Dat moet dan een pittige opmerking zijn geweest!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Eerder bespraken ze wat Adriaan gezegd heeft tegen Merel. Het was fysiek bedoeld. Jessie zegt dat het maar goed is, dat hij dat vanmorgen niet gezegd heeft, want dan had hij op de bank gezeten: 3 stemmen van Merel en 3 van Jessie. Want dit kan echt niet.
"Fietsen zou heel goed voor jou zijn. Heel goed"quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat moet dan een pittige opmerking zijn geweest!
Jessie en Merel over kleding labels, en Jessie meldt nog even dat Chris en Shelly een kort lontje hebben en legt uit waarom.
Ach, ze heeft vast nog genoeg onder haar bed liggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel heeft geen trek in eten. Gelijk op dieet gegaan na Adriaan's opmerkingen?
Hihiquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:14 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ik heb een diep respect voor die acteur in dat varkenspak. Als dwerg je dagen kruipend en knorrend door moeten komen daar, tis me wat
Weet ik niet, ik nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Mylene: Ik ben heel blij dat ik heb besloten om niet te roken.
We hebben dat wijf toch zien roken?
[ afbeelding ]
en ze vervoegde er nog aan toe 'Je hebt er genoeg'.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:20 schreef DKUp het volgende:
Tim begint weer over de stemmingen bij Jensie en Myleentje.
Myleentje achter zijn rug om: Bemoei je met je eigen zaken.
Bizar om daar zo van slag van te zijn, zag op filmpje van DGK dat ze naar beneden liep en vroeg aan Adriaan 'wanneer gaan we fietsen'?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
"Fietsen zou heel goed voor jou zijn. Heel goed"
Uhuhquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Dat laatste laat zien dat Gerrit het niet leuk vind. Van succes tegen Jens dit is al eens eerder fout gegaan.
Jessie aan Jens: met of zonder tong?quote:
Telekidsquote:
En Christel niet te vergeten vanmiddag naar Tim.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel wil Adriaan een stamp voor zijn smoel geven.
Wat hebben die bewoners toch, bij het minste of geringste krijgen ze zin agressief te doen.
Nee hij doelde op dat hij toen met merel heeft gezoend met zijn zatte kop.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:34 schreef Crabapple het volgende:
Jessie zei wel 'het is nu een week geleden, was het onder invloed'? Denk dat hij dus eerst bij Mylene heeft geprobeerd te zoenen?
OK,dat kan ook. Denk nog steeds dat er meer is gebeurd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hij doelde op dat hij toen met merel heeft gezoend met zijn zatte kop.
Hou maar opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
OK,dat kan ook. Denk nog steeds dat er meer is gebeurd.
Luie Bolle? Wie is datquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:40 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Vind niet zo belangrijk wat die luie bolle van de kus van Chucky en blonde giechel vindt, hoe is Teddy hier onder, dat is wat telt
Shelley die ondertussen zelf weer met Greet ligt te krikken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
Volgens Shelly is Mylene een chick die Ger jaloers probeert te maken.
Uiteraardquote:
Het heeft haar iig niet van de bank gehouden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shelley die ondertussen zelf weer met Greet ligt te krikken.
Of doet ze dat om Mylene jaloers te maken?
Jaquote:
En toch blijf ik erbij dat Jessie vrouwelijke trekjes heeft en dan heb ik het niet over dat rose broekje....dat loopje van hem, bepaalde manier van zitten, hoe hij rookt....ik weet het nietquote:
Ik zie wat je bedoeltquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En toch blijf ik erbij dat Jessie vrouwelijke trekjes heeft en dan heb ik het niet over dat rose broekje....dat loopje van hem, bepaalde manier van zitten, hoe hij rookt....ik weet het niet
Die heeft volgende keer een publieksstem te pakken. Voegt niks toe en werkt enkel op de zenuwenquote:
Thuis, maar zo klonk het idd niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef Ranah het volgende:
mylene is alleen benieuwd naar de reactie van Thijs
Thijs?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef Ranah het volgende:
mylene is alleen benieuwd naar de reactie van Thijs
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Goed gezien Zeyina, eerste keer was dus inderdaad tijdens het logeerpartijtje in de bakkerij.
Precies, wat doet ze daar? Dom irritant lachen en jongetjes paaien (zou 5thencounter/ quarterback) zeggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die heeft volgende keer een publieksstem te pakken. Voegt niks toe en werkt enkel op de zenuwen
Thuis.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou wij dus, want ze herhaalde het nog een paar duidelijker
triest ventje is hetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:57 schreef yaello het volgende:
Gerrit weer lekker jaloers hoor ik. Hij wilde haar niet terug toch, dat heeft hij luid en duidelijk verkondigd aan Shelley.
Ja dat is het verhaal als je vandaag helemaal NIKS heb gevolgdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:07 schreef Yaksa het volgende:
Dus Mylène en Jens hebben Shelley 6 stemmen gegeven in de hoop dat ze wordt weggestemd en dat hun dan het huisje voor zich alleen hebben?
Dat maakt Merel ervan om het smeuïg te houdenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:07 schreef Yaksa het volgende:
Dus Mylène en Jens hebben Shelley 6 stemmen gegeven in de hoop dat ze wordt weggestemd en dat hun dan het huisje voor zich alleen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |