Valt echt op bij Hiske gisteren was ze nog zo down en nu is ze weer helemaal het dametjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die is maar wat blij dat zij de dans ontsprongen is, en nu stoer doen, die Hiske.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag, maar Chris mag ook. Wil zien wat Hiske dan doet. Al heeft Shelley haar langste tijd wel gehad.
Ze sprak ook met Gerrit over de stemmingen. Lekker naar huis.
Klopt, grote bek tegen Tim tijdens de stemmingen. Ik dacht zozo, die durft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:33 schreef IkFok het volgende:
[..]
Valt echt op bij Hiske gisteren was ze nog zo down en nu is ze weer helemaal het dametje
En dan Tim dikke terror.... !!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Alles behalve Tim zou ik helemaal dikke prima vinden
![]()
''BOOOOOOOOOOOOOOOOM JONGUH''quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dan Tim dikke terror.... !!!!Ach iemand moet het doen.
Is het van Shelley?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is dat een tegeltje, impact gemaakt ....
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, de nominaties op drie streams onder de spoiler .....
THx zo blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon onverwacht niet live meekijken.
Voor wie het terug wil zien, de nominaties op drie streams onder de spoiler .....
Dank! Maar wat presenteert die Merel dit slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan er ook wat van.quote:
Dat vond ik van hiske nog wel meevallen.Christel was heftiger in mijn beleving wat ik gezien heb van de filmpjesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, grote bek tegen Tim tijdens de stemmingen. Ik dacht zozo, die durft.
een waar filmpjesgenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar ik kan die huaweicommercial onderhand wel uitkotsen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Dat mag nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:51 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gebruik AdBlockPlus en je hebt nooit meer last van reclame. Een verademing.
Klopt, maar die wil wel eerder haar scheur open trekken. Hiske niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vond ik van hiske nog wel meevallen.Christel was heftiger in mijn beleving wat ik gezien heb van de filmpjes
Ze was geweldigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:53 schreef mcspicy het volgende:
Wat een gek die Christel bij de stemming.Niet normaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |