Het heeft haar iig niet van de bank gehouden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shelley die ondertussen zelf weer met Greet ligt te krikken.
Of doet ze dat om Mylene jaloers te maken?
Jaquote:
En toch blijf ik erbij dat Jessie vrouwelijke trekjes heeft en dan heb ik het niet over dat rose broekje....dat loopje van hem, bepaalde manier van zitten, hoe hij rookt....ik weet het nietquote:
Ik zie wat je bedoeltquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En toch blijf ik erbij dat Jessie vrouwelijke trekjes heeft en dan heb ik het niet over dat rose broekje....dat loopje van hem, bepaalde manier van zitten, hoe hij rookt....ik weet het niet
Die heeft volgende keer een publieksstem te pakken. Voegt niks toe en werkt enkel op de zenuwenquote:
Thuis, maar zo klonk het idd niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef Ranah het volgende:
mylene is alleen benieuwd naar de reactie van Thijs
Thijs?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef Ranah het volgende:
mylene is alleen benieuwd naar de reactie van Thijs
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Goed gezien Zeyina, eerste keer was dus inderdaad tijdens het logeerpartijtje in de bakkerij.
Precies, wat doet ze daar? Dom irritant lachen en jongetjes paaien (zou 5thencounter/ quarterback) zeggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die heeft volgende keer een publieksstem te pakken. Voegt niks toe en werkt enkel op de zenuwen
Thuis.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou wij dus, want ze herhaalde het nog een paar duidelijker
triest ventje is hetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:57 schreef yaello het volgende:
Gerrit weer lekker jaloers hoor ik. Hij wilde haar niet terug toch, dat heeft hij luid en duidelijk verkondigd aan Shelley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |