreiniger hebben.
Alleen schoonmaakmensen en vaders kopen dat soort dingen.
Ik vind het mooi om te zien dat je Sranan tongo on point is. Waarvoor hulde.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hjb hoor. Alsof vieze laat staan normale mensen überhaupt een stoomreiniger hebben.
Alleen schoonmaakmensen en vaders kopen dat soort dingen.
Hopelijk alle zakken hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |